От: АМА 2010 мотокрос шампионат
И двата шампионата са доста силни, няма спор. Разликата е в заплащането. В САЩ първите 5-6 състезатели вземат ненормално много пари, останалите вземат доста много по малко. В Европа е съвсем наобратно. Първият (Кайроли) взема много добри пари за Европа (спрямо заплащането на Дънджи все едно не взима нищо), другите зад него вземат нормални пари, а останалите нищо горе долу. От там идва вече борбата за предни местта. Например един Кен Де Дайкър няма да ходи в Бразилия, защото нема манги примерно. От това губи само спорта. Незнам аз съм привърженик на американците много и за мен тяхният шампионат е в пъти по напред като шоу и интересен спрямо нашият в Европа. От друга страна имам любими Европейци, които спокойно могат да са в ТОП5 в САЩ, но за сега няма шанс всичко да стане един голям Шампионат. Относно контузиите Кулев е прав, че просто мотокроса стана доста по скоростен и по рисков. Но все пак в САЩ имат и суперкрос, който е доста тежък от там също идва проблема.
И двата шампионата са доста силни, няма спор. Разликата е в заплащането. В САЩ първите 5-6 състезатели вземат ненормално много пари, останалите вземат доста много по малко. В Европа е съвсем наобратно. Първият (Кайроли) взема много добри пари за Европа (спрямо заплащането на Дънджи все едно не взима нищо), другите зад него вземат нормални пари, а останалите нищо горе долу. От там идва вече борбата за предни местта. Например един Кен Де Дайкър няма да ходи в Бразилия, защото нема манги примерно. От това губи само спорта. Незнам аз съм привърженик на американците много и за мен тяхният шампионат е в пъти по напред като шоу и интересен спрямо нашият в Европа. От друга страна имам любими Европейци, които спокойно могат да са в ТОП5 в САЩ, но за сега няма шанс всичко да стане един голям Шампионат. Относно контузиите Кулев е прав, че просто мотокроса стана доста по скоростен и по рисков. Но все пак в САЩ имат и суперкрос, който е доста тежък от там също идва проблема.
Коментар