Здравейте, мото маниаци. Имам нужда от съвет или помощ. От две години карам БМВ Ф650 ГС. Чудесен мотор според мен. Купих го на 20000 км, вече съм навъртял 30000 и горница. Обслужвам го редовно- смяна на свещи, масло, филтри, включително и бензиновия, тъй като е инжекцион и е по-специфичен... Карах го и в оторизиран сервиз на БМВ, тъй като на определени километри изискват и проверка на софтуера, тъй като е и с компютър .. Проблема ми е следния... От известно време забелязах, че двигателя е ''неспокоен'' е режима около средните обороти - между 2000 и 3500 оборота. Има нещо като прекъсване за част от секундата през определено време... Неприятно е, тъй като в градски условия в повечето случай карам в този диапазон и движението на мотора се характеризира с придърпване и неподдържане на постоянна скорост.Над 3500 оборота не забелязвам такива проблеми, напротив, мотора върви чудесно и си поддрържа постоянна скорост, независимо дали е на равен участък или изкачване. Има много добро ускорение, харчи ми под 4 литра на 100 км, което навежда на мисълта, че двигателя работи добре в по-високите режими. Мислех, че може да е от свещите, да не отговарят на топлинното число, но карам само по каталог и не би трябвало да е от това. Моля за съвет или да ме насочите къде да отида да за преглед или нещо подобно. Благодаря Ви предварително!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
BMW F650 GS
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: BMW F650 GS
2000 година, двигателят е Ротакс, 4 клапана. Свещта е една, имах предвид нагоре, че съм сменил няколко свещи и все същото... Миналата година е минал реглаж, казаха, че клапаните са ОК. Наведоха ме към мисълта, че може ламбда сондата да не работи добре и в тия обороти да не подава правилна информация и оттам инжекциона да впръсква грешно количество гориво.... но не знам?Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнениеЩом е инжекцион коя година е? С ротакс двигателя ли е? Свеща не е ли една? Това "прекъсване" дали е възможно да е от клапаните, да искат реглаж?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: BMW F650 GS
А сега де. Ротакс-а инжекцията не е ли с 5 клапана? Както и да е, можеш ли да направиш самодиагностика? В мануала какво пише? Аз имах Априлия 650 инж с ротакс двигател и затова задавам такива въпроси. При мен диагностигата бе чрез окъсяване на 2 крачета на компа, и после се следи броя мигания на лампата и се проверяват какво значат в инструкцията.If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: BMW F650 GS
Първо да отговоря на гония пост, за да не става объркване. Двигателя си е Ротакс, но варианта за Априлия е с 5 клапана, докато варианта за БМВ е с 4. За тестването с мигащия диод - не знам дали се поддържа тази функция от компютъра на БМВ-то. Освен това, ако компютъра е регистрирал грешка, ще светне check engine лампата.
Сега на проблема: Аз не съм имал подобен проблем, но четох за подобни симптоми в един английски форум. Решението там се оказа просто - имало е полепнали боклуци около датчика на Хол (този, който подава сигнал за запалването и оборотите. Намира се от вътрешната страна на десния капак, точно над статора. В случая може и да не е това проблема, но едно почистване не пречи. Не отнема твърде много време и не се изискват специални инструменти.
Успех.
п.п. Ако махате капака и изпадне една шайбичка и се чудите от къде е ( на мен вече ми се случи веднъж), пуснете ми едно л.с., ще пусна обяснение.
п.п.п. Този мотор нормално се кара между 3000 и 4500 оборота. И аз в началото го карах на по-ниски, но после се убедих, че не съм бил прав.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар