Здравейте, любители на силните усещания извън пътя!
От малък карам мотори, но само като хоби и доста нередовно. Започнах с ИЖ Ю-3 с кош на 12 г. . Последва МЗ 150 ТС, кросово ЧЗ 250 513 за една седмица, МЗ 250 ЕТЗ, Сузуки РМ 250 85-та година и два спортни шосейни - Хонда 900 и Ямаха 600 кубика. С последния съм в момента, обаче нямам условия за каране - нито пътищата са равни, нито има завои, нито го карам бързо. Просто едно хоби от време на време.
Наясно съм колко различно е да караш "пистов" мотор и кросов ала CRF250R. Съвсем наскоро имах уникалната възможност да падна с такъв. Вървях 30 метра, последва стръмно изкачване и полегнах поради липса на почва (не стигнах земята с крак) .
Моите "габарити" са доста скромни - едва 172 см. и 55 кг. Принципно не обичам да карам моторите на хората, а предпочитам да си купя нещото, което ми се кара. Въпросът е дали мога да обяздя тези животни, защото за мен са високи като коне и като цяло се малея отгоре
Ще ми е интересно и полезно да овладея някои техники за каране на хард ендуро (Yamaha WR) или някой кросов до 250 4-тактов (или 125 2Т - $$$$). Повече ми се кара ендурото и то 450, защото държа с мотора да може да се бръмне () по асфалта до съседно населено място без да се крия и без мозъка ми да става на каша от тръскане. Кросовите не са за тази работа, особено двутактовите, които не стават въобще да си бръмкаш с някаква постянна скорост. 250-ката си е цикалка на дълъг път, да ме извините, но в гората, или на трасето, силата им се разгръща доста плашещо.
И така, много ли ще са големи размерите на ендуро като WR450F и ако да, то може ли кросов модел (например YZ250F до 2007-ма) да се свали дотолкова, че да подпирам и аз като другите мотористи? Четох за комплект линкове (?!) за задното окачване, които сваляли задницата и били много скъпи. Къде мога да ги видя и за всеки модел ли се предлагат?
Благодаря за отделеното време!
От малък карам мотори, но само като хоби и доста нередовно. Започнах с ИЖ Ю-3 с кош на 12 г. . Последва МЗ 150 ТС, кросово ЧЗ 250 513 за една седмица, МЗ 250 ЕТЗ, Сузуки РМ 250 85-та година и два спортни шосейни - Хонда 900 и Ямаха 600 кубика. С последния съм в момента, обаче нямам условия за каране - нито пътищата са равни, нито има завои, нито го карам бързо. Просто едно хоби от време на време.
Наясно съм колко различно е да караш "пистов" мотор и кросов ала CRF250R. Съвсем наскоро имах уникалната възможност да падна с такъв. Вървях 30 метра, последва стръмно изкачване и полегнах поради липса на почва (не стигнах земята с крак) .
Моите "габарити" са доста скромни - едва 172 см. и 55 кг. Принципно не обичам да карам моторите на хората, а предпочитам да си купя нещото, което ми се кара. Въпросът е дали мога да обяздя тези животни, защото за мен са високи като коне и като цяло се малея отгоре
Ще ми е интересно и полезно да овладея някои техники за каране на хард ендуро (Yamaha WR) или някой кросов до 250 4-тактов (или 125 2Т - $$$$). Повече ми се кара ендурото и то 450, защото държа с мотора да може да се бръмне () по асфалта до съседно населено място без да се крия и без мозъка ми да става на каша от тръскане. Кросовите не са за тази работа, особено двутактовите, които не стават въобще да си бръмкаш с някаква постянна скорост. 250-ката си е цикалка на дълъг път, да ме извините, но в гората, или на трасето, силата им се разгръща доста плашещо.
И така, много ли ще са големи размерите на ендуро като WR450F и ако да, то може ли кросов модел (например YZ250F до 2007-ма) да се свали дотолкова, че да подпирам и аз като другите мотористи? Четох за комплект линкове (?!) за задното окачване, които сваляли задницата и били много скъпи. Къде мога да ги видя и за всеки модел ли се предлагат?
Благодаря за отделеното време!
Коментар