Приказката за съединителя съм я заебал отдавна. И който не вярва - мога да го докажа с тест на личния си мотор. Както и за оборотите. Защото - оборотите може да са високи, но се гледа максимална скорост на буталото. А тя при никой двигател който съм виждал не е повече от 20-23 метра в сек. Ако ще и на 12 000 об/мин да е. И пак защото...имаме различен ход на буталото.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вечният въпрос при смяна на масло
Свий
X
-
Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнениеЯ да запитам, за един приятел де...
Какво по-различно има в мотоциклетния двигател, което го няма в автомобилния такъв, та толкоз драми с това масло.
ПП карам от няколко десетилетия мотоциклети и в момента имам три /3/ броя. Пиша за да не се изложи някойВ НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Нищо от изброеното до тук не изисква нещо по специално и като изключим алтернатора / на който му е все тая с какво масло ще го охлаждаш/ другото си е класика от години и в автомобилите. За оборотите вече писах...Пък високата степен на сгъстяване е факт и при колите, не че има особено важно значение за маслото .
И само като сведение - има доста автомобили със скоростни кутии които работят с двигателно масло!
А иначе си прав - кой каквото иска да прави. Парите са си Ваши и може да се кланяте на който си искате маркетингов продуктПанайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Различното в мотоциклетните двигатели е че по-често се случва да се използват силно натоварени, по няколко начина.
Ксто за начало автомобилният е 100 к.с., а при постоянна скорост колата ползва 15-20. И други подобни.
Не е за градинари и дърводелци това!
Коментар
-
Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнениеНищо от изброеното до тук не изисква нещо по специално и като изключим алтернатора / на който му е все тая с какво масло ще го охлаждаш/ другото си е класика от години и в автомобилите. За оборотите вече писах...Пък високата степен на сгъстяване е факт и при колите, не че има особено важно значение за маслото .
И само като сведение - има доста автомобили със скоростни кутии които работят с двигателно масло!
А иначе си прав - кой каквото иска да прави. Парите са си Ваши и може да се кланяте на който си искате маркетингов продукт
И си захапал тая скорост на буталата , и според теб нищо друго не е от значение. Това което най-много износва двигателя , както и споменатите от теб бутала , е работният ход . Та дали са 3000об.м. или 12000об.м. е от много голямо значение.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Изтриха ми хубавия коментар...
Но, както написах и преди - парите и моторите са си Ваши. Мийте, сменявайте както и каквото си искате.
Един прекрасен ден ако се сетя като отварям да регулирам клапани, ще снимам. Ей така за информация да видите в какво състояние са ми моторите отвътре - без чернилки, налепи и други подобни. Ама сигурно защото не знам как се сменява масло, пък и сигурно защото не слагам от най-скъпото...
Хайде приятен ден и щом Ви прави щасливи - правете челни стойки при смяна на маслото.Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
- 1 like
Коментар
-
За много народ , определящ фактор за маслото не е качеството му и дали е правилното масло , а цената му , и налива това което може да си позволи.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Ей за това питам аз: https://images.prismic.io/rymax/ZmY1...6&w=3000&h=876
Имам мотор от 1996 г. Кое масло да наливам: минерално (API SJ / SH / SG ), полусинтетика (API SL/CF ) или синтетика (API SG/SH/SJ/SL/SM/SN)?
Ако може отговор, различен от "наливай каквото прецениш, аз няма да ти кажа", МОЛЯ.Последно редактирано от p-pleven; 23-04-21, 10:36.
-
Най-стария ми мотор е 1994г. въздухар. Най-новия ми е 2014г. с водно охлаждане. Между тях има и един 2008год, пак с водно. Всички тези мотоциклети ги смазвам с полусинтетика 10w40. Така съм преценил, а вискозитетния клас за всички по книга е 10W40.
Смяната на маслото е винаги ПОД посочения от производителя пробег.
Визуално двигателите и на трите отвътре са като от магазина. Без налепи, отлагания и др.Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеЗа много народ , определящ фактор за маслото не е качеството му и дали е правилното масло , а цената му , и налива това което може да си позволи.
- Защо да давам пари за скъпо, като и евтиното маже!? Че то все масло!
Това качество, вискозитет, спецификации са непознати думи. На човек без грам техническа грамотност, как да му обясниш, защо едното, а не другото!?
Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнениеНай-стария ми мотор е 1994г. въздухар. Най-новия ми е 2014г. с водно охлаждане. Между тях има и един 2008год, пак с водно. Всички тези мотоциклети ги смазвам с полусинтетика 10w40. Така съм преценил, а вискозитетния клас за всички по книга е 10W40.
Смяната на маслото е винаги ПОД посочения от производителя пробег.
Визуално двигателите и на трите отвътре са като от магазина. Без налепи, отлагания и др.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар