Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на празния ход на BMW

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Регулиране на празния ход на BMW

    Вдеото е заблуждаващо. Празния ход се оправя САМО от месинговите винтове
    You'll never find out - I got no key hole....

    Коментар


    • #32
      От: Регулиране на празния ход на BMW

      При единия от показаните модели - R1200GS, празния ход се регулира от стъпковите мотори на дроселовите клапи, т.е. там намеса не е възможна без BMW компютър, GS911 или нещо подобно.
      BMW R1150GS

      Коментар


      • #33
        От: Регулиране на празния ход на BMW

        Илич, при 1200 няма месингови винтове...
        Иванов, на видеото е показана синхронизацията на двата цилиндъра ,а не реглаж на празен ход- той наистина се прави с компютър...
        ..само не ми стана ясно какво прави с мигачите...(за 1200)
        ПП както писах по-горе двигателят има чувствителна разлика след синхронизацията.
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #34
          От: Регулиране на празния ход на BMW

          Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
          ....само не ми стана ясно какво прави с мигачите...(за 1200)
          ПП както писах по-горе двигателят има чувствителна разлика след синхронизацията.
          Изключва фара (така предполагам заради използваната комбинация)

          А иначе тук се смесват две теми. То на заглавието на клипчето е написано "...throttle synchronization..."
          още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

          Коментар


          • #35
            От: Регулиране на празния ход на BMW

            е този номер с мигачите за фара не го знаех - ще пробвам ,като се върна...
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #36
              От: Регулиране на празния ход на BMW

              [QUOTE=ivanov13;1839878]Ето един полезен документ по темата за регулиране на клапаните на т.нар. Oilhead Boxers: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OVADv2.2.pdf

              Здрасти група. Пак стигнах до регулиране на клапани и пак проучих всичко, защото съм забравил как става. Аз съм стар човек и алцхаймера при мен вече е близо.
              От този мануал с картинките по-горе видях, че тоя прави първо ЛЯВ цилиндър. Хубаво. Върти вала по посока на часовниковата стрелка, докарва отбелязката в прозорчето, (което е зад десният цилиндър) до отметката "ОТ" и регулира клапаните на левият цилиндър. Да не стане грешка... ЛЕВИЯТ цилиндър, това е цилиндъра от който се налива маслото в двигателя. При тази отметка в прозорчето - "ОТ" са ЗАТВОРЕНИ и всмукателните и изпускателните клапани на ЛЕВИЯТ цилиндър и си регулираш клапаните там, 0,15 за смукателните и 0,30 за изпускателните. До тук добре. За десен цилиндър в този мануал не се говори.
              Отварям филмчето http://www.youtube.com/watch?v=iVplES7DROk и гледам цялата операция, но вече за ДЕСЕН цилиндър. Но този на филмчето не гледа никакви отбелязки в прозорчето, а муши някаква клечка в цилиндъра, за да търси ГМТ. В един момент решава, че я е намерил и прави регулиране на клапаните на ДЕСЕН цилиндър. Тук за ляв цилиндър не се говори.
              Та мисълта ми е, някой с простички думи и на български да ми обясни, след като направя регулировките на клапаните на ЛЯВ цилиндър, колко да превъртя коляновият вал по посока на часовниковата стрелка, до коя отбелязка в прозорчето на вала, за да мога мина на регулировката на клапаните и на ДЕСЕН цилиндър, за да приключа с упражнението?
              Това ще е ценна информация не само за мен, ами за всички с такива мотори.
              Поправих си грешката. Луфта между клапаните и кобилиците се регулира, когато клапаните са затворени, а не когато са отворени и кобилиците ги натискат.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 08-04-14, 19:36.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #37
                От: Регулиране на празния ход на BMW

                360 градуса до същия маркер. При маркера ОТ и двата цилиндъра са в ГМТ. Само че единия е между сгъстяване - работен, а другия между изпускане - пълнене. Като се завърти коляновия вал на един оборот се цилиндрите се "разменят". Клапаните се регулират в ГМТ между сгъстяване - работен или иначе казано: буталото в ГМТ (маркера ОТ) и двата клапана затворени (не натиснати от кобилиците). Ако клапаните на цилиндъра който искаме да регулираме са отворени (натиснати), трябва да завъртим коляновия вал на един оборот.
                Последно редактирано от galinvayov; 08-04-14, 18:44.
                A Lone Rider

                Коментар


                • #38
                  От: Регулиране на празния ход на BMW

                  Ясноооо. Ключа на болта на коляновият вал, превъртам на 180 градуса и правя, и десен цилиндър след, като вече съм направил левият. Проста работа било. Много благодаря!
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #39
                    От: Регулиране на празния ход на BMW

                    На 360 градуса трябва. Първия път сбърках сметките след туй редактирах.
                    A Lone Rider

                    Коментар


                    • #40
                      От: Регулиране на празния ход на BMW

                      Дали е първо левия или десния няма значение , като дойде белега се прави този цилиндър който е на Г.М.Т. в края на такт сгъстяване , след това се превърта един оборот/360гр. както е казал колегата/ , идва пак същия белег на същото място , но вече другият цилиндър е на Г.М.Т. в края на такт сгъстяване.Като е на белег , и двете бутала са в Г.М.Т. , важно е да почнеш от цилиндъра който е в края на такт сгъстяване , КЛАПАНИТЕ СА ЗАТВОРЕНИ.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #41
                        От: Регулиране на празния ход на BMW

                        Пак не разбрах. Когато дойде отметката "ОТ" върху маховика на вала в прозорчето, кой цилиндър правя? Този, на който всичките клапани са затворени в момента и в същност всичките кобилици са повдигнати и има луфт, който правим с пластините. Така ли?
                        За 360 градуса разбрах, но това е след, като направя единият цилиндър, за другият.
                        Последно редактирано от ВладиЧ; 08-04-14, 19:12.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #42
                          От: Регулиране на празния ход на BMW

                          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                          Пак не разбрах. Когато дойде отметката "ОТ" върху маховика на вала в прозорчето, кой цилиндър правя? Този, на който всичките клапани са затворени в момента и в същност всичките кобилици са повдигнати и има луфт, който правим с пластините. Така ли?
                          Точно така,буталото е в горна мъртва точка и клапаните са затворени.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Регулиране на празния ход на BMW

                            Благодаря на всички, които ми помогнаха! Всичко ми се изясни. След една година няма да питам пак, ами просто ще прочета темата.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #44
                              От: Регулиране на празния ход на BMW

                              Като е на белег , и двете бутала са в горна мъртва точка , за да не направиш грешка направи следното: Заставаш пред ДЕСНИЯ цилиндър така , че да можеш да въртиш вала и да следиш клапаните. Започваш да въртиш , следиш всмукателните клапани , идва момент в който се отварят /натискат/ , след това се затварят , започва да излиза въздух през отвора на свеща , в този момент започваш да дебнеш белега , щом дойде , правиш този цилиндър , ДЕСНИЯ. Като ги регулираш , въртиш един оборот , пак идва белега , правиш ЛЕВИЯ цилиндър / докато въртиш един оборот , вече не е нужно да следиш клапаните/
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #45
                                От: Регулиране на празния ход на BMW

                                Ясно. След такт сгъстяване в ГМТ ще дойде белега.
                                Аз преди година и половина си ги правих сам клапаните, ама сега съм забравил тия подробности, а те са много важни.
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X