Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

    Ъъъъъъ ... когато обяснявах как се закрепва имах предвид изделието, с което имам опит, и на което са монтирани светлини, които се захранват чрез буксата за ремаркето, както и монтирана табела със символите, съдържащи се в оригиналния регистрационен номер на МПС-то. Не е най - законното, но пък собственика му е положил усилия да бъде максимално изряден.

    Коментар


    • #17
      До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

      Има много по лесна схема за транспониране на мотор на млади години имах Варбург и с него си теглих Кавазакито по този начин

      Снимки нямам, идеята е много елементарна. Под топката на съществуващия теглич се заварява дебело стенна тръба с подходяща дължина така че да може да се събере между коловете на предницата на мотора. Разпробиват се два отвора за фиксиращи болтове в двата края на тръбата, правят се резби и задължително се монтират и контра гайки на болтовете. Експлоатацията е елементарна и може сам човек да натовари какъвто и да е мотор . Раз монтира се предното колело на мотоциклета, оста с ползва за закрепване към тръбата която заема мястото на джантата, фиксира се с двата болта в краищата на тръбата. За по дълги разстояния е препоръчителни да се откачи веригата, аз лично никога не съм я откачал и не съм имал проблеми. А гледката кола да тегли мотор без ездач и мотора да завива сам е много интересна.

      Който не е разбрал писаниците ми мога и по телефона да обясня по обстойно

      Коментар


      • #18
        До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
        Има много по лесна схема за транспониране на мотор на млади години имах Варбург и с него си теглих Кавазакито по този начин

        Снимки нямам, идеята е много елементарна. Под топката на съществуващия теглич се заварява дебело стенна тръба с подходяща дължина така че да може да се събере между коловете на предницата на мотора. Разпробиват се два отвора за фиксиращи болтове в двата края на тръбата, правят се резби и задължително се монтират и контра гайки на болтовете. Експлоатацията е елементарна и може сам човек да натовари какъвто и да е мотор . Раз монтира се предното колело на мотоциклета, оста с ползва за закрепване към тръбата която заема мястото на джантата, фиксира се с двата болта в краищата на тръбата. За по дълги разстояния е препоръчителни да се откачи веригата, аз лично никога не съм я откачал и не съм имал проблеми. А гледката кола да тегли мотор без ездач и мотора да завива сам е много интересна.

        Който не е разбрал писаниците ми мога и по телефона да обясня по обстойно
        Мой познат с Галопер така си превозва Ямаха, мисля, че ТТР, неудобното е само, че разкача и жилото на предната спирачка. И от Търговище до Варна безпроблемно поддържаше съвсем прилична скорост.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #19
          До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
          Има много по лесна схема за транспониране на мотор на млади години имах Варбург и с него си теглих Кавазакито по този начин

          Снимки нямам, идеята е много елементарна. Под топката на съществуващия теглич се заварява дебело стенна тръба с подходяща дължина така че да може да се събере между коловете на предницата на мотора. Разпробиват се два отвора за фиксиращи болтове в двата края на тръбата, правят се резби и задължително се монтират и контра гайки на болтовете. Експлоатацията е елементарна и може сам човек да натовари какъвто и да е мотор . Раз монтира се предното колело на мотоциклета, оста с ползва за закрепване към тръбата която заема мястото на джантата, фиксира се с двата болта в краищата на тръбата. За по дълги разстояния е препоръчителни да се откачи веригата, аз лично никога не съм я откачал и не съм имал проблеми. А гледката кола да тегли мотор без ездач и мотора да завива сам е много интересна.

          Който не е разбрал писаниците ми мога и по телефона да обясня по обстойно
          Но не става за теглене на мотор с гуми таралежки. Като пристигнеш в дестинацията след 500 км, ще установиш че задната гума е останала без бутони, особено ако е по-мека
          Но за аварийни случаи става.

          Коментар


          • #20
            До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

            С такова ,но самоделно устройство транспортирам мотора на малкия.Работи и при не лек оффроуд. Обаче ,закрива ноера на колата ,закрива и светлините и!!! Освен това ~ 300 кила в тази извън габаритна точка се равняват на поне 600 кг. в багажника!какво се случва с колата? А от какво ще е изработен този квадратен профил? А как ще качиш 300 кг. щом мотора не е на собствен ход?А ,,стърчането'' извън габаритите на джипа? Трудна табота...
            Последно редактирано от churov; 22-04-10, 15:13.
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #21
              До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

              Светлините, очевидно ще трябва да се дублират на задните странични колони.
              Номера също може да се дублира. Мисля, че е допустимо по закон.
              Мотора - до 150 килограма, ако е за постоянно возене.
              Скоро се надявам да покажа резултата .
              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

              Коментар


              • #22
                До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                Светлините, очевидно ще трябва да се дублират на задните странични колони.
                Номера също може да се дублира. Мисля, че е допустимо по закон.
                Мотора - до 150 килограма, ако е за постоянно возене.
                Скоро се надявам да покажа резултата .
                Има ли нещо ново по темата,че тия дни ще поръчвам на майстор нещо такова. Мотора ми е 120кг. ,колата е Тойота 90. Прилагам снимка на теглича-хванат е за рамата и мисля стойката да ползва (обхваща) напречното желязо.Всякакви идеи ще са от полза...
                Прикачени файлове
                0+

                Коментар


                • #23
                  До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                  В действие... работи. Остава да реша проблема с рег.номер, светлините... чат-пат се виждат, сложил съм и светлоотразители по конструкцията.

                  П.П. съжалявам за лошото качество, но телефона толкова може...
                  Прикачени файлове
                  Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                  Mercedes w212 E350 4matic
                  Ducati Monster 600
                  O888795575

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X