От: Регулиране на празния ход на BMW
Регулирах клапаните. Всичко направих точно така, както го е написал в постинга си колегата motor_men. Сглобих го и го пробвах. Двигателя работи по-тихо и по-мазно от преди. Остана да регулирам празният ход на инжекторите и съм готов. Вероятно ще падне малко и разхода, че го беше вдигнал в последно време. Обикновенно по-рано гореше 5,5-5,7 на 100 , но в последно време не падаше под 6/100. На 87 000 км съм в момента. Следващото подобно упражнение с клапани и инжектори ще го правя вече на 100 000 км. Благодаря на всички, които ми помогнаха със съвети и експертни мнения.
И накрая да направя едно лирическо отклонение.
Много ме кефи как е направен тоя мотор! Изключително удобен и лек за ремонтни работи. Чоплил съм се по-рано и по разни японски мотори, но там винаги имах чувството, че японските инженери, които са създали тези мотори ненавиждат механиците, които ще трябва да ремонтират моторите им с люта ненавист.
Така нагъчкано и сложно бяха направени нещата там... Но това е само едно мое лично виждане и не искам никой да ангажирам с него.
Първоначално публикуван от motor_men
Преглед на мнение
И накрая да направя едно лирическо отклонение.
Коментар