Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Производителите - перспективи и заблуда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Производителите - перспективи и заблуда

    Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
    От Хонда... пълно разочарование и в световното по мотокрос и в световното по суперкрос, въобще не си дават зор, разчитат само на стари лаври, но е въпрос на време това да им изяде главата... особено след привличането и на Стю в КТМ и опита им да нападнат агресивно и щатския пазар.
    Te от Хонда пасат трева и затова държат половината пазар в щатите А Стюарт докато не подпише не го качвайте на КТМ - а


    ПП
    Вчера гледах репортаж (подробен) на МХ2 по Евроспорт 2 и коментатора каза "очаквам скоро Петър Петров да израсне и да мине в Ямаха и може би най-добре в КТМ" !?!?!?! Какво имаше в предвид тоя човек така и неразбрах. Останах с впечатления че Хонда предлага най-лоши условия и най-бавен мотор.
    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

  • #2
    До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

    Лично за мен щом нямат подиуми явно или нямат добри условия за състезателите си или мотора им не е конкурентен. Знам че сега с тези думи все едно ти бъркам с пръст в раната, ама и фактите това показват.В мотоГП също хич ги няма Хонда.От време на време някой проблясък само.
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #3
      До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

      Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
      Какво имаше в предвид тоя човек така и неразбрах.
      Мечтиии, мечтииии
      Сигурно и Печето мечтае за това, пожелавам му го от сърце.
      След време Кайроли ще му е треньор в КТМ, а Печето топ състезател с няколко световни шампионски титли в МХ2 и МХ1
      Как звучи само, а?
      Hristo Draganov
      http://htftp.domainbg.com/HD/

      И аз искам България чиста ! ! !

      Коментар


      • #4
        До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

        Хонда нямат фактори отбор.
        С трици лисици няма как да се ловят. Не може да не даваш, а да искаш да получаваш.
        В момента от Хонда берат плодове посадени в състезанията през 80те и 90те години. 20 год бяха основен фактор в света на мотоспорта.
        Но последните 10 години са къгла О... от към успехи, не за друго, ами защото не инвестират достатъчно във фактори отбори по световните шампионати, а основния маркетинг насочен към клиента е точно там. Спокойни са, че държат основния дял от продажбите, но всичко с времето си.
        Аз съм сигурен, че това ще си даде неизбежно своето отражение до няколко години.
        Както GM сдаде американския пазар на Тойота, така и Хонда ще го сдаде, просто е въпрос на време.
        Но да оставим това, че до някъде излизаме от темата.
        Да не си помислите, че съм противник на Хонда точно два броя са ми в гаража и двата са били лидери в класа си, когато са пуснати на пазара... разбира се това е станало през 90те години.
        Но да оставим Хонда, това си е тяхна работа, да се оправят, не са малки както се казва
        Последно редактирано от Жоро Донечки; 17-04-10, 11:53.

        Коментар


        • #5
          До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

          Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
          Хонда нямат фактори отбор.
          С трици лисици няма как да се ловят. Не може да не даваш, а да искаш да получаваш.
          В момента от Хонда берат плодове посадени в състезанията през 80те и 90те години. 20 год бяха основен фактор в света на мотоспорта.
          Но последните 10 години са къгла О... от към успехи, не за друго, ами защото не инвестират достатъчно във фактори отбори по световните шампионати, а основния маркетинг насочен към клиента е точно там. Спокойни са, че държат основния дял от продажбите, но всичко с времето си.
          Аз съм сигурен, че това ще си даде неизбежно своето отражение до няколко години.
          Както GM сдаде американския пазар на Тойота, така и Хонда ще го сдаде, просто е въпрос на време.
          Но да оставим това, че до някъде излизаме от темата.
          Да не си помислите, че съм противник на Хонда точно два броя са ми в гаража и двата са били лидери в класа си, когато са пуснати на пазара... разбира се това е станало през 90те години.
          Но да оставим Хонда, това си е тяхна работа, да се оправят, не са малки както се казва

          .
          Прощавай ама тв'а е супер смешно, нали се сещаш, че там с маркетинга се занимават такива мозъци, че ние тука да седнем да им да наливаме акъл и то въпреки крайния резултат......... Това, че на са извадили като КТМ да платят на Кайроли и сега да се опитват да привлекат Джеймс. Хората просто имат дългогодишни традиции които определено вършат работа и то най-вече заради крайния продукт.
          То бай-Ганьо много разбира ама май повече да коментира. Аз ако съм на твое място ще пусна един мейл с видждането си за нещата и Хонда като осъзнаят какава грепка допускат и какъв дял от пазара изпускат най-вероятно ше ти преведат няколко мильона ...все пак ще им спечелиш милярди
          Последно редактирано от borisgp; 16-04-10, 13:08.
          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

          Коментар


          • #6
            До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

            Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
            То бай-Ганьо много разбира ама май повече да коментира
            В последните няколко месеца добре олицетворяваш написаното

            Коментар


            • #7
              До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

              Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
              Прощавай ама тв'а е супер смешно, нали се сещаш, че там с маркетинга се занимават такива мозъци, че ние тука да седнем да им да наливаме акъл и то въпреки крайния резултат.........
              Няма да е лошо малко от малко да уважаваш хората с които си пишеш и да спреш с пренебрежителното си отношение.

              Хонда не постигат никъде успехи и това не е добре за тях, ако ще и "Ейййййй такива големи " мозъци да работят за тях. Традициите няма да ги крепят дълго и когато КТМ вземе да се купува масово в САЩ, най-много май ще пострада пазара на тия дето не печелят.

              Коментар


              • #8
                До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                когато КТМ вземе да се купува масово в САЩ, най-много май ще пострада пазара на тия дето не печелят.
                Когато планетата ни се превърне в портокал всички други марки ще горят с оранжев пламък в преизподнята.
                Покайвам се, моля ви продайте ми един КТМ или ще си боядисам хондата оранжева, ще и махна линка и ще и развия всичките болтчета. Не искам да съм грешник и еретик повече. Спасете душата ми.

                Боби, не се заяждай, че си си за втори жълт картон... оранжев.

                Извинявайте за спама, темата завива извън трасето.
                Последно редактирано от iassen; 16-04-10, 15:03.

                Коментар


                • #9
                  До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                  Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                  Няма да е лошо малко от малко да уважаваш хората с които си пишеш и да спреш с пренебрежителното си отношение.

                  Хонда не постигат никъде успехи и това не е добре за тях, ако ще и "Ейййййй такива големи " мозъци да работят за тях. Традициите няма да ги крепят дълго и когато КТМ вземе да се купува масово в САЩ, най-много май ще пострада пазара на тия дето не печелят.

                  KTM-a ще вземе да се купува в САЩ масово, когато свърши света и моторите минат от мода. КТМ-а за да почне да се купува малко повече, трябва да стане здрава машина да не дава дефекти, както при моторите така и при АТВ-тата НАЙ ВЕЧЕ. За пистовите мотори да не говорим няма смисъл да я обсъждаме. Тоест в рамките на следващите 20-30 години да не и повече КТМ в САЩ няма да ги бъде.
                  Само да ти кажа, че КТМ не ги има никъде другаде освен в Европа. На Световното в Севлиево един италианец ми даде една показва статистика, колко зле са КТМ като организация (извън Европа). В момента един от най-развиващите се пазари за мотоциклети в момента е Бразилия. Колкото и странно да звучи. За 2009 година са продадени (дръж се) 2 300 000 бройки мотоциклети. Само за сравнение в Италия са под 400 000. От тези 2 300 000 бройки 70% са ХОНДА. А КТМ НУЛА. КТМ са имали представител там, но поради лошо качество на мотоциклети, проблемни доставки с частите и т.н. Не са могли да се справят с пазара и ги няма. Не само в Бразилия, а изобщо в Южна Америка. Така, че пак да го кажем. Ако не е Австрийското правителсво да им дава мангизи, КТМ фалират, защото всичките им революционни проекти като EXBOW и т.н. са провал. Даже си мисля, че догодина с 350 сс серийната няма да избият рибата!

                  Вярно, че Хонда в момента бих казал дремят и не вадят нови модели и т.н. Но начина им на работа, перфектни им машини и т.н. ги правят за поредно десетилетие лидери по продажби на мотоциклети и т.н. в цял свят. И съм сигурен, че съвсем скоро бъдеще ще ни изненадат всички. Както направиха с CRF250R 2010 модела. Серийно смазва всичко по пътя!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                    Те ако от КТМ не искат и нямат реална възможност да продават масово в САЩ, нямаше да наливат толкова в реклама. Е, ще поживеем и ще видим.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                      Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                      Те ако от КТМ не искат и нямат реална възможност да продават масово в САЩ, нямаше да наливат толкова в реклама. Е, ще поживеем и ще видим.
                      Те искат и затова наливат в реклама като правят невероятен отбор от млади таланти. Евала за това, защото дават високи възнаграждения и така стимулират спорта. Но като цяло за да пробият в САЩ се иска повече от Кайроли. Дори и там да го закарат да кара нон стоп, пак няма да стане номера.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                        Да защото всички знаем в Сащ какви са фанатици и не признават нищо освен родното си така че Кайроли там няма да върши никкава работа и ще е нещо като Пурсел и американците ще му завиждат и пренебрегват,а той ще си печели състезание,трябва им някои американец които всички обичат и си е техен човек,за да рекламира добре КТМ само за Сащ не пилоти като Томи Сърл или др такива пак пришълци а някои като Стю или Вилопото или там др техен човек.Поне според мен това им трябва на КТМ за да реламира добре в Сащ и не го мисля това а гледам коментарите в клиповете на Transworld Motocross.
                        [I][B][COLOR=DarkOrange]КТМ 525 ЕXC[/COLOR][/B][/I]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                          Но като цяло за да пробият в САЩ се иска повече от Кайроли. Дори и там да го закарат да кара нон стоп, пак няма да стане номера.
                          Като цяло това, което правят от КТМ са дългосрочни инвестиции.
                          За година-две няма как да се обърнат нещата на 180 градуса, маркетинговите специалисти това го знаят.
                          Тука се очакват резултати в годините напред и то сериозни резултати.
                          Нито само Кайроли, нито само Буба ще изведат КТМ на лидерска позиция, това го знаят. Те са само част от инвестиционната политика.

                          И в крайна сметка политиката на австрийците е достойна за уважение. Защото към момента едва ли има по-добре платени пилоти от техните. Хората карат, но знаят защо карат. Компанията дърпа напред, но с цената на необходимите инвестиции.

                          Хонда като държат половината пазар колко плащат на състезателите си?! И въобще колко състезателя имат?! Въпросите са риторични.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Производителите - перспективи и заблуда

                            Аз не мога да разбера защо всички са токлкова настървени и озлобени (буквално) към портокалите. Да не би някой да ви бърка от вашия джоб за всеки продаден КТМ, че толкова се нервирате. Хората поне правят нещо и се развиват (а не разчитат на стари лаври). За Щатите, японските мотори си имат големи традиции и да влезеш на този пазар не е лесно. В щатския мотокрос може да не са фактор (все още), но в света на хард ендурото са доминиращи. А за Европа няма да коментирам изобщо. Чета няколко щатски форума и там все повече хора залагат на оранжевото.
                            Не ме разбирайте погрешно, не защитавам КТМ защото в момента го карам. Ако имам възможност бих си взел и CRF и YZF (абе от всичко по много ). Ама повечето коментари май са на базата "аз имам Хонда, значи те са номер 1". Разберете, че колкото по-ожесточена е конкуренцията между фирмите, толкова по-качествени мотори ще караме и ние.
                            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                            Коментар


                            • #15
                              До: Производителите - перспективи и заблуда

                              Едно е да подготвиш мотор за едно състезание и да качиш готов световен шампион на него , а друго е да създадеш мотор който всички харесват.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X