До: Износване на гуми
Преди няколко дни четох в каталог на Континентал, че когато задната гума е по-натоварена (пътник, багаж) изкарва повече километри защото не приплъзва толкова дори при по-агресивно тръгване /спиране.
Това разбира се е при всичко останало константно.
Това малко ми обърка представите за нещата но като се замисля има логика...
Преди няколко дни четох в каталог на Континентал, че когато задната гума е по-натоварена (пътник, багаж) изкарва повече километри защото не приплъзва толкова дори при по-агресивно тръгване /спиране.
Това разбира се е при всичко останало константно.
Това малко ми обърка представите за нещата но като се замисля има логика...


Но според мен има и още нещо. При по-агресивно намаляне на скоростта от 300+ до 100 също го отнася предната гума тъй, като се спира предимно на предна спирачка. Да не забравяме, че при спортнотуристическите мотоциклети центъра на тежестта е изнесен доста по-напред от колкото при ендурата, да не говорим пък за "чопърите" изобщо. Говорим все за тежки мотоциклети от различните класове.





Коментар