Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR650

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Kawasaki KLR650

    Та пред вид съвета от вчера - започвам да задавам въпроси..
    1. Масло - 10W40 или 10W50... или 15W50
    2. маслен филтър - ако може номер и марка... не мога да открия какъв е.
    3. въздушният го изпрах с обезмаслител... ще стане според мен..

    още малко - пуши черно при форсиране - според мен е от маслото... старо е. това е с 100 октана - турих ги да прочистя жигльорите, та да не ги свалям.
    моля за съвети!

    Поздрави на всички!

    Коментар


    • #17
      От: Kawasaki KLR650

      1. Аз използвам 10W - 40. Такова препоръчва и производителят.
      2. Hiflo 123 - това е един от вариантите.
      3. Чудесно. Сега го напръскваш с моторното масло, намачкваш го, за да се напои равномерно, завиваш го в един парцал, който усукваш, както се изцежда пране, за да изхвърлиш излишното масло и го монтираш.

      Коментар


      • #18
        От: Kawasaki KLR650

        А ако ми напишеш лично съобщение с мейла си, ще ти изпратя и ръководства.

        Коментар


        • #19
          От: Kawasaki KLR650

          веднага го правя

          Коментар


          • #20
            От: Kawasaki KLR650

            за точка 1 и 2 - съгласен
            ама за точка 3 - след като го прах с обезмаслител, защо да го омаслявам, и ако е така - моля за марка и тип масло (имам предвид вискозитет.... синтетик, полусинтетика........?

            Коментар


            • #21
              От: Kawasaki KLR650

              Маслото би трябвало да задържа по-финия прах, така че с изпирането изхвърляш и голяма част от него, а и "отпушваш" въздушния филтър. В ръководството от Кавасаки препоръчват използването на масло 10W-40, тоест това за двигателя.

              Коментар


              • #22
                От: Kawasaki KLR650

                Има си специално масло за филтри, кеф ти течно, кеф ти спрей. За разлика от двигателното, е много по-лепкаво и задържа много повече прах, много по-дълго.
                Относно отпушването на жигльорите с по-високооктанов бензин - вярваш ли си?
                Отвори книгата, която Вальо ще ти даде на раздел поддръжка. Прочети от какво се нуждае моторът ти, запиши си го и с листчето в някой добър сервиз за мотоциклети. От написаното от теб е ясно, че няма да се справиш.
                За да те улесня, ще ти напиша какво включва обслужването на новозакупен мотоциклет втора употреба:
                Смяна масло двигател, предница, спирачна течност, антифриз; всички филтри. Проверка и смазване на лагери: шарнир и кокали по задното окачване, кормило, капли и венец. Проверка и при нужда смяна на верига и зъбчатки. Проверка хлабини клапани. Почистване и настройка на карбуратор, смяна свещ/и. Проверка на спиците, обръчи и главини, външни и вътрешни гуми. Проверка и при нужда смяна на накладки, дискове и спирачни маркучи.
                Сигурно изпускам нещо, но в общи линии е това, ако моторът няма нужда от ремонти. Това е периодично обслужване, таблицата я има в менюала.

                Коментар


                • #23
                  От: Kawasaki KLR650

                  Иване, стряскаш човека. Да смени филтъра, маслото, спирачната течност и антифриза и да кара! Останалото - по-късно. А книгите вече ги пратих. Данаиле, ето един сайт, чрез който можеш да сравняваш номерата на частите и да се ориентираш какво можеш да ползваш от другите модификации: http://www.bike-parts-kawa.com/kawas..._C10/4036.html

                  Коментар


                  • #24
                    От: Kawasaki KLR650

                    Хмммм... Благодаря.
                    Тия дни почвам.
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Kawasaki KLR650

                      Първоначално публикуван от w_popov Преглед на мнение
                      Иване, стряскаш човека.
                      Защо?
                      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                      Това е периодично обслужване, таблицата я има в менюала.
                      Всеки ден се сблъсквам с мотори, които не са обслужвани по таблицата. Идват за ремонти. Правилно обслужваните най-често идват за периодично обслужване. Техните собственици по правило експлоатират моторите си по-щадящо.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Kawasaki KLR650

                        Защото, Иване, това е първият мотоциклет на човека. На теб ли да обяснявам, че чувството е като при първата любов? Той лети сега, пърха от радост. А ти отведнъж - клапани, капли, окачване ... Ще им дойде редът, нека сега се наслаждава!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Kawasaki KLR650

                          Ако знаеш колко такива първи любови завършват трагично...мога турски сериал да напиша Някои хора с разбити сърца(и портфейли) се отказват завинаги от моторите.
                          Всъщност много отдавна, когато си купих първия японски мотор и при мен се случи така.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Kawasaki KLR650

                            Здарвейте,

                            Вальо - не съм много стреснат от написаното от Иван.
                            Иване- благодаря за съвета.Между другото, доста от нещата бяха проверени още преди закупуването, а за останалите написани от теб - това го зная и ще е направено, но не веднага, а в течение на времето.... малко по малко. Единственото за което не се бях сетил - проверка на лагери, главини, шарнири.

                            Без да обиждам някого, но съм в автомобил, джип или бус от повече от 23-4 години и повече от нещата си правя сам (стига да имам времето). А когато не знам - питам и се уча.

                            Поздрави приятели!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Kawasaki KLR650

                              Да използвам темата,имам klr-250 скоро ще му сменям гумичките на клапаните,че си пипа масълце пък е и ветеран 93-ти набор е.Да помогнете какви са хлабините на клапаните,че в нета почти мяма инфо за модела,и някой ако има друга техническа да ми прати.Аз имам стандартната за размер гуми кога кое да сменям и тн.Ето го матора.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Kawasaki KLR650

                                Първоначално публикуван от necata2 Преглед на мнение
                                Да използвам темата,имам klr-250 скоро ще му сменям гумичките на клапаните,че си пипа масълце пък е и ветеран 93-ти набор е.Да помогнете какви са хлабините на клапаните,че в нета почти мяма инфо за модела,и някой ако има друга техническа да ми прати.Аз имам стандартната за размер гуми кога кое да сменям и тн.Ето го матора.


                                Sent from my "Sony Xperia M4 Agua" using Tapatalk

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X