Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вечният въпрос при смяна на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вечният въпрос при смяна на масло

    Дойде време за смяна на масълцето. Моля споделете вашият опит: дали след дълъг престой да го оставя 2-3 часа да се отцежда, или да запаля да загрее и тогава да точа. Благодаря

  • #2
    Загрято масло по-бързо се оттича.
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
      Загрято масло по-бързо се оттича.
      "дали след дълъг престой да го оставя 2-3 часа да се отцежда"

      То всичко е в картера. За какъв чеп му е да го топли, вдигайки го пак горе!?
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #4
        За какъв да е...
        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

        Коментар


        • #5
          Нищо не пречи да подгрее маслото без да пали двигателя.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            Хммм май си отговарям сам? Досега винаги съм го загрявал с палене, за да е по-течно естествено. Тази година освен да пробвам бавния вариант...гаража в който зимува не е мой, иначе съм готов и наопаки да го обърна.

            Коментар


            • #7
              Това с източването на маслото до капка е излишно втеляване. По двигателя има достатъчно кухини в които остава масло което не може да се оттече, та излишно се тревожите дали е изтекла и последната възможна капка.
              Отваряй, изливай, и като спре да тече на струйка, а само да капе-затваряй пробката и смело наливай новото масло.
              Пълненето на филтъра с новото масло също е излишност. Помпата има толкова добър дебит, че го пълни за секунда-две, за което време не може да станат никакви бели по двигателя защото бил останал без масло. Всички мазани повърхнини са си достатъчно мазни за да поемат няколко оборота до постъпването на новото масло.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                + 1 !

            • #8
              Между автомобилен /зил , трактор/ двигател и мотоциклетен двигател има доста голяма разлика. Та ще е добре ако не се пишат глупости.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Мен няма как да ме засегнеш , аз като сменям маслото не се допитвам до мненията на градинари , нито душичката ми е нежна , за разлика от твоята. Но е добре , че си се припознал.

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Дърводелец е по-долу в стълбицата, та не се надувай много.

                А за нежните душички не знам коя е по-нежна, аз се опитвам да помогна, а ти се засягаш като ученичка, и се дръвчиш като същата тази ученичка на която не и е дошъл мензиса

                Аз спирам да пиша по тази тема, оправяйте се.

              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Изучил съм ДВГ , за което имам и диплома , занаята дърводелство го изучавам няколко десетилетия. Ти виждам си изучил и за мензиса , и да си отворен по жицата. На живо най-вероятно пълниш гащите за секунда-две , я с мензис , я с нещо друго. С нищо не помагаш , защото говориш глупости. Нито филтъра се пълни за секунда две , нито сложната маслена магистрала при повечето мотоциклетни двигатели , се пълни за секунда -две. А освен , че маслото се източва до капка , загрято по един или друг начин , през определен период се налага сваляне на това което ти наричаш корито , и почистване на някои неща. За причините ще се сетиш ако разглобиш един мотоциклетен двигател , и видиш до къде стига маслената магистрала , и какво смазва и охлажда маслото.

            • #9
              Аз съм за топло масло след палене - докато се изтече и спре а капе.
              Иначе последното го сменях студено, след зимуването.
              Публикувайте отговор

              Коментар


              • #10
                Леле мале аз какво питах, то какво стана...Колеги недейте да се ядете за обикновени неща-няма смисъл. Сега да ви кажа че все пак направих ”студена смяна”. Резултатът е същия както и при топла. Само времето е различно. Имах да оправям други дреболии и просто използвах момента- да си изтече маслото. Сега вече знам, че го мога и по двата начина. Благодаря на тези които писаха и на останалите, които четоха. Успех на всички за новия сезон!
                Последно редактирано от boda nx; 07-04-21, 11:37. Причина: Допълнение

                Коментар


                • #11
                  И аз да си кажа... маслото сменям дали на кола, дали на мотор, като го загрея до работна температура и тогава. Колкото до пълненето на масления филтър: +1 да се пълни преди да се завие, ако е възможно. Имах Голф 3 1.8 бензин, от както се образува въздушен джоб във филтъра, не качи масло, не загасна лампата на маслото, клапаните тракаха като бесни... близо минута работи и нищо. Пак точене на масло, пълнене на филтъра и качи масло за секунди. За да си спестя за в бъдеще подобни гимнастики, предпочитам да го напълня, за да ми е мирна главата. Случи се веднъж, може да се случи пак. И студен да го смениш... ще оставиш 50 грама повече най-много, въпрос на личен избор. Живи и здрави.
                  HONDA NC700X '13
                  HONDA Wave 110i '13

                  Коментар


                  • mutragen
                    mutragen коментира
                    Редактиране на коментар
                    https://www.youtube.com/watch?v=t7JCh7PHoDc

                  • ikristiqn
                    ikristiqn коментира
                    Редактиране на коментар
                    С този ChrisFix внимавайте коя дата е качено клипчето... че иначе ще си сипвате течност за мигачи...

                  • large
                    large коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ааа, може и да се наложи да се отвори двигателя, да се сменят връщащите пружини в цилиндрите...

                • #12
                  Как точно се пълни хоризонтален филтър?
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • krassitch
                    krassitch коментира
                    Редактиране на коментар
                    На 40-50 %,и после завиваш бързо...

                  • Стоян Боюков-Sariones
                    Стоян Боюков-Sariones коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ташаци на рояци! Смисълът от това упражнение е никакъв.

                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ташаци на рояци Х 2!

                • #13
                  Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                  Как точно се пълни хоризонтален филтър?
                  Или такъв като моя, дето се монтира с отвора надолу.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • p-pleven
                    p-pleven коментира
                    Редактиране на коментар
                    Или картонен...

                • #14
                  Я да запитам, за един приятел де...
                  Какво по-различно има в мотоциклетния двигател, което го няма в автомобилния такъв, та толкоз драми с това масло.

                  ПП карам от няколко десетилетия мотоциклети и в момента имам три /3/ броя. Пиша за да не се изложи някой
                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • #15
                    Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
                    Я да запитам, за един приятел де...
                    Какво по-различно има в мотоциклетния двигател, което го няма в автомобилния такъв, та толкоз драми с това масло.

                    ПП карам от няколко десетилетия мотоциклети и в момента имам три /3/ броя. Пиша за да не се изложи някой
                    Има съединител, който се нуждае от съответните добавки. Това не важи за мотоциклети със сух съединител. Съвсем отделно разликата в оборотите с автомобилния двигател.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X