Решил съм да си правя самоделен ойлер ,но ударих на камък с електрическият клапан.Гледам във форума, че се препоръчва такъв от някаква японска кола за въздух.В три морги ходих и там ми казват че не знаят за какво иде реч.От каква кола да го търся?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Свий
X
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Отиди в най-близкия магазин за части за лада и москвич, а може и по 'обиновените' да има. Купи си ел клапан за бензин за 10 лв и си ти човека. Има и врътка за ръчно пускане и спиране при нужда.
При газаджиите също би трябвало да има, навремето ги слагаха по газовите на карбураторните коли да спират притока на бензин. Аз съм с такъв от няколко години и няма ядове. Връзваш го към задния габарит и като пуснеш фаровете ойлера работи.
Последно редактирано от c_chanev; 23-02-13, 10:38.Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Това не е ли клапан за бензин от газова ?Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
http://www.facebook.com/JeepBG
LZ1GGC
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Само да добавя моя вариант за управление на клапана:
Вместо да връзваш клапана на ойлера към задния стоп, може да използваш датчика за неутрална скорост като управляващ сигнал. Така, че калпана да е затворил когато си на нулева. По този начин като стойш на едно място и си изключил от скорост няма да капе масло. Разбира се може да се направи "AND" схема и ойлера да работи само когато е светнат фара И не си на неутрална скорост, но ми се струва малко прекалено усложняване на нещо толкова просто като ойлера.Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
Honda Varadero XL1000 SD03 2011
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнениеСамо да добавя моя вариант за управление на клапана:
Вместо да връзваш клапана на ойлера към задния стоп, може да използваш датчика за неутрална скорост като управляващ сигнал. Така, че калпана да е затворил когато си на нулева. По този начин като стойш на едно място и си изключил от скорост няма да капе масло. Разбира се може да се направи "AND" схема и ойлера да работи само когато е светнат фара И не си на неутрална скорост, но ми се струва малко прекалено усложняване на нещо толкова просто като ойлера.
Доста интересно звучи и идейно звучи!
Можеш ли да дадеш повече информация, как точно си го осъществил?
Благодаря!
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Ами не съм го осъществилчакам да се стопли
Като цяло идеята ми е да ползвам клапан от АГУ като показания по-горе и едно реле с нормално затворен контакт. Като управляващ сигнал ще ползвам този които е и за лампата за нулева. На бобината на релето връзвам един плюс (аз предпочитам да идва през контактният ключ, но може и да идва от габарита виж споменатата в предния ми пост "AND" схема) и като изключиш от скорост идва минуса, тогава релето сработва и нормално затворения контак се отваря което затваря клапана и спира малслото.
За сега имам всичко освен резервоар за маслото. Все не намирам нещо с подходяща големина което да пасва на Трансалпа. Ако имате идеи за резервоар моля да ги споделите, като имате предвид, че начинанието е един вид "старт от скрапа" тоест до тук съм инвестирал 5 лв.за клапан от АГУ на старо. Останалите части ги намерих с ровене из гаража
дори имам и едно казанче за спирачна течност от жигула, но не мога да му намеря място пък и това с двата щуцера не ме улеснява ( два са, за двата спирачни кръга на жигулата)
Не, че ми е проблем да си купя един скот ойлер V-System, но ме дразни факта, че му искат толкова много пари и тъпото нещо дори не спира да капе докато мотора работи или има масло в него.
Ако някой не ме е разбрал и има нужда ще се постарая да му надраскам и една схема на свързване.Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
Honda Varadero XL1000 SD03 2011
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
На ВФР-а ми си слагах казанче от Жигули(ама за амбреажната помпа-то е с един щутцер). Стана добре, ама трябваше да си отрежа пластмасата на калника и половината с капачката остана вътре под седалката , а маркучето с щутцера остана отдолу. Стана си идеално, а ако решиш да го махаш един ден, залепяш едно пластмасово парче вътре в калника и си готов. Благодарение на Шидер имах правен и сега на Африката съм с оригинален. ВЪРШАТ АБСОЛЮТНО ЕДНАКВА РАБОТА.Не капе толкова като си спрял оригиналния, не е за косене!
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Благодаря, това с казанчето за съединтеля съм го мислил и ти само подвърждаваш, че ще стане. Благодаря ти :-) Сега остава да намеря и такова казанче. Странно, че имам чисто нова спирачна помпа и казанче за нея, но нямам такова за съединител. Ще трябва да се разровя :-)
А относно това дали капе много или малко, въпроса е принципен. Не е толкова проблема в цената на скот ойлера или цената на маслото а факта, че на всеки светофар ще оставям по 2-3 капки масло и това, че като искат от мен около 200 кинта ще трябва да ми предложат нещо което си заслужава тези пари.Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
Honda Varadero XL1000 SD03 2011
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Привет,
благодаря за отговора!
Може ли да се възползвам от предложението, пък ще имам да черпя бира:
Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнениеАко някой не ме е разбрал и има нужда ще се постарая да му надраскам и една схема на свързване.
Идеята ми изглежда много практична, но все още не мога да разбера как да я осъществя.... може би защото не съм електротехник, пък от опита който имам досега никога не съм монтирал нищо включващо и релета.
Предполагам, че това реле ще свърши работа?:
http://vikiwat.com/product/16387/ele...nc-as403d.html
Поздрави
Асен
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Аз ползвам някаква пластасова бутилка, то добавка или от спирачна течност, 0.5л.
Пробих един болт М6 на струга, с две неопренови шайби стана идеален щуцер.
Казанчето от лада е малко, а с това забравям кога съм сложил масло. Май изкарва до смяна на маслото на двигателя.
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Това найстина е добра идея и мисля да я проложа и при мен. Казанчето от течност за съединител и на мен ми се виждаше малко и за това не бях много старателен в търсенето на такова :-)
Искам да се извиня на колегата wolfenstein че на практика му "отвлякох" темата. Момчето питаше "От къде да намеря клапан за ойлер" а аз обърнах нещата на "Дайте ми идеи за резервоарче за ойлер", но поне информацията е накуп в една тема :-)
@ asobgbg:
В момента съм малко зает, но обещавам да надраскам накаква схема и да ти я пратя. Ще я кача и тук и ще помоля някой да я качи на FTP-то щото аз нямам достъп (като писах ймеил с молба да ми дадат достъп, май попаднах на спам филтър, защото никой не ми отговори. Поне да ми бяха казали, че няма да ми дадъд достъп хи хи хи :-) )Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
Honda Varadero XL1000 SD03 2011
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Прочетох от друга тема,че с такъв клапан от газова, колеги са имали проблем след монатажа му,с акумулатора и релето за зареждането.Та затова съм се насочил към друг тип клапан който се споменава във форума ,а именно такъв за въздух от някаква японска кола.За този клапан е интересно какво представлява.
Коментар
-
От: От къде да намеря ел. клапан за ойлер?
Първоначално публикуван от wolfenstein Преглед на мнениеПрочетох от друга тема,че с такъв клапан от газова, колеги са имали проблем след монатажа му,с акумулатора и релето за зареждането.Та затова съм се насочил към друг тип клапан който се споменава във форума ,а именно такъв за въздух от някаква японска кола.За този клапан е интересно какво представлява.Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнениеКлапана е 3-4 вата, не виждам как ще повлияе на акумулатора и релето
Решението е или клапана да се шунтира с диод или да се управлява с реле (което си има вграден шунтиращ диод)Калин - О88 б579I9I
Обичам да пътувам, не обичам да пристигам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар