Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотокрос - БГ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Краси
    Първоначално публикуван от roumen5
    ....А Севлиевскокто е все твърдо, все едно е от бетон. Аз не съм виждал такова трасе другъде по света.
    да така е теърда е защото няма пясък с почвата а е глинеста, но това става когато има състезания и минават много мотори, иначе не е така

    и за какво да го ползваме това трасе тогава ,да садим домати ли

    Коментар


    • #17
      разликата е огромна между севлиевското и самоковското трасе. на мен ми харесват и двете но самоковкото е много по технично.тва е че на 8м ширина на севлиево се оформят 2-3 пътеки от където карат всички, и се получава така че не може да се уползотвори цялата ширина. отделно начина по койото се копаят двете трасета е също много различен.на Ридо цялото трасе става в дупки и на спиране и на трагване и се копаят и много коловози, и когато това трасе се кара много бързо със скорост това те уморява много и добре подготвениете състезатели се отличават избора си на пътечки и по издръжливостта си. На севлиево смениш ли малко треакторията и губиш повече отколкото би наваксал ако заобиколищ дупките или коловозите.И реално погледнато на севлиево имаме десен завой и изкачване--> ляв завой и спускане-->десен завой и изкачване-->ляв завой и спускане и тн...Вярно е че е атрактивно и че всичко се вижда(като на суперкрос).. но на най истинските трасета в белгия, франция, италия или сащ ... май не е така. Според мен на което и да е трасе се направи съшатата инфраструктура .. то и за него ще се говори така както за севлиево.НО ако се направи анкета между 10 топ сустезатели за трасето като трасе силно се сумнявам че ще кажат че трасето е толкова добро(като трасе).. или по скоро не е нищо особенно.Самите елементи са направени така че да се минават от всички състезатели по един и сасщи начин. На самоков например на пурвото изкачване след старта имаше 3 малки скокчете които не са никак зрелищни , но преди десетина години на европейското 250 а и 2000 на европейското 125сс когото караха тайла раттрай , танел и айгар леок а тия три скокчета ..всички ги скачаха а най-добрите 3-4 ги минаваха с повдигане без да скачат последните 2 и спестяваха по 0.5 сек само от скокче.. ама на кой му стиска да мине на 3-та на пълна газ с повдигне 100сантиметроево скокче? а и отделно коловозите стават там 20м преди и 20м след завоите.. и като вземеш всичко на куп и трасетата стават от различна класа. За мен ако се набият на 50% от парите в севлиеово в самоков ще стане изключително конкуретно трасе на топ ниво..
      full time rider, part time racer
      jrc4life

      Коментар


      • #18
        Съгласен съм с всичко което каза. Наистина севлиевското трасе си остава номер 1, но има още по него какво да се прави. Самоковското трасе за мене е доста по слаба и не може да има никакво развитие.

        Но причината и двете трасета да са толкова смотани в момента, което е факт, е че човека, който се се занимава изграждането и подръжката на всички трасета в България и по точно в последните години, и още по точно човека, който ходи и казва на багера, къде да прави скока и така на татък ВЪОБЩЕ ХАЛ ХАБЕР СИ НЯМА ОТ МОТОКРОС И НИКОГА НЕ СЕ Е СЪСТЕЗАВАЛ, просто ми се драйфа от гадната му мутра. Ще спестя името! Не става дума за Богдани Николов ако някой си мисли...

        Това е положението, докато някой обучен човек не дойде да направи поне едно трасе и да научи някого, състоянията на българските трасете ще си останат боклуци.

        Едно единствено трасе в момента има като хората и съм го чувал от състезатели е това, което Ангел Тончев направи до морете. Пясък с елементи на суперкрос. Мисля, че на Порой беше ако не се лъжа. Наистина според думите на тези които са го карали тази и миналата година е супер. Евала...

        Коментар


        • #19
          е гати на къде изби темата
          севлиевското трасе като инфраструктура и като за зрителите е хубаво но състезателите не го харесват
          освен това е и доста опасно
          най много пребити на квадратен метър от трасе се падат там
          това трасе като цяло е направено за супер подготвени състезатели че даже и на тях им идва ташкън
          сега май са го пооправили но и почвата верно че не е много хубава
          даже е супер гадна-като е сухо е като асвалт твърда и хлъзгава а като е кално става ужасна
          освен това много тормози моторите-тренираш ли там редовно я задобрееш я не ама мотора ще се съсипе за нула време
          сега ще има хора да ме плюят за това което казвам но всички свързани по отблизо с мотокроса ще споделят мнението ми
          ВСЕ ПАК обаче севлиево трасето е най поддържано и си е кеф да се пробваш там,стига да ти стиска

          самоков съм карал много малко но наистина като почва е по добре от севлиево по технично е стават коловози -верно е ама то и не се поддържа май много много,иначе е приятно за каране даже и за по неподготвени състезатели а и за по подготвените майче си е кеф

          край порой трасето - е сууупер не е бързо не е бавно има песъкливи места има и много твърди участъци, като цяло не знам на някой там да не му е кеф скоците са приятни и за подготвени и за не чак толкоз,доста е изморително там да се кара но то мотокроса си е тежка физическа дейност

          край Нова Загора има едно много интересно трасенце верно занемариха го а и е на равно и до едни свинарници доста прилича на супермото но има готини скоци и е приятно да се кара

          край с В Левски - много приятно трасе,много готина почва,много публика,голям кеф става и за напреднали и за начинаещи -недостатък -малко е тесничко на места

          край слатина- не е лошо но е тясно и ронливо стават яки коловози

          край Асеновград-много приятно трасе,малко по скоростно от необходимото ,но като за по големи кубици мотори -е добре

          край кюстендил -спънато е и начупено по като суперкрос но е приятно

          за други сега не се сещам освен за иганово ама за там не ми се коментира

          Коментар


          • #20
            Така е. Повечето състезатели не харесват "настилката" на Севлиево. Ако се поинвестира още и на по-равните места да се смеси почвата с много ситен пясък, мисля че ще се получи, но това ще стува много пари. колкото до стръмните изкачвания и спускания, на такива места е по-добре да е по-твърдо за да не свлича водата от дъждовете почвата Ако и там е песъкливо, всичкият пясък след дъжд ще е събран долу на завоите. Те затова меките трасета не се правят с голяма денивилация.
            А бе, трудно се прави трасе, което да е ем атрактивно за зрителите, ем да е приятно за състезателите!
            Според мен не бива толкова да критикуваме севлиевското трасе, виждал съм на световните серии и то на реномирани писти как състезателите потъват в калта и спират, а там са събрани все най-по...
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #21
              Абе малко глупости са това според мен.Лошо трасе за крос.То и Акрополис е гадно за WRC.
              Опасно?Че кое не е опасно?За почвата верно.Може и да не е супер чернозем,ама не само това прави едно трасе.Всички трасета са различни и това му е хубавото.На някой му харесва едното,на друг другото.
              Севлиево е все едно Бърно.Голямо,широко,бързо..За ония от MX1/MX2 е все тая.ЗА ВСИЧКИ Е ЕДНАКВО.Тва е.
              На някой може и да му е любимо
              К. Кулев

              Коментар


              • #22
                чак пък да им е все едно, едва ли.Който е подготвен и има късмет ,харесва трасето.Който НЕ естественно ще плюе по трасето,мотора,публиката може и вятъра

                Коментар


                • #23
                  севлиевското трасе е любимо на доста състезатели дори от МХ1 и МХ2, макар че са се провели само 2 кръга тук, за имената не се сещам но тази година като дойдат отново ще има интервюта. Този който сега ми излезе в ума и Ив де Мария, ката на МХ3 основно та и шампион става
                  та на него севлиевското трасе му е любимото. просто има състезатели които обичат и по твърди трасета ...
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X