Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Производителите - перспективи и заблуда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Производителите - перспективи и заблуда

    Не съм специалист в мотоциклетния спорт, но от реклама нещичко вдявам. Бих припомнил историята на една друга Австрийска фирмичка; Ред Бул - има какво да се научи.
    Преди 15 години, кой можеше да си помисли за Ред Бул в родината на Кока Кола и Пепси ?
    Разбира се поредица сливания и преливания на капитали бяха осъществени за да се достигне до днешните факти.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #17
      До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

      Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
      Като цяло това, което правят от КТМ са дългосрочни инвестиции.
      За година-две няма как да се обърнат нещата на 180 градуса, маркетинговите специалисти това го знаят.
      Тука се очакват резултати в годините напред и то сериозни резултати.
      Нито само Кайроли, нито само Буба ще изведат КТМ на лидерска позиция, това го знаят. Те са само част от инвестиционната политика.

      И в крайна сметка политиката на австрийците е достойна за уважение. Защото към момента едва ли има по-добре платени пилоти от техните. Хората карат, но знаят защо карат. Компанията дърпа напред, но с цената на необходимите инвестиции.

      Хонда като държат половината пазар колко плащат на състезателите си?! И въобще колко състезателя имат?! Въпросите са риторични.
      В голяма грешка си точно това, което правят КТМ се казва краткосрочна инвестиция налива се много капитал за да се постигне максимален резултат за кратко време. Пример за дългосрочна инвестиция е Трей Канарт Хонда (инвестира се умерено в млади хора които израстват постепенно)
      Как можеш да кажеш, че привличането на Джеймс Стюарт е дългосрочна (long-term) инвестиция след като става шампион още първата си година с Ямаха....? Това чакат и КТМ от него.....
      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #18
        До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

        Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
        В голяма грешка си точно това, което правят КТМ се казва краткосрочна инвестиция налива се много капитал за да се постигне максимален резултат за кратко време. Пример за дългосрочна инвестиция е Трей Канарт Хонда (инвестира се умерено в млади хора които израстват постепенно)
        Как можеш да кажеш, че привличането на Джеймс Стюарт е дългосрочна (long-term) инвестиция след като става шампион още първата си година с Ямаха....? Това чакат и КТМ от него.....
        Целта им е да наливат пари в спорта дълго време, като привличат най-добрите състезатели за да постигнат най-високите резултати. С дълго набивана в главите на феновете реклама, нещата ще потръгнат, но това не става за година две както беше споменато, трябва повече време.

        Хареса ми сравнението с Ред Бул по-горе. Рекламата е голямо нещо, особено като се превърне продукта в мода...

        Коментар


        • #19
          До: Производителите - перспективи и заблуда

          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
          Не съм специалист в мотоциклетния спорт, но от реклама нещичко вдявам. Бих припомнил историята на една друга Австрийска фирмичка; Ред Бул - има какво да се научи.
          Преди 15 години, кой можеше да си помисли за Ред Бул в родината на Кока Кола и Пепси?
          Голяма част от капиталът наливан в КТМ идва именно през Ред Бул
          Всичко около компанията се върти с името: Red Bull KTM Factory racing
          А нали се сещате, че тук говорим и за бизнеса на червения бик зад океана... не само за КТМ

          Коментар


          • #20
            До: Производителите - перспективи и заблуда

            Какво прави в момента Каероли с КТМ и то със 350 кубиков мотор

            Коментар


            • #21
              До: Производителите - перспективи и заблуда

              Първоначално публикуван от ktm125sx Преглед на мнение
              Какво прави в момента Каероли с КТМ и то със 350 кубиков мотор
              Това риторичен въпрос ли е, или сериозно питаш?
              Последно редактирано от HD; 28-04-10, 11:31.
              Hristo Draganov
              http://htftp.domainbg.com/HD/

              И аз искам България чиста ! ! !

              Коментар


              • #22
                До: Производителите - перспективи и заблуда

                Имам 1 малко по-страничен въпрос пак свързан с рекламата:
                Как производителите правят така, че да получават такива навити фенове, които са готови да се скарат и с приятелите си в защита на КТМ или Yamaha?

                От мотоциклети нищо не разбирам, чат пат съм срещал различни марки и модели АТВ-та, но най- върлите фенове на двете посочен марки по-горе са способни даже и да се сбият за това кой прави по-добри мотоциклети. Явно по някакъв начин тази стратегия е заложена с рекламата на съответната марка и събира тифозите. Как става това?
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  До: Производителите - перспективи и заблуда

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Как производителите правят така, че да получават такива навити фенове, които са готови да се скарат и с приятелите си в защита на КТМ или Yamaha?
                  Ааа, тук не знам да се е стигало до бой
                  Но я виж при футбола как са нещата? А иначе и там е същото откъм фенове, ама доста по-зле
                  Истината е, че не бива да се робува на марки. Някои харесват Ямаха, други КТМ, трети нам си какво ... Аз казвам САМО MZ, защото само такова съм карал много време преди Ама да сте ме чули да прехвалвам МЗ-та?
                  На мене ми е най-лесно към момента - нямам нищо (нито мотор, нито атв, нито джип) и всичко е наред
                  Hristo Draganov
                  http://htftp.domainbg.com/HD/

                  И аз искам България чиста ! ! !

                  Коментар


                  • #24
                    До: Производителите - перспективи и заблуда

                    А знаеш ли МЗ колко години са били победители в ендуро състезанията?
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #25
                      До: Производителите - перспективи и заблуда

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      А знаеш ли МЗ колко години са били победители в ендуро състезанията?
                      Може, ама сега не са, затова не го и коментирам. По времето, когато го карах си ме кефеше много и ме возеше навсякъде, ама вече си е морално остаряла моторетка и няма много общо със съвременните спортни ендура Макар че за сиромаси е една не много лоша алтернатива Аз лично пак бих си купил някакво ETZ например.

                      Бягаме от темата все пак, по която аз не мога да коментирам, тъй като не се чувствам компетентен
                      Hristo Draganov
                      http://htftp.domainbg.com/HD/

                      И аз искам България чиста ! ! !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Производителите - перспективи и заблуда

                        Много злоба към тия КТМ-и бе...защо? започвам да си мисля че някои от най-върлите противници на тази марка се занимават с продажба на моточасти и аксесоари...предимно на японски марки... та ги е яд ,че много хора минават на оранжево , и логистиката на "катмите" е много добре устроена у нас ...и пишат тука едни глупости...всъщност ,той кервана си върви!!
                        "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Производителите - перспективи и заблуда

                          Логистиката на КТМ хич не е построена добре в България. КТМ има само на две места! Лично аз продавам повече неща за японци от колкото за КТМ защото ги има повече на пазара и се карат повече. Не харесвам КТМ, но не ме бърка, че много хора минават на оранжево и ще ти кажа защо. Почти всеки който кара КТМ иска оранжево да носи от гледна точка на екипировката. Извинявай ама един чифт оранжеви ботуши покриват цяла една марка. Докато например който кара Ямаха иска и синьо и червено и жълто и бяло. Което допълните означава да имаш всички налични цветове. Така, че колкото повече фенове на КТМ толкова по-лесно Така стоят теоретически нещата и аз не виждам нищо лошо в тях. Форума е направен всеки да си изразява мнението. Дали са глупости или не решава този, който ги чете Това, че кервана си върви си абсолютно прав Колкото и помия да се излива върху портокалите, те в момента са най-предпочитани Така, че хубавото нещо на конкуренцията, че всеки в момента може да си избере какъв мотоциклет да си купи. Да го покара, да го поддържа, да го смени и тогава да разбере дали си е заслужавало. Това е...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Производителите - перспективи и заблуда

                            Точно за логистика не спорете , няма смисъл ! когато някоя японска марка ми предложи опция "утре сутринта часта е при вас" или "сега я нямаме , но до 3(три) работни дни ще е тук" може да се позамисля да си взема и някое Сузуки (примерно) ...знам как се чака за японски чаркове ...много е писано за това ,нямам намерение пак да дъвча едно и също ...а и това че КТМ-ите са трошливи...че кой мотор не е трошлив , като му сменят маслото на 50 моточаса , или го карат с масло за резачки Хускварна(за 2т. стаа въпрос) мноо ясно че се троши . Нищо лично , просто ме дразни това че хвърляте прах в очите на хората, този форум го четат и такива които не са толкова компетентни , и искат да си закупят мотор , мисля че трябва първо да се помисли кой е по-подходящ за Българина като поддръжка , цена и качество . Това за сега е точно австрийската марка , и това не подлежи на съмнение !!
                            Поздрави
                            "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Производителите - перспективи и заблуда

                              Когато започна да пътувам два пъти месечно до САЩ и да взимам достатъчно пари да си купувам всеки сезон нов мотор, тогава ще ми дреме за пазара там... В момента съм по-заинтересован от пазара тук Казах го не за да опонирам, а защото е факт... Нещо адски ме съмнява там да е пълно с мотори 96-2001-ва (оптимизъм...) година... Дори и реално KTM още този сезон да се наложат над Honda в САЩ нали се сещате, кога ще го разберем ние тук това... Говоря за масово, реално отражение - вероятно до има-няма пет-шест години (в добрия случай)... Преди това нещо не го виждам.
                              Последно редактирано от господин никой; 20-06-10, 18:40. Причина: смислова добавка... пунктуация

                              Коментар


                              • #30
                                От: Производителите - перспективи и заблуда

                                Проблема с оригиналните резервни части за японските мотоциклети в България е изключително голям и няма да бъде решен никога. Защото вносителите на тези марки са гърци и всичко минава през тях. Това, че в момента КТМ имат някаква бърза доставка на части е просто добре дошло и е хубаво и е голямо предимство. Няма спор. И се радвам, че е така защото някой някъде отгоре не смята, че България е последна дупка на кавала. А работи нещата да стават все по-добре. Не мисля, че някой хвърля прах в очите на хората всеки казва това, което е смята и е добил като опит. Но не си прав, че КТМ е най-евтиният като цена и качество. Точно обратното един от най-скъпите е.

                                КТМ в САЩ не ги чакай да се наложат скоро 5-6 години те титла няма да видят, да не говорим, че да продават повече от Хонда. Начина на работа на Хонда е еталон за всички фирми в целият свят. И в момента Хонда е най-печелившата в раздел мотоциклети дори и в кризата са на печалба. Докато КТМ и другите са на загуба. Точно заради начина си на работа. А дали ще разберем. Естествено ще разберем, като погледнем АМА Мотокроса и вместо 20 Японеца видим 10 КТМ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X