Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител Дукати

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съединител Дукати

    Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
    Дукати имат и съединители в масло. Капаците са различни, на твоята машина има семеринг зад съединителя, а при тези с мокър съединител стената със семеринга липсва. Може и да бъркам Как си решил мазането ?? Дисковете за съединител, които си ползвал, отговарят на такива за Хонда Доминатор. На колко още модела са ги слагали самурайчетата....
    Прав си ,имат и такива в маслена баня.Да има семеринг и два броя О пръстени ,които пречат на двигателното масло да премине в камерата на съединителя.Маслото го сипвам точно в тази камера.Количеството е 50-70мл.Когато съм с оригиналните дискове сипвам по-малко масло ,защото феродото им е нарязано на по -големи участъци и се получава увличане на съединителя.В горната част на капака съм направил малък щуцер и от там съм извел шлаух до под седалката за вентилация.

    Коментар


    • #17
      От: Съединител Дукати

      Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
      Аз не хвърлям боб за да познавам...говоря за феродо, а не за марка, примерно Дукати. Феродо произвеждат 3 фирми в света и Дукати ползват тяхното, както и всички останали...При интерес мога да сведа инфо. Количеството и вида прахообразен метал, вложен във феродото определя неговите свойства. Учудвам се, че не го знаеш.
      Както вече писах на феродото не му се случва нищо лошо от маслото.При интерес мога да покажа феродовите дискове,които са работили в маслена баня.

      Коментар


      • #18
        От: Съединител Дукати

        Така, дотук добре. Какво е феродото на новия съединител, за сух или за такъв в маслена баня?
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #19
          От: Съединител Дукати

          Едно време пистовите японски бегачки бяха със сух съединител. Някои модели на Дукати ги има със сух съединител , и със съединител в маслена баня. След като колегата го е направил в маслена баня , не виждам да има проблем , стига да е с правилните дискове. И Урала е с въздушно охлаждане , но някои му сипват вода , защото са го направили с водно охлаждане.
          Сухия съединител на Дукати е скъп и много шумен , за да няма проблеми е най-добре да се сложи комплект дискове за съединител в маслена баня , феродовите дискове са алуминиеви. Маслото трябва да е за 4-тактови мотоциклетни двигатели , в него има добавка за съединител.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #20
            От: Съединител Дукати

            Vesrah?? VP-1054 - водят ги коркови??. Дават ги за няколко модела Хондя- NX, XL, XR... ??
            Gnome Rhone AX2 800 1938
            Yamaha XT600Z 1VJ 1986
            Husqvarna Te 510 1989
            Argvmentvm ad novitatem

            Коментар


            • #21
              От: Съединител Дукати

              Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
              Така, дотук добре. Какво е феродото на новия съединител, за сух или за такъв в маслена баня?
              За маслена баня.

              Коментар


              • #22
                От: Съединител Дукати

                Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                Vesrah?? VP-1054 - водят ги коркови??. Дават ги за няколко модела Хондя- NX, XL, XR... ??
                Благодаря ти колега.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X