Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител Дукати

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител Дукати

    Привет на всички колеги от форума.От години следя форума и най-после се регистрирах.
    Имам ДУКАТИ СТ2 и вчера монтирах дискове за съединител от японски мотор.На моя съединителя е сух ,но аз му сипвам масло.Така работи по плавно и при сваляне на по-ниска предавка не влачи задна гума,което в завой си е опасно.
    Новите дискове /феродовите/ имат означение VP-1054 .Ако някой знае на какви мотори се слагат нека да пише.Това което ме притеснява е,че са направени от алуминиева сплав.Оригиналните са от желязо и са два пъти по-тежки.Иначе са абсолютно еднакви по размери, и с тях го няма характерното тракане при празен ход.

  • #2
    От: Съединител Дукати

    Първоначално публикуван от ceco58 Преглед на мнение
    На моя съединителя е сух ,но аз му сипвам масло.Така работи по плавно и при сваляне на по-ниска предавка не влачи задна гума,което в завой си е опасно.
    Е ся ако кажеш че мажеш и спирачните дискове с грес за по плавно спиране ..........!
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #3
      От: Съединител Дукати

      Първоначално публикуван от ceco58 Преглед на мнение
      Привет на всички колеги от форума.От години следя форума и най-после се регистрирах.
      Имам ДУКАТИ СТ2 и вчера монтирах дискове за съединител от японски мотор.На моя съединителя е сух ,но аз му сипвам масло.Така работи по плавно и при сваляне на по-ниска предавка не влачи задна гума,което в завой си е опасно.
      Новите дискове /феродовите/ имат означение VP-1054 .Ако някой знае на какви мотори се слагат нека да пише.Това което ме притеснява е,че са направени от алуминиева сплав.Оригиналните са от желязо и са два пъти по-тежки.Иначе са абсолютно еднакви по размери, и с тях го няма характерното тракане при празен ход.
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • #4
        От: Съединител Дукати

        Къде му сипваш масло? В съединителя? Би ли описал как точно го правиш? На това Дукати съединителя не е ли в перфориран вентилиран кожух? Какво масло му сипваш? Краве, овче, маргарин (синтетика)?
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #5
          От: Съединител Дукати

          Хм колега как така на сух съединител масло.....Нещо бъркаш...
          ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

          Коментар


          • #6
            От: Съединител Дукати

            Ъъъ.. за Бога колега.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tumblr_m84pc9QnvC1qingbgo1_400.jpg
Прегледи:1
Размер:38.3 КБ
ID:5546259

            Коментар


            • #7
              От: Съединител Дукати

              Първоначално публикуван от ceco58 Преглед на мнение
              Привет на всички колеги от форума.От години следя форума и най-после се регистрирах.
              Имам ДУКАТИ СТ2 и вчера монтирах дискове за съединител от японски мотор.На моя съединителя е сух ,но аз му сипвам масло.Така работи по плавно и при сваляне на по-ниска предавка не влачи задна гума,което в завой си е опасно.
              Новите дискове /феродовите/ имат означение VP-1054 .Ако някой знае на какви мотори се слагат нека да пише.Това което ме притеснява е,че са направени от алуминиева сплав.Оригиналните са от желязо и са два пъти по-тежки.Иначе са абсолютно еднакви по размери, и с тях го няма характерното тракане при празен ход.
              Да не се обиди колегата, ама навлиза в непознати за него води...по-добре да не продължава.

              Коментар


              • #8
                От: Съединител Дукати

                Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
                Къде му сипваш масло? В съединителя? Би ли описал как точно го правиш? На това Дукати съединителя не е ли в перфориран вентилиран кожух? Какво масло му сипваш? Краве, овче, маргарин (синтетика)?
                Не колега ,не е в перфориран кожух.Съединителя е в отделен кожух с плътен капак който съм уплътнил с червен силикон за гарнитури.Кравето масло си го мажа на филия ,а сипвам двигателно масло, минерално 15w/40.
                Конструкцията на съединителя е като на всеки съединител в маслена баня ,каквито са на повечето мотори.Същите се водят като съединители с приплъзване.
                Друг е въпроса,че от Дукати са го оставили сух.Нито съм първия нито ще съм последния който го прави.
                Между другото вентилираните капаци ги продават като тунинг аксесоари за гъзария.

                Коментар


                • #9
                  От: Съединител Дукати

                  Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
                  Да не се обиди колегата, ама навлиза в непознати за него води...по-добре да не продължава.
                  Колега , аз съм изминал вече няколко хиляди километра по този начин и си мисля,че вече съм в познати води.Честно казано не разбирам какво толкова ви шокира.Може би никой от отговорилите не е карал Дукати.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител Дукати

                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Е ся ако кажеш че мажеш и спирачните дискове с грес за по плавно спиране ..........!
                    Не ти разбирам хумора колега.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител Дукати

                      Феродото за сух съединител силно се различава по състав от това, за такъв в маслена баня. "Сухо" феродо напоено веднъж с масло се изхвърля.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съединител Дукати

                        Дукати имат и съединители в масло. Капаците са различни, на твоята машина има семеринг зад съединителя, а при тези с мокър съединител стената със семеринга липсва. Може и да бъркам Как си решил мазането ?? Дисковете за съединител, които си ползвал, отговарят на такива за Хонда Доминатор. На колко още модела са ги слагали самурайчетата....
                        Gnome Rhone AX2 800 1938
                        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                        Husqvarna Te 510 1989
                        Argvmentvm ad novitatem

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съединител Дукати

                          Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
                          Феродото за сух съединител силно се различава по състав от това, за такъв в маслена баня. "Сухо" феродо напоено веднъж с масло се изхвърля.
                          Що се отнася до това на Дукати ,не позна колега.Това може да важи за сухия съединител на Мото Гуци ,който е с различна конструкция.
                          Както вече писах, съм изминал няколко хиляди километра и не се налага да го изхвърлям.Единствената причина да ги сменям е,че с новите дискове работи по-тихо на празен ход.
                          Ако някой все пак отговори на въпроса ми ще съм много благодарен.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съединител Дукати

                            Аз не хвърлям боб за да познавам...говоря за феродо, а не за марка, примерно Дукати. Феродо произвеждат 3 фирми в света и Дукати ползват тяхното, както и всички останали...При интерес мога да сведа инфо. Количеството и вида прахообразен метал, вложен във феродото определя неговите свойства. Учудвам се, че не го знаеш.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съединител Дукати

                              Какво значение има в случая кой къде защо и от какво произвежда Феродо?? При положение че е упоменато че се ползват дискове от японски мотоциклети. Те, доколкото ми е известно, не са открили "сухия" съединител все още. Ако бъркам, моля да ме извините.
                              Цялата тази пледоария няма отношение към зададения въпрос.
                              Gnome Rhone AX2 800 1938
                              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                              Husqvarna Te 510 1989
                              Argvmentvm ad novitatem

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X