BMW r1100gs проблем с датчик на Хол или там както му е името на тоз датчик.
Така онзи ден (неделя) покарах мотора оф роуд с един приятел. След като се прибрах вкъщи го измих обилно и го прибрах в гаража.
На другата сутрин тръгнах за работа и след 5 км мотора започна да прекъсва и оборотите започнаха да играят и той изгасна. Спрях и се опитах да го запаля.
Първия път не успях. Втория път запали без проблем и заработи като нов. Изчаках 5 мин. всичко изглеждаше наред и тръгнах. След километър пак същото.
Мъчих гледах спряха всички мотористи тръгнали за работа в понеделник сутрин (за което съм им Благодарен), но нищо не измислихме. На свещите нямаше ток и това си е. Помпата (бенз.) обаче работи като дам контакт.
След дълго и мъчително търсене стигнах до тоя ТЪП датчик.
Проблема мисля че идва от там. Пък и попрочетох и изгледах няколко работи в нета и май като да няма какво друго да е.
Сега датчика е свален и предстоят тестове. Въпроса е защо тия датчици са една торба с пари и мога ли да ги заменя с други.
Според проучването стават от Лада самара (което е трагично, но все пак за без пари) и от VW. (говоря само за датчиците поотделно без плочката)
За такъв датчик Hall effect sensor Bosch ми искат 410лв. (говорим за цялата плочка с двата датчика)

Това е моя модел.
Дайте съвет какво да го правя.
Така онзи ден (неделя) покарах мотора оф роуд с един приятел. След като се прибрах вкъщи го измих обилно и го прибрах в гаража.
На другата сутрин тръгнах за работа и след 5 км мотора започна да прекъсва и оборотите започнаха да играят и той изгасна. Спрях и се опитах да го запаля.
Първия път не успях. Втория път запали без проблем и заработи като нов. Изчаках 5 мин. всичко изглеждаше наред и тръгнах. След километър пак същото.
Мъчих гледах спряха всички мотористи тръгнали за работа в понеделник сутрин (за което съм им Благодарен), но нищо не измислихме. На свещите нямаше ток и това си е. Помпата (бенз.) обаче работи като дам контакт.
След дълго и мъчително търсене стигнах до тоя ТЪП датчик.
Проблема мисля че идва от там. Пък и попрочетох и изгледах няколко работи в нета и май като да няма какво друго да е.
Сега датчика е свален и предстоят тестове. Въпроса е защо тия датчици са една торба с пари и мога ли да ги заменя с други.
Според проучването стават от Лада самара (което е трагично, но все пак за без пари) и от VW. (говоря само за датчиците поотделно без плочката)
За такъв датчик Hall effect sensor Bosch ми искат 410лв. (говорим за цялата плочка с двата датчика)
Това е моя модел.
Дайте съвет какво да го правя.
Коментар