Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

    При тръгване по рязко причуква,мислих че е някое каре на кардана,ама днес видях че каретата са перфектни и свободния ход идва от кутията ,клипче нагледно,мотора е на 1 скорост.
    Последно редактирано от belata; 02-04-18, 14:05.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

  • #2
    От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

    Може ли да се получи от износване на шлиците на вала към съединителя?
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

      Ако луфта го има само на първа скорост , значи проблема е в тази двойка зъбни колела. Ако луфта го има на всички скорости , проблема може да е и извън скоростната кутия , примерно диска на съединителя. На мен ми звучи като луфт между зъбни колела. Имай предвид , че подобен луфт имат много мотори , при този мотор не знам точно колко трябва да е.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        Ако луфта го има само на първа скорост , значи проблема е в тази двойка зъбни колела. Ако луфта го има на всички скорости , проблема може да е и извън скоростната кутия , примерно диска на съединителя. На мен ми звучи като луфт между зъбни колела. Имай предвид , че подобен луфт имат много мотори , при този мотор не знам точно колко трябва да е.
        Има допустим луфт,луфта е на всички предавки,но има звук от чукване при рязко потегляне,това е проблема .. гледам че има една муфа,точно тя обира луфта...
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

          Може точно там да е проблема щом го има на всички предавки , но от шлиците на вала към съединителя не е. Но явно при потегляне луфта е по-голям от това което се вежда на клипа ти. Ако е така , трябва разглобяване и ремонт.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

            Ще взема да разглобя кутията да я разгледам,иначе машината е напълно безпроблемна и е страхотен мотор...
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

              Хем ще видиш и състоянието на съединителя , а навреме отстранения проблем спестява по-нататъшни главоболия и средства.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                Тъкмо щях да нагаждам новите стойки за куфари,отиде се невидя..
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                  аз така от клипа не мога да се ориентирам, но ми струва много "лек" този луфт - според мен е в кутията - ако бяха шлиците на съединител-кутия пак щеше да го има, но вала нямаше да го движиш толкова свободно, сори, поне от клипа не става ясно - аз на моя съм му правил почти всичко, само в кутията не съм бъркал, но самия мотоциклет съм го цепил 2 пъти - ако срещнеш други трудности се обади
                  You'll never find out - I got no key hole....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                    Благодаря за подкрепата Илич,луфта ми изглежда малко повече от заводски,по ме притеснява че в края му има чукване при потегляне,според мен проблема се върти около муфата с елипсата,но не мога да прикача файл нещо,ще я сваля утре и ще стане ясно..
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                      Ако трябва да заложа бих го направил на проблем в самата кутия - Димо прави такава кутия (на него май лагерите му бяха заминали), но не помня при кой - май при Орлин в Пловдив, на теб ще ти е близо. Аз си правя всичко сам, но в кутията не бих бъркал сам. Дори да знаеш и разбираш от кутии - има тънкости, които ще пропуснеш и ще го правиш повторно. т.е - тези думи са за мен, теб не те познавам, само казвам, че аз бих го занесъл на някой който е отъпкал пътеката.

                      Нещо по различна, но свързана тема. Ако си с катализатор и си караш мотора с аспуха - махай катализатора - има 2 начина:

                      1. цепиш първото гърне, махаш катализаторния елемент - заваряваш (всичко по шевовете и после не си личи)
                      2. махаш първото гърне и го заменяш с У-образна тръба - аз имам таква на Remus, която си е за този модел - ако искаш обади се може да я спазарим

                      И двата случая, мотора ще е точно толкова тих колкото е сега. Целта е да намалиш температурата на скоростната кутия - катализатора се напича много и май се забелязва зависимост между това и колко често се правят скорости. Това цялото е тема за размисъл, не искам да драматизирам, просто посока ако не си се замислял...
                      You'll never find out - I got no key hole....

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                        Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                        Ако трябва да заложа бих го направил на проблем в самата кутия - Димо прави такава кутия (на него май лагерите му бяха заминали), но не помня при кой - май при Орлин в Пловдив, на теб ще ти е близо. Аз си правя всичко сам, но в кутията не бих бъркал сам. Дори да знаеш и разбираш от кутии - има тънкости, които ще пропуснеш и ще го правиш повторно. т.е - тези думи са за мен, теб не те познавам, само казвам, че аз бих го занесъл на някой който е отъпкал пътеката.

                        Нещо по различна, но свързана тема. Ако си с катализатор и си караш мотора с аспуха - махай катализатора - има 2 начина:

                        1. цепиш първото гърне, махаш катализаторния елемент - заваряваш (всичко по шевовете и после не си личи)
                        2. махаш първото гърне и го заменяш с У-образна тръба - аз имам таква на Remus, която си е за този модел - ако искаш обади се може да я спазарим

                        И двата случая, мотора ще е точно толкова тих колкото е сега. Целта е да намалиш температурата на скоростната кутия - катализатора се напича много и май се забелязва зависимост между това и колко често се правят скорости. Това цялото е тема за размисъл, не искам да драматизирам, просто посока ако не си се замислял...
                        Моя мотор е като излязъл от магазина,поне беше докато не попадна в мен,той е първия от R1150GS,не се чува като запали и дори на форсаж,не знам къде е стоял но дойде на малък пробег,много лъскав,предупредиха ме че дълго е отлежал в Германия без езда,да го обслужа тотално,така и направих. Замислял съм се да махна катализатора,не съм го правил заради вече написаното,при това си вдигаше максималната определена скорост с лекота,но ще го махна със сигурност.Кутиите не са ми проблем да ги отварям,проблем ми е затварянето,шегувам се,имам опит,ще се справя.Мисля че проблема е тук. https://www.manualslib.com/manual/88...age=166#manual
                        Последно редактирано от belata; 02-04-18, 17:01.
                        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                          Това съоръжение има ли тампон във задната капла?
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                            Това съоръжение има ли тампон във задната капла?
                            Не се сещам за такъв тампон,но в случая няма отношение,луфта идва от кутията..
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150

                              А луфта ли причуква? Че луфт по кутиите винаги има.
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X