Здравейте колеги, преди няколко дни ми влезе още една мишка в главата и реших да си купя едно Сузуки 650 ГР. На външен вид мотора е добре, но не зная какво е състоянието на двигателя, въпреки, че днес ще отида да го видя и чуя как работи. Та заради това исках да попитам дали случайно няма между вас хора които са имали подобен мотоциклет, къде са му слабите места и къде може да се очаква проблем / съединител, агренажна верига, клапани и т.н./ Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сузуки 650 GR
Свий
X
-
От: Сузуки 650 GR
Два цилиндъра, редови, 50 коня, въздушно охлаждане от 1983 година. Май не са внасяни в Европа, защото са производство за САЩ и от там евентуално да има проблеми с резервните части. На този специално му липсва предпазителя на веригата и най-вероятно километража и броячите ще са в мили. Силни и слаби страни за мотор на 32 години... Зависи от собствениците му и от поддръжката. Иначе този изглежда много добре!
https://translate.google.bg/translat...tm&prev=searchПразен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
-
От: Сузуки 650 GR
Здрасти Владич, това не е мотора който все още не съм огледал и защото се двуумя дали да го взема реших да се допитам до хора които са имали такъв, за да знам какви са възможните дефекти, на колко пробег се появяват и дали може да се установи само с бегъл оглед и дали ще са долувими на ухо. Какви са характерните звуци при разтегнат ангренаж и омекнали пружини на съединителя, иначе общите неща са ми що годе ясни. Все пак благодаря......
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Е, дано се обади някой бивш собственик. Аз специално сега за първи път видях, и то на картинка такъв модел на Сузуки. Даже в MCS http://www.motorcyclespecs.co.za/Converter.htm изобщо няма записан такъв модел в производствената листа на Сузуки, та първо помислих, че има някаква грешка в означението му, но после го намерих в американската листа този модел. Има и камара снимки на нарязани, изкормени, "олекотени", направени на кафета, и на какво ли още не мотори от този модел, но според мен моторът си е много хубав в оригинален вид и евентуално много железен, в предвид годината му на производство... Даже направо е красив точно в този си оригинален вид!Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Подобен мотор имах преди много години ,по-малкия му брат GS250. Много здраво направен мотор , и много удобен за каране. За съединителя няма за какво да се притесняваш , дисковете са същите като на РМ250 , Z1000 , и много други мотори. Единствено трябва да преслушаш двигателя за тръгнал биелен лагер , вследствие на ненавременна смяна на масло или на липса на такова.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Извинявам се ,че се намесвам. МНОГО КРАСИВ МОТОР, ( а и сигурно толкова здрав и удобен)!Не можах да се сдържа. Толкова ли сегашните дизайнери не могат да направят нещо подобно като визия с модерен двигател? Може би само CB1300 на Хонда се доближава.
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Могат да направят , но проблема е , че ще го караш 30 години , и ще сменяш само масло, филтри , гуми , верига и накладки. А двигателя е произведение на изкуството , нищо общо с днешните , всичко е много изпипано и здраво , по отливките няма шупли , ръбове , "мустаци" , просто класика.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Между другото преди да се стъмни отидох да огледам мотоциклета....на студено пали без никакви проблеми, всичко му работи, компресия около 7.5 атм. при загрят двигател, почти никакъв шум от двигателя, направих едидно кръгче за да го усетя, а той дърпа доста добре, а бе, остава да доизкусурим пазарлъка..........иначе като ако го взема ще кача снимки.........
Коментар
-
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Честито! Красавец е. Почисти го, смажи го, регулирай и синхронизирай карбураторите, смени му течностите, и карай, кефи се! Това е железен мотор от желязната епоха... Сега сме пластмасовата епоха и вече няма такива машини.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: Сузуки 650 GR
Да, по принцип "бангия" наричаме мотоциклет от който не е останало почти нищо както визуално така и материално и след определено време ще бъде предаден за скраб, а аз използвам тази дума за моторите произведени преди 1990 г. които нямат излишните натурии, електронни пинизи и бордови компютри които днешните момчета с пистови мотоциклети ги гледат с насмешка, без да знаят, че тези мотори ще се движат по пътищата дори когато и те са станали пенсионери, а специално на този мотор харесах изчистиния вид, без спойлери и опашки....но като знам как ще реагира жената ме хваща шубе да и кажа.....но....все пак това е мотоциклет № 5 в гаража и сигурно е свикнала....иначе благодаря за комплиментите..... ще ги връщам.....
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар