Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW F650 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW F650 GS

    Здравейте, мото маниаци. Имам нужда от съвет или помощ. От две години карам БМВ Ф650 ГС. Чудесен мотор според мен. Купих го на 20000 км, вече съм навъртял 30000 и горница. Обслужвам го редовно- смяна на свещи, масло, филтри, включително и бензиновия, тъй като е инжекцион и е по-специфичен... Карах го и в оторизиран сервиз на БМВ, тъй като на определени километри изискват и проверка на софтуера, тъй като е и с компютър .. Проблема ми е следния... От известно време забелязах, че двигателя е ''неспокоен'' е режима около средните обороти - между 2000 и 3500 оборота. Има нещо като прекъсване за част от секундата през определено време... Неприятно е, тъй като в градски условия в повечето случай карам в този диапазон и движението на мотора се характеризира с придърпване и неподдържане на постоянна скорост.Над 3500 оборота не забелязвам такива проблеми, напротив, мотора върви чудесно и си поддрържа постоянна скорост, независимо дали е на равен участък или изкачване. Има много добро ускорение, харчи ми под 4 литра на 100 км, което навежда на мисълта, че двигателя работи добре в по-високите режими. Мислех, че може да е от свещите, да не отговарят на топлинното число, но карам само по каталог и не би трябвало да е от това. Моля за съвет или да ме насочите къде да отида да за преглед или нещо подобно. Благодаря Ви предварително!

  • #2
    От: BMW F650 GS

    Щом е инжекцион коя година е? С ротакс двигателя ли е? Свеща не е ли една? Това "прекъсване" дали е възможно да е от клапаните, да искат реглаж?
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

    Коментар


    • #3
      От: BMW F650 GS

      Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
      Щом е инжекцион коя година е? С ротакс двигателя ли е? Свеща не е ли една? Това "прекъсване" дали е възможно да е от клапаните, да искат реглаж?
      2000 година, двигателят е Ротакс, 4 клапана. Свещта е една, имах предвид нагоре, че съм сменил няколко свещи и все същото... Миналата година е минал реглаж, казаха, че клапаните са ОК. Наведоха ме към мисълта, че може ламбда сондата да не работи добре и в тия обороти да не подава правилна информация и оттам инжекциона да впръсква грешно количество гориво.... но не знам?

      Коментар


      • #4
        От: BMW F650 GS

        ми що не я пробват тая ламба сонда - не е рокит сайънс! Въпреки, че не съм чул ламбда-сонда да не работи само в някакви обороти...
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • #5
          От: BMW F650 GS

          А сега де. Ротакс-а инжекцията не е ли с 5 клапана? Както и да е, можеш ли да направиш самодиагностика? В мануала какво пише? Аз имах Априлия 650 инж с ротакс двигател и затова задавам такива въпроси. При мен диагностигата бе чрез окъсяване на 2 крачета на компа, и после се следи броя мигания на лампата и се проверяват какво значат в инструкцията.
          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

          Коментар


          • #6
            От: BMW F650 GS

            Първо да отговоря на гония пост, за да не става объркване. Двигателя си е Ротакс, но варианта за Априлия е с 5 клапана, докато варианта за БМВ е с 4. За тестването с мигащия диод - не знам дали се поддържа тази функция от компютъра на БМВ-то. Освен това, ако компютъра е регистрирал грешка, ще светне check engine лампата.
            Сега на проблема: Аз не съм имал подобен проблем, но четох за подобни симптоми в един английски форум. Решението там се оказа просто - имало е полепнали боклуци около датчика на Хол (този, който подава сигнал за запалването и оборотите. Намира се от вътрешната страна на десния капак, точно над статора. В случая може и да не е това проблема, но едно почистване не пречи. Не отнема твърде много време и не се изискват специални инструменти.

            Успех.

            п.п. Ако махате капака и изпадне една шайбичка и се чудите от къде е ( на мен вече ми се случи веднъж), пуснете ми едно л.с., ще пусна обяснение.
            п.п.п. Този мотор нормално се кара между 3000 и 4500 оборота. И аз в началото го карах на по-ниски, но после се убедих, че не съм бил прав.
            Последно редактирано от grgeorgiev; 23-05-13, 01:43. Причина: допълване
            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X