Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

    Колеги моята бубона дава страни показания! Вместо 13 кОм дава 7,18 кОма, другото вместо 0,5 Ома дава 0,8 Ома.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:coil.jpg
Прегледи:1
Размер:116.4 КБ
ID:5493164

    , а и моята не е точно такава по скоро е =>

    http://www.boxxerparts.de/images/pro...ages/290_0.JPG

    Обаче вчера напръсках всички букси с контактен спрей и поразмърдах жиците и ТОКА дойде на свещите. Заплих техниката и заработи за 5 мин. като нова цъкаше без никакви признаци (въпреки показанията на бубината) и след това пак угасна. Когато пробвах пак ЧУХ как някъде прехвърча искра. То това може и от спрея да е всъщност. Днес ще пробвам пак да видя след като е изветрял тоя спрей дали или.
    Дали имам проблем с тая бубина ???
    Последно редактирано от Stefchev; 14-06-13, 13:52.
    Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

    Коментар


    • #17
      От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

      Първоначално публикуван от Stefchev Преглед на мнение
      Колеги моята бубона дава страни показания! Вместо 13 кОм дава 7,18 кОма, другото вместо 0,5 Ома дава 0,8 Ома.
      Моята е със същите показатели вече 3 години ,а искрата е перфектна.

      Коментар


      • #18
        От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

        Е това е добре аз се бях притеснил за нея(бубината).
        Колеги мотора се само оправи в петък та за това не съм писал тези дни че имаше тестове. Явно имаше вода някъде по буксите.
        Взех та разглобих всички букси напръсках ги с контактен спрей, изчаках един ден . и пробвах =>
        мотора е като нов.
        Ще кача все пак все пак снимки на датчика да го видите. Той си изглежда като нов. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13062013190.jpg
Прегледи:1
Размер:96.9 КБ
ID:5493727Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13062013191.jpg
Прегледи:1
Размер:119.4 КБ
ID:5493728Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13062013192.jpg
Прегледи:1
Размер:101.8 КБ
ID:5493729Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13062013193.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5493730Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13062013194.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5493731
        Благодаря на всички Ви за съветите !!!
        Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

        Коментар


        • #19
          От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

          Аз ранна пролет и късна есен ги пръскам със контактен спрей всичките букси, и мажа с масло всичките копчета, ключалки, и жила... На всичките си мотори съм действал по този начин и тази профилактика ми е спестила от доста ядове.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #20
            От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

            Аз да ви река за бобината:
            Когато съпротивленията са неправилни е ясно, че е за боклука. Но!!!
            От това че бобината показва верните съпротивления изобщо не следва, че е наред. Спорадична загуба на искрата при промяна на влажността е напълно възможна при деградиране на изолацията.

            Хубавото е, че точно тази бобина (или съвместима с нея) я има на доста леки коли и е лесно да се намери качествена на цени различни от дилърските.

            Датчикът на Хол определено прилича на този от Лада и VAG от 80-те години, но също толкова определено не е същия и ще трябва доработка с пила и клещи. Но пък са по 15 лева и рядко правят проблеми, докато не ги прецака нещо друго по електрическата схема.

            Коментар


            • #21
              От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

              Да и аз това установи, че има доста съвместими части за оз мотор от руски и немски коли ! Което е прекрасно. За профилактиката и аз я правя от време на време , но тоя път водата беше по напориста та успя да свърши глупоста.
              Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

              Коментар


              • #22
                От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

                А след като 2 ма от нас имат такива показания на бубината дали това не са правилните показания ? => 7,18кОма и 0,8 Ома. Вместо 13 кОма и 0,5 Ома ? Моя мотор работи много добре и има хубава искра!
                Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                Коментар


                • #23
                  От: BMW r1100gs проблем с датчик на Хол- Hall-effect sensor

                  При тази схема на запалване коректни параметри на бобината са всичко от 0.3 до 1 ом и всичко от 3 до 20 кОм. Разбира се, оригиналната има някакви съпротивления които се ползват за диагностика, но за друг модел бобина те са други без това да е повреда.

                  Типичните повреди в една запалителна бобина, които могат да се диагностицират по съпротивление, променят съпротивлението с много порядъци. Обикновено някоя от намотките прекъсва и съпротивлението е безкрайно, а по-рядко - има къси съединения между навивките и силно намаляло (с пъти) съпротивление.

                  Това, че съпротивлението се е изменило с 20 или 40% от контролното, не може да е повод за бракуване.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X