Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Износване на гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Износване на гуми

    Преди няколко дни четох в каталог на Континентал, че когато задната гума е по-натоварена (пътник, багаж) изкарва повече километри защото не приплъзва толкова дори при по-агресивно тръгване /спиране.

    Това разбира се е при всичко останало константно.

    Това малко ми обърка представите за нещата но като се замисля има логика...
    You'll never find out - I got no key hole....

    Коментар


    • #17
      До: Износване на гуми

      Драго, и мен завоите ме радват в пъти повече от правите, но пак не мога да си обясня как предната ти гума се износва по - бързо от задната - нали и задната ти гума се е търкаляла по същия асфалт

      Пак казвам - до сега нито ми се е случвало, нито съм чувал за такова нещо и за това ми е толкова интересно.

      А за по - бавното износване при натоварен мотор ... може и да го приема, ако райдъра всеки път тръгва с бърнаут и спира с поднасяне на задната гума.

      Коментар


      • #18
        До: Износване на гуми

        Аз обикновено на две задни сменям една предна гума. Нещо не спирам как трябва ли? Или пък не товаря Африката достатъчно за пътешествията?
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #19
          До: Износване на гуми

          Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
          При по-тежките мотори е нормално !
          Моя ZX12-R изкарвам около ~6000км. за задната гума и около 3500-4000км. за предна незнам защо но винаги се падат около 2 предни за една задна ! отдавам го на по агресичното си каране по завойте
          Брадъри, ти още не си ми дал линк да прочета за повдигането на задницата при моторите с кардани говорейки за рязко подаване на газ в завоите на ниски предавки. Тук пък с тия две предни за една задна ме караш да си въобразявам, че много плавно ускоряваш щадейки задната, а влизаш в завоите с брутални спирачки при наклонен мотоциклет за да ти се хаби енергично предната ...

          Как всъщност караш, човече ...
          Настане вечер — месец изгрее,
          звезди обсипят сводът небесен;
          гора зашуми, вятър повее, —
          Балканът пее хайдушка песен!

          Коментар


          • #20
            До: Износване на гуми

            Чесно да ти кажа не намерих ! Но вземи от някой познат карданен мотор има ги доста , и направи една обиколка на махалата , ще разбереш за какво говоря веднага !

            А за карането карам определено много агресивно и караме само из проходите , тоес много завои
            А и си нямате представа как когато пускаш от задна гума как изпищява предната и какви черни четри остават ....
            Но е факт , че предната свършва със страшна сила
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #21
              До: Износване на гуми

              Интрудера 1800 наистина износва гумите на тези километри аз съм сменял на два такива на около 7000км са аут

              Коментар


              • #22
                До: Износване на гуми

                Първоначално публикуван от the slow heart Преглед на мнение
                Брадъри, ти още не си ми дал линк да прочета за повдигането на задницата при моторите с кардани говорейки за рязко подаване на газ в завоите на ниски предавки. Тук пък с тия две предни за една задна ме караш да си въобразявам, че много плавно ускоряваш щадейки задната, а влизаш в завоите с брутални спирачки при наклонен мотоциклет за да ти се хаби енергично предната ...

                Как всъщност караш, човече ...

                За кардана CJ е прав. Кавазаки са първите и единствените до момента, които успяха да се справят с този проблем и за пореден път показаха на БМВ, а и не само на тях как се правят мотоциклети с кардан, а и по принцип как се правят мотоциклети като цяло.

                Колкото до карането на CJ, в същност той доста често потегля с "камшици" а завоите в града ги взима на "шамар" или както му викат на "слайд". Извън града в проходите ляга брутално и ги минава с много висока средна скорост. Доста трудно го следвам. Напълно нормално е да износва предната гума по-бързо от задната тъй, като, както той каза при сваляне от кантар предната гума направо пищи и оставя черна следа. Но според мен има и още нещо. При по-агресивно намаляне на скоростта от 300+ до 100 също го отнася предната гума тъй, като се спира предимно на предна спирачка. Да не забравяме, че при спортнотуристическите мотоциклети центъра на тежестта е изнесен доста по-напред от колкото при ендурата, да не говорим пък за "чопърите" изобщо. Говорим все за тежки мотоциклети от различните класове.

                Аз лично имам по-различен стил на каране. Малко по-кротък съм, а и не кантаря. (щото не ми стиска) Обаче редовно си потеглям с камшици, щото много ме кефи.
                При мен отиват две задни за една предна, което е нормално при нормална експлоатация на машината. Това е без значение дали карама пистов мотоциклет или ендуро.
                Последно редактирано от SAMURAI; 14-07-09, 11:35.
                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                Коментар


                • #23
                  До: Износване на гуми

                  Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                  За кардана CJ е прав. Кавазаки са първите и единствените до момента, които успяха да се справят с този проблем и за пореден път показаха на БМВ, а и не само на тях как се правят мотоциклети с кардан, а и по принцип как се правят мотоциклети като цяло.
                  Ами тук макар да сме оф-топик пак ще напиша,
                  интересна ми е темата, откъде почерпахте тая информация,
                  дайте малко да почета и аз, не бъдете така голословни

                  Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                  Колкото до карането на CJ, в същност той доста често потегля с "камшици" а завоите в града ги взима на "шамар" или както му викат на "слайд". Извън града в проходите ляга брутално и ги минава с много висока средна скорост. Доста трудно го следвам. Напълно нормално е да износва предната гума по-бързо от задната тъй, като, както той каза при сваляне от кантар предната гума направо пищи и оставя черна следа. Но според мен има и още нещо. При по-агресивно намаляне на скоростта от 300+ до 100 също го отнася предната гума тъй, като се спира предимно на предна спирачка. Да не забравяме, че при спортнотуристическите мотоциклети центъра на тежестта е изнесен доста по-напред от колкото при ендурата, да не говорим пък за "чопърите" изобщо. Говорим все за тежки мотоциклети от различните класове.
                  Звучи ми невероятно да потегляш на 'камшици', да вземаш завои на 'шамар' и да имаш икономия на задна спрямо предна, въпреки тия екстремални пускания от 'кантар' и резки спирания. Но моето каране е далеч далеч от такива екстремални изпълнения и не споря.

                  По темата мога да споделя, че с моето каране, на един стар, твърд и позаминал чифт Метцелер завъртях 15 х.км , стара писта е мотора. Вече е крайно време да ги сменя и да не дразня органите
                  Настане вечер — месец изгрее,
                  звезди обсипят сводът небесен;
                  гора зашуми, вятър повее, —
                  Балканът пее хайдушка песен!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Износване на гуми

                    Първоначално публикуван от the slow heart Преглед на мнение
                    Ами тук макар да сме оф-топик пак ще напиша,
                    интересна ми е темата, откъде почерпахте тая информация,
                    дайте малко да почета и аз, не бъдете така голословни
                    Отговарям ти за последно, за да не спамим темата. Все пак сатва дума за гуми, а не за кардан. Ще ни дърпат ушите. На времето бях чел статия по въпроса в мотозоната. Участвах в доста разпален спор по темата, като защитавах противниковата страна. Тоест отричах "повдигането" на карданния мотор. След, като ми бе обяснено доста подробно и след, като загубих един бас осъзнах правотата на опонента си. После започнах да правя лични наблюдения за да почувствам въпросния недостатък и "търсейки" го го "намерих". Много сериозен недостатък. Можеш да потърсиш в мотозоната. Аз не помня как се казваше темата. Все пак беше преди години. Можеш да влезеш в сайта на Кавазаки и да гледаш рекламните материали на новия им 1400-кубиков турър. Там показват система от лостове с помощта на, която решават проблема. Бих могъл и лично да ти го обясня,но ми е трудно в писмен вид. Обикновенно обяснявайки го, ползвам ръцете си, като жестикулирам за онагледяване на движенията и силите, а и рисувам на листче. Все пак ще се опитам да ти обясня в темата за карданите. Прочети там.
                    Последно редактирано от SAMURAI; 14-07-09, 13:54.
                    "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                    Коментар


                    • #25
                      До: Износване на гуми

                      По просто е да намери някой приятел с карданен мотор , все някой в компанията ще има и да покара 10-15км. и ще разбере . Няма смисъл да пишем стотици редове след като ще го усети точно за 3 мин.


                      А за гумите ! Тук е снимано на така нареченото "Кантарджиево" снимката съм я правил аз а кара един приятел ! При това лягане на целия завой остава черна линия от предната гума,даже ако се вгледаш внимателно в снимките чертите се забелязват
                      Прикачени файлове
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар


                      • #26
                        До: Износване на гуми

                        Ало, "пистаркаджиите" - "камшици", "шамари", "кантари" - все отлични доводи за по -бързо износване на предната гума - спор няма

                        Няма да обсъждам твърдението, че "центъра на тежестта на спортнотуристическите мотоциклети е изнесен доста по - напред" - приемам го за меродавно и веднага се замислям къде ли е изнесен центъра на тежестта на супер-спорт моторите - явно е "доста по - назад", щото на писта такъв мотор хвърля две задни с една предна ... а може би това е така, щото там няма "камшици", "шамари" и "кантари"

                        Динамиката на мотоциклета е общовалидна за всички класове и кубатури и смешни обяснения за несъществуващи причини, илюстрирани с виртуални жестове и рисунки върху салфетка няма да я изменят, та - Чефо, ша та замола и в тая тема да се въздържаш от коментари ...

                        @CJ_ - хубави снимки си направил, ама нали не твърдиш, че карането на писта е по - щадящо гумите, отколкото вашите карания на "Кантарджиево" !?!
                        Последно редактирано от Димо; 15-07-09, 09:09.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Износване на гуми

                          Змей, познаваме се от доста време и те уважавам, но не си чел внимателно. Във въпросния си пост съм говорил за две неща. За кардан и за гуми. Въпросните жестикулирания и рисунки, за които говорех се отнасят за "кардания проблем", а не за гумите. Чети по внимателно. Аз съм от ония, дето сменят две задни за една предна и дето не дават такава газ. Писал съм го това. CJ е от лудите не аз. Просто аз си обяснявам ФАКТА, че ТОЙ сменя две предни за една задна по този начин, който съм описал, а именно кантари и екстремно спиране. До някъде и неговото твърдение за лягането в завой също го споделям. Нямам наблюдения за карането по писта и там нищо не мога да кажа, а и не ме интерсува тъй, като аз не карам по писта. Всеки си има свойто мнение и наблюдения. Нека да си уважаваме мненията един на друг. Не съм отрекъл ничие твърдение. Просто изказах и мойта гледна точка.

                          П.П. На кантарджиево ходя много рядко и обикновенно гледам как карат другите, защото, ако и аз почна да карам само ще им се пречкам. Много са напред младежите и са много луди, та не мога да се меря с тях. Знам си възможностите и не се бутам между карачите. Аз "чопля семки" с другите по-бавнички. Ако няма карачи мога да се пусна няколко дължини.

                          П.П.2- Освен пистарката имам и ендуро, както и скутер. Наблюденията ми не са само в едно направление.
                          Последно редактирано от SAMURAI; 15-07-09, 15:49.
                          "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                          Коментар


                          • #28
                            До: Износване на гуми

                            Змей Янко пита дали е нормално предната му гума да свърши за 6000 и моя отговор е ДА и му написах защо ! Защото мотора му е тежък ! и защото това е тавана на една гума до 10000км. за нормално каране !
                            Бабешки изкарват и много повече !

                            аз повече нямам какво да кажа по темата , ако някой има въпроси на лични ! Приятен ден
                            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                            Коментар


                            • #29
                              До: Износване на гуми

                              Аз ще споделя следното:
                              TKC80 Continental е мойта гума....да мека е,бързо се износва....поне така си мислех до момента,но на този трип задната изкара 10к,а предната на 12к,вече не ставаше за нищо,мислех,че ще бъде две задни за една предна,но уви...не се получи.
                              Ендуро-гумите с които върви по принцип мотора-Пирели Скорпион МТ90(с тях купих мотора),а и това са единствените,които произвеждат на 18-ки задни приключиха малко над 10к,а и сега като гледах на Лъчо задната беше сдала багажа,около 11к.Без да правя реклама,определено смятам,че Конти е по-стойностната гума,макар и с малко по-кратък живот,но като се има предвид теглото на моторите,които караме,отделно и багажа,а в допълнение и втори човек,тогава нещата,около гумите отиват малко,или много до производител също така.


                              Поздрави,
                              търся си подписа....

                              Коментар


                              • #30
                                До: Износване на гуми

                                Аз ви говоря за износване на гума при такъв товар + жена зад мен отвреме на време и агресивно каране по завои а не защото е било скука на кафето и да се повозим по завоите.



                                и да не кажете че само БМВ е натоварено:









                                Последно редактирано от drago varvar; 15-07-09, 23:21. Причина: грешни снимки
                                Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X