Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Може ли да се получи от износване на шлиците на вала към съединителя?LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Ако луфта го има само на първа скорост , значи проблема е в тази двойка зъбни колела. Ако луфта го има на всички скорости , проблема може да е и извън скоростната кутия , примерно диска на съединителя. На мен ми звучи като луфт между зъбни колела. Имай предвид , че подобен луфт имат много мотори , при този мотор не знам точно колко трябва да е.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Има допустим луфт,луфта е на всички предавки,но има звук от чукване при рязко потегляне,това е проблема .. гледам че има една муфа,точно тя обира луфта...Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеАко луфта го има само на първа скорост , значи проблема е в тази двойка зъбни колела. Ако луфта го има на всички скорости , проблема може да е и извън скоростната кутия , примерно диска на съединителя. На мен ми звучи като луфт между зъбни колела. Имай предвид , че подобен луфт имат много мотори , при този мотор не знам точно колко трябва да е.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Може точно там да е проблема щом го има на всички предавки , но от шлиците на вала към съединителя не е. Но явно при потегляне луфта е по-голям от това което се вежда на клипа ти. Ако е така , трябва разглобяване и ремонт.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Ще взема да разглобя кутията да я разгледам,иначе машината е напълно безпроблемна и е страхотен мотор...LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Хем ще видиш и състоянието на съединителя , а навреме отстранения проблем спестява по-нататъшни главоболия и средства.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Тъкмо щях да нагаждам новите стойки за куфари,отиде се невидя..
							
						LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
аз така от клипа не мога да се ориентирам, но ми струва много "лек" този луфт - според мен е в кутията - ако бяха шлиците на съединител-кутия пак щеше да го има, но вала нямаше да го движиш толкова свободно, сори, поне от клипа не става ясно - аз на моя съм му правил почти всичко, само в кутията не съм бъркал, но самия мотоциклет съм го цепил 2 пъти - ако срещнеш други трудности се обадиYou'll never find out - I got no key hole....
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Благодаря за подкрепата Илич,луфта ми изглежда малко повече от заводски,по ме притеснява че в края му има чукване при потегляне,според мен проблема се върти около муфата с елипсата,но не мога да прикача файл нещо,ще я сваля утре и ще стане ясно..LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Ако трябва да заложа бих го направил на проблем в самата кутия - Димо прави такава кутия (на него май лагерите му бяха заминали), но не помня при кой - май при Орлин в Пловдив, на теб ще ти е близо. Аз си правя всичко сам, но в кутията не бих бъркал сам. Дори да знаеш и разбираш от кутии - има тънкости, които ще пропуснеш и ще го правиш повторно. т.е - тези думи са за мен, теб не те познавам, само казвам, че аз бих го занесъл на някой който е отъпкал пътеката.
Нещо по различна, но свързана тема. Ако си с катализатор и си караш мотора с аспуха - махай катализатора - има 2 начина:
1. цепиш първото гърне, махаш катализаторния елемент - заваряваш (всичко по шевовете и после не си личи)
2. махаш първото гърне и го заменяш с У-образна тръба - аз имам таква на Remus, която си е за този модел - ако искаш обади се може да я спазарим
И двата случая, мотора ще е точно толкова тих колкото е сега. Целта е да намалиш температурата на скоростната кутия - катализатора се напича много и май се забелязва зависимост между това и колко често се правят скорости. Това цялото е тема за размисъл, не искам да драматизирам, просто посока ако не си се замислял...You'll never find out - I got no key hole....
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Моя мотор е като излязъл от магазина,поне беше докато не попадна в мен,той е първия от R1150GS,не се чува като запали и дори на форсаж,не знам къде е стоял но дойде на малък пробег,много лъскав,предупредиха ме че дълго е отлежал в Германия без езда,да го обслужа тотално,така и направих. Замислял съм се да махна катализатора,не съм го правил заради вече написаното,при това си вдигаше максималната определена скорост с лекота,но ще го махна със сигурност.Кутиите не са ми проблем да ги отварям,проблем ми е затварянето,шегувам се,имам опит,ще се справя.Мисля че проблема е тук. https://www.manualslib.com/manual/88...age=166#manualПървоначално публикуван от ili4 Преглед на мнениеАко трябва да заложа бих го направил на проблем в самата кутия - Димо прави такава кутия (на него май лагерите му бяха заминали), но не помня при кой - май при Орлин в Пловдив, на теб ще ти е близо. Аз си правя всичко сам, но в кутията не бих бъркал сам. Дори да знаеш и разбираш от кутии - има тънкости, които ще пропуснеш и ще го правиш повторно. т.е - тези думи са за мен, теб не те познавам, само казвам, че аз бих го занесъл на някой който е отъпкал пътеката.
Нещо по различна, но свързана тема. Ако си с катализатор и си караш мотора с аспуха - махай катализатора - има 2 начина:
1. цепиш първото гърне, махаш катализаторния елемент - заваряваш (всичко по шевовете и после не си личи)
2. махаш първото гърне и го заменяш с У-образна тръба - аз имам таква на Remus, която си е за този модел - ако искаш обади се може да я спазарим
И двата случая, мотора ще е точно толкова тих колкото е сега. Целта е да намалиш температурата на скоростната кутия - катализатора се напича много и май се забелязва зависимост между това и колко често се правят скорости. Това цялото е тема за размисъл, не искам да драматизирам, просто посока ако не си се замислял...Последно редактирано от belata; 02-04-18, 18:01.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Съвет за отстраняване на свободен ход при GS 1150
Не се сещам за такъв тампон,но в случая няма отношение,луфта идва от кутията..Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеТова съоръжение има ли тампон във задната капла?LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
			
			
		
			
			
		
Коментар