Здравейте съфорумци,
Нямах си работа и реших да измия перфектно работещия мотор. Измих го на пароструйка(както много пъти до сега), подсуших седалката запалих и ...изминах 30-тина метра и мотора угасна.
Пих една студена вода за около 20 мин и пробвах пак. Върти, но не пали. Бях на около 500м от нас и с малко зор го добутах пред блока.
Какво направих:
- свалих едната свещ, беше абсолютно суха(след многократно въртене на стартера).
- не пробвах дали има искра, а свалих инжекциона към нея. При въртене на стартера нямаше бензин. Откачих тръбата на входа - бензин има. При следващия монтаж. дюзата ту пръскаше, ту спираше и накрая спря окончателно. Бензиновата освен, че се включи първоначално преди да завъртя стартера се включи още два пъти?
- реши, че електрониката има проблеми заради водата, купих контактен спрей, отворих буксите към дюзите, възд. филтър и тези под резервоара и напръсках всичко.
В момента зареждам акумолатора и ще направя последен опит. Изчерпах се!
Моля за помощ от публиката !
Нямах си работа и реших да измия перфектно работещия мотор. Измих го на пароструйка(както много пъти до сега), подсуших седалката запалих и ...изминах 30-тина метра и мотора угасна.
Пих една студена вода за около 20 мин и пробвах пак. Върти, но не пали. Бях на около 500м от нас и с малко зор го добутах пред блока.
Какво направих:
- свалих едната свещ, беше абсолютно суха(след многократно въртене на стартера).
- не пробвах дали има искра, а свалих инжекциона към нея. При въртене на стартера нямаше бензин. Откачих тръбата на входа - бензин има. При следващия монтаж. дюзата ту пръскаше, ту спираше и накрая спря окончателно. Бензиновата освен, че се включи първоначално преди да завъртя стартера се включи още два пъти?
- реши, че електрониката има проблеми заради водата, купих контактен спрей, отворих буксите към дюзите, възд. филтър и тези под резервоара и напръсках всичко.
В момента зареждам акумолатора и ще направя последен опит. Изчерпах се!
Моля за помощ от публиката !

Коментар