Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

    Аз само да предупредя дето се вика. Има болтове по моторите, които не е много разумно да се подменят с такива от по-слаб метал. Това не се отнася до "декоративните" по разни капаци и капачки. Гледах и по-горе на снимките едни валове..... на тях не ми се струва разумно дори поцинковането. Изработени са с доста висока точност и здравина. Да не стане сакатлък от мерак за хубаво. В крайна сметка може да се полира или обработи по подходящ начин стърчащия навън край.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #17
      От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      Аз само да предупредя дето се вика. Има болтове по моторите, които не е много разумно да се подменят с такива от по-слаб метал. Това не се отнася до "декоративните" по разни капаци и капачки. Гледах и по-горе на снимките едни валове..... на тях не ми се струва разумно дори поцинковането. Изработени са с доста висока точност и здравина. Да не стане сакатлък от мерак за хубаво. В крайна сметка може да се полира или обработи по подходящ начин стърчащия навън край.
      За това колегата е прав!Само , че повечето са вътре в двигателя, а не вярвам човекът да отваря и двигател . Ако има отговорни -на повечето се виждат само главите и там.....шкурчица, шлайфпаста и толкоз.

      Коментар


      • #18
        От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
        Аз само да предупредя дето се вика. Има болтове по моторите, които не е много разумно да се подменят с такива от по-слаб метал. Това не се отнася до "декоративните" по разни капаци и капачки. Гледах и по-горе на снимките едни валове..... на тях не ми се струва разумно дори поцинковането. Изработени са с доста висока точност и здравина. Да не стане сакатлък от мерак за хубаво. В крайна сметка може да се полира или обработи по подходящ начин стърчащия навън край.
        Тъй като само аз съм тургал снимки, явно за поцинковането на моето изделие става въпрос. За какви валове става въпрос, че не вдявам?? Да поясня, поцинковал съм всичко, което е било поцинковано..или обработено по подобен начин, като 6мм-те болтове на двигателя. Дори степенките, като им свалих боята, се оказа че са били поцинковани. Осите на колелата и на шарнира също са фабрично поцинковани...Ако става въпрос за вала на манивелата, то него не съм поцинковал, но оригиналното поцинковане по шлиците стои и е в много добро състояние...там може и стиснатите жапончета да са кадмирали
        Gnome Rhone AX2 800 1938
        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
        Husqvarna Te 510 1989
        Argvmentvm ad novitatem

        Коментар


        • #19
          От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

          Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
          Тъй като само аз съм тургал снимки, явно за поцинковането на моето изделие става въпрос. За какви валове става въпрос, че не вдявам?? Да поясня, поцинковал съм всичко, което е било поцинковано..или обработено по подобен начин, като 6мм-те болтове на двигателя. Дори степенките, като им свалих боята, се оказа че са били поцинковани. Осите на колелата и на шарнира също са фабрично поцинковани...Ако става въпрос за вала на манивелата, то него не съм поцинковал, но оригиналното поцинковане по шлиците стои и е в много добро състояние...там може и стиснатите жапончета да са кадмирали
          Не се засягай де! За осите на колелата става въпрос. Щом са влезли в лагерите значи всичко е ОК. И би трябвало да е така ако поцинковането е електрохимично. Обаче има и горещо поцинковане например и там слоя цинк не е толкова символичен.А допуските към лагерите са малки и осите евентуално са закалявани та може да "отвърнат". Аз за това се обадих да не се подхлъзне някой и после да ни плюва , че сме го подвели.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #20
            От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
            Обаче има и горещо поцинковане например и там слоя цинк не е толкова символичен.
            Е де ...

            Горещо поцинковане има (т.е. много се надявам да има още) само в завода в Радомир, където обработват ел. стълбовете, оградни платна и други едрогабаритни детайли ...А gnomerhone си пише къде си е поцинковал болтчетата - на едно от най-популярните места в София.

            Обаче - аз в този завод съм звънял, защото планирам големите детайли (калници, капаци, фар, за съжаление без рамка и резервоар) да им ги нося в големите вани... И не ми отказаха.
            Малко е сложна процедурата, но можело. Силно се надявам да не са спрели да работят, защото другаде такъв завод май ... няма
            Тази пролет(като събудя проекта MZ) ще ходя и ще споделя.
            ______2
            Е = MZ

            Коментар


            • #21
              От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

              Жоро комплицирано подходи към въпроса, ама още по-комплицирано открих тайния му намек ...щот с горещо поцинковане и кофите за боклук обработват Признавам, бях забравил за това поцинковане, не съм и предполагал,че някой може да го свърже с мотоциклетното дело.
              Димо, на всеизвестното място в Софето също могат да поцинковат тези детайли, за един мотор поцинковахме корубата на фара и др., които ще бъдат боядисани след това. За по стария ми таралясник мисля да дам калниците и др. обемни неща също. За съжаление не могат да поцинковат най важното-резервоара отвътре.
              Колкото за осите за търкалетата, да направя едно уточнение- техните резби и резбите на гайките не съм ги минавал с резбонарезни инструменти и всичко е нормално, завиват се без проблем...и не само на този мотор.
              За някои е майтап таз работа, ама...ръждата иска да ми изяде моторите
              Gnome Rhone AX2 800 1938
              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
              Husqvarna Te 510 1989
              Argvmentvm ad novitatem

              Коментар


              • #22
                От: Africa Twin - питане за болтове, лагери и уплътнения

                Хм, тези в Радомир може да свършат чудесна работа. На предвоенните БМВ-та, които съм имал, резервоарите бяха поцинковани отвътре и не бяха мръднали...дебело поцинковани..като кофите
                Един хубав сайт, нямащ връзка с Африка Туин, ама...поне може да помогне с информация за обновяването.

                http://histor.ws/bmwr12/eng/resta-03.htm#01
                Gnome Rhone AX2 800 1938
                Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                Husqvarna Te 510 1989
                Argvmentvm ad novitatem

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X