Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

    Вижте това устройство.
    Вероятно не е много удобно за постоянно ползуване.
    Като прикачен инвентар за съпортващ мотоекспедиция джип е много практично.
    http://www.versahaul.com/index.php

    http://www.versahaul.com/vh55ro.php
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

  • #2
    До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

    Не, при тях е по-сложно, отколкото с джиповете. Ако ти трябва - ще те свържа с хора. В Русия има служба Мотоспас, с нарочни хора и своя техника. До това не смеят да се приближават ни линейките, ни МЧСа. Твърде сложни травми, и своя специфика на евакуацията.

    Коментар


    • #3
      До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

      съоръжението е за транспортиране на двуколесни (за колелета ползват много подобни но по-леки конструкции)- доста са популярни отвъд океана.

      В по-честия му вид - мАторите ги ръгат направо в легена на "тръка". Тези стават за транспортиране ... а дали ще ти транспортираме , или евакуираме аварийно или не .. завси от ситуацията.

      Стефан както винаги залита в другата крайност, щом и за травми вече заговори ..но за неговото разбиране за авария и евакуация (типично по руски - има ли авария - начи има и жертви )

      и на въпроса - Става. Това не е много подходящо за извън пътя обаче. (нарушен баланс, свесове и пр.)

      Коментар


      • #4
        До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

        Имам само няколко страници в трудовата книжка от спешни болници. Не съм сигурен че знам какво да правя с паднал мотоциклетист, тия години в операционните не ми стигат. Щом си по-добър от мене - вече не ме е страх, аз само ще ти подавам инструментите. Командвай, ти си шефа!

        Коментар


        • #5
          До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Имам само няколко страници в трудовата книжка от спешни болници. Не съм сигурен че знам какво да правя с паднал мотоциклетист, тия години в операционните не ми стигат. Щом си по-добър от мене - вече не ме е страх, аз само ще ти подавам инструментите. Командвай, ти си шефа!
          Мъдро - опита пред годините.

          Засега прихващай една *beer* , останалото - според случая.

          Коментар


          • #6
            До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

            Ник, такива стойки са подходящи за леки товари - велосипеди и кросови мотори/леки ендурца.

            Един "експедиционен мотоциклет" тежи 220+ кг. и е доста по - дълъг, висок и широк и няма как да бъде поставен на такава рампа.

            А иначе - мой приятел изработи на мой познат същата стойка, на която той от време на време си вози 225 - кубиковата Ямаха - с очите си съм виждал, че подобна коцепция работи, но не съм си и помислял да си покатеря В-Строма там

            А по отношение на травмите - не знам какъв беше повода за тяхното включване в темата, но пък чак толкоз уникални травми да се произвеждат при падане от/с мотор не ми се вярва

            Коментар


            • #7
              До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

              Посочената в линка стойка, издържа 226кг, което са точно 2 леки ендура или 1 по-тежко.
              Per aspera ad astra.

              Коментар


              • #8
                До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                ......
                Един "експедиционен мотоциклет" тежи 220+ кг. и е доста по - дълъг, висок и широк и няма как да бъде поставен на такава рампа. ....
                А по отношение на травмите .....
                Аз се опитвам да подготвя подобна машина, но за това лято едва ли ще успея. Надявам се обаче в началото на лятото да проверим на практика, може ли, или не може ?
                Другото развите, по отношение на "травмите" се получи, вследствие на неподходящия час избран от мен за публикуване на темата.
                Понятието " авариен евакуатор " използувах в смисъл, че изделието се ползва, само ако дадена машина се повреди по време на експедиция и то за транспортиране, до най близкия сервиз. За постоянно ползуване очевидно е неуместно, но малкият размер и тежест за решаващи в случая.
                В 12 часа през ноща, обаче всеки е употребил и ако не е заспал, значи е злоупотребил - естествено е да му се привидят ужасии !
                Извинете .
                Последно редактирано от Nik Nikolov; 15-01-10, 09:21.
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • #9
                  До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                  Първоначално публикуван от Тануцо Преглед на мнение
                  Посочената в линка стойка, издържа 226кг, което са точно 2 леки ендура или 1 по-тежко.
                  Имаме едно за 600 либри http://www.versahaul.com/vhsport

                  Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                  Коментар


                  • #10
                    До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                    226 кг е точно на горната граница за двуцилиндрово туристическо ендуро. И Африката и Супер Тенерето и В-строма на Сузуки обурудвани и заредени с масла и горива тежат, около 220-230 кила, естествено, като свалиш чантите, куфарите и багажите от тях. БМВ-тата тежат повече. Така че стойката е на кантар за тези мотори. Даже и да издържи статично и при качването на мотора, то само едно друсване, и ще се откърти.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #11
                      До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                      Не ми е ясно как това желязо се хваща за топката на теглича и не мърда. Някой може ли да разясни?
                      Сам си разясних
                      Съоръжението може да се ползва само за тегличи със сваляеми топки


                      Закрепва се към квадратната тръба, на която се слага топката и се осигурява чрез тази пластина


                      А топката може да се закачи на Съоръжението и да се закачи ремарке.

                      Не ми се струва особено стабилно. Освен това със сигурност се нарушава баланса на автомобила и то много.
                      А, да - като не се вижда номера на колата, ще си имаме проблеми с полицията.
                      Последно редактирано от Ivan_J; 15-01-10, 09:44.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                        Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                        ...
                        ... а като отчетем и нуждата от по - дълго рамо, тогава нещата съвсем застават на кантар

                        Както споделих и по - горе - такъв начин за транспортиране ми е известен от доста време, някъде тук четох дори за Форд Фиеста с подобен крепеж - не казвам, че е невъзможно, но аз не бих си и помислил да експериментирам с мой тежък мотор и мой автомобил

                        П.П. Към топката на теглича се притиска чрез винт с полусферичен накрайник.

                        П.П.2 Всъщност, закрепването не е само чрез теглича - закрепването е в три точки, като другите две са към гредите на окачването - като най - здравата част от шасито.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                          Не ми е ясно как това желязо се хваща за топката на теглича и не мърда. Някой може ли да разясни?
                          В двата края има подвижни опори, които влизат под рамата, ако има такава...
                          На снимката се виждат, квадратна тръба, вкарана в друга такава:



                          Ако обаче греша и се разчита само на квадрата на тегличния прът, конструкторът на това, трябва веднага да си върне дипломата...

                          Ник, наистина е съмнително от към здравина, за тежко ендуро, да не говорим за вариянта, две леки.
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                            .......
                            Ник, наистина е съмнително от към здравина, за тежко ендуро, да не говорим за вариянта, две леки.
                            Ха, да не си мислиш, че съм решил да го купувам, чак от Америка ???

                            - Имам обаче един приятел от Бургас, който ще го конструира, както трябва и съм убеден , че ще издържи .

                            За сведение, рамата , на Нисан Патрол, завършва с два квадратни отвора в двата края. Или поне фирмения теглич има три отвора по ширина на рамата. Днес ще залегна да видя по точно.

                            За да изпреваря въпросите, допълвам, че освен усилване на задното окачване с 350 килограма, ще монтирам и пневматични възглавници, вътре в пружините, които ще се помпат само при необходимост.
                            Качват товароносимостта още с тон.
                            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                            Коментар


                            • #15
                              До: Авариен Евакуатор за експедиционни мотоциклети!

                              Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                              ... - Имам обаче един приятел от Бургас, който ще го конструира, както трябва и съм убеден , че ще издържи ...
                              Докарай джипа в Пазарджик през следващата седмица и ще спретнем нещо... Ще ползваме на ВладиЧ "Африката", за експерименти...
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X