Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свещи иридиум.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Свещи иридиум.

    Няколко месеца съм вече с такива
    Това което усетих по-осезаемо е равномерна работа двигателя
    Преди имаше леко разклащане от време на време
    Разхода си е същия
    Заслужават си
    [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

    Коментар


    • #17
      От: Свещи иридиум.

      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      Поръчах за Африката свещи Денсо-Иридиум от каталога на Денсо.
      ...
      Някой дали е наясно, ще ми изгори ли нещо по тоците на мотора от тези свещи, или всичко ще е о'кей?
      Този сезон съм с NGK Iridium, вече към 7000 км и никакви проблеми. Може да е плацебо, но и на мен ми се струва, че по-равномерно работи...
      And the dream that you dare to, why, oh why can't I?

      Коментар


      • #18
        От: Свещи иридиум.

        Първоначално публикуван от peperoni Преглед на мнение
        Този сезон съм с NGK Iridium, вече към 7000 км и никакви проблеми. Може да е плацебо, но и на мен ми се струва, че по-равномерно работи...
        Абе как ги разбрахте тия свещи, че са хубави след 7к км? Карам 25 000 с най-обикновени свещи и нямам никакъв, ама никакъв яд. На Transalpa му навъртях 30к без да сменя нито една свещ, а като знам италианчетата колко съвестно си поддържат машините тия сигурно бяха оригиналните от 90 год. Като го продадох мотора километража беше май около 70к. И какво, ами пак същото, никакви ядове.

        И ха сега кажете ми какво да не им харесвам на обикновените свещи и защо да се набутвам с иридиум?
        Това за по-равномерната работа го забравете... според мен си е чиста самозаблуда.


        П.П. За да не ме разбере някой погрешно искам да уточня, че като го пиша горното не демонстрирам безотговорно отношене към машината. Свещите ги инспектирах редовно и не ги сменях защото просто нямаше причина. Електродите не бяха изядени, изолатора здрав, междуелектродното разстояние си беше в норма, цвета на нагара също.
        Последно редактирано от Ilarioncho; 04-08-10, 20:22. Причина: П.П.
        Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

        Коментар


        • #19
          От: Свещи иридиум.

          Казах, че съм нямал проблем за тези изминати километри, а това дали са по-добри или не, го решават съответните лабораторни тестове. И доколкото знам основна характеристика на свещите не е животът им на работа...

          Аз така или иначе трябваше да сменям свещи и реших вместо 30-ина да дам 50 лева за Иридиум. Не съм взел да ги препоръчвам, а отговарям на отправен въпрос (който по-късно видях, че е с поостаряла давност)... все пак всеки сам преценява, какво е най-добре за него.
          And the dream that you dare to, why, oh why can't I?

          Коментар


          • #20
            От: Свещи иридиум.

            Моля да ме извините, от мотори не разбирам особено, но ще си позволя да споделя опита си при автомобилните двигатели. От известно време нямаме с Брат ми нито един автомобил без такива свещи. Съвсем случайно веднъж подменихме на един Нисан свещите и двигателя започна да работи чувствително и осезаемо по-добре... Понеже и аз съм силно недоверчив, направихме същата смяна на всички останали двигатели и куриозното е, че при всичките се усети подобрение и то осезаемо... По принцип поддържаме всички двигатели както си пише по книжките и сменяме свещите на предписаните интервали но за мен качествените свещи с иридиев електрод определено си заслужават парите...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              От: Свещи иридиум.

              Резисторни свещи.
              Запалителната система е основен източник на радио смущения, най-често водещи до неприятно бучене на касетофона в автомобила. Тези смущения засягат не само автомобилното радио, но и други елетронни системи, като например мобилни телефони, запалителна и гориво контролни системи, ABS, навигационната система в автомобила. За да се избегнат смущения в работата на електронното обурудване се предлага пълна гама от високо качествени резисторни свещи, означени с буква R в наименованието.
              Работния живот на свещ стандартно изпълнение може да бъде до 60 000 км.
              Платинени искрови свещи
              -тънкият платиниев електрод изисква по-ниско напрежение за генериране на по- силна искра;
              -конусообразният електрод в комбинация с U-образния канал подобрява значително горивната ефективност, което в крайна сметка води до икономия на гориво;
              -по-лесно запалване и по-добро ускорение;
              -над 100 различни типа;
              -приложими и за стандартни двигатели, като оптимизират работата на двигателя.
              Съгласен съм с Господин Петров,че са най-добри.
              Iridium искрови свещи.
              Iridium е революционна серия ново поколение искрови свещи. Те имат централен електрод направен от специална иридиева сплав, което е съвършено иновационен материал. Предназначени за съвременното поколение бензинови двигатели, те имат работен живот от над 100 000 км. Иридиевата сплав има по- висока устойчивост от платиниевата, което дава възможност големината на централно разположения електрод да бъде намалена под 0.7 мм.
              -работен живот над 100 000
              -изискват много ниско работно напрежение повреме на целия си работен живот
              -имат възможност да възпламенят и по-бедни гориво-въздушни смеси
              -подобрен контрол над емисиите отделяни вредни газове.
              • ПП..Описа е копие.Успех....
              Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
              GSM-0878722322

              Коментар


              • #22
                От: Свещи иридиум.

                Я, темата се раздвижила. Аз пък навъртях почти година с NGK BPR7EIX на старата Нива и мога да споделя разнородни впечатления:
                1. Нямат начин за зацапване или задавяне. Включително по класическия начин да се опиташ да запалиш едновременно на газ и бензин, хем в бензниа има и 2Т масло и въпреки, че са с едно число по-студени от предписаните в каталога. Хвалбите за по-широк диапазон на самоочистване се потвърдиха.
                2. Успяват да прикрият сериозни проблеми в хранителната уредба (карбуратор, АГУ) - което може да е полезно в някои случаи (докато се прибереш), но досадно в други (като почнеш да настройваш).
                3. Двигателят стана по-склонен към детонация (звънеше яко при натоварване) и се наложи намаляване на ъгъла на запалване. Изрично пробвах със старите свещи - ефектът си е от свещите.

                Коментар


                • #23
                  От: Свещи иридиум.

                  Хммм, Иридиеви свещи, за какво са ти, я по добре с восъчни. Като купувах колата /Хонда/ преди 10 години, в книжката пишеше 100 000 мили /160 000 км/ да не се пипат свещите. Аз като Тома Неверни ги извадих да ги видя какви толкова свещи са. NGK Iridium. Карах ги 7 години 100 000 мили и мина теста в Калифорния за изгорели газове. После за гъдел ги сложихме на друга кола и им врътнахме още 1хх 000 мили. И пак на теста за газове. И пак мина колата. Е, от тогава 8 коли в семейството са само с такива свещи. И не ги сменяме. Слагаш и караш докато е кола /е, ако си сръчко и те сърби през 10 години може да пипнеш свещи/. Тука горивата са "малко" по-добри от в БГ ама пак си мисля, че ще карат доста.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X