Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някои неща полезни за BMW R1200GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

    Това е оригиналната тава на Африката При модерните мотори те карат да си я купиш допълнително
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • #17
      От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

      Янко, гледам, че си имаш "тава"... Тази не ти ли харесва?
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #18
        От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

        К'во да му харесва, като гледа на Африката .... направо си е "детска" .... според мен по-би подхождала за скутер.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #19
          От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

          Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
          .... При модерните мотори те карат да си я купиш допълнително
          Така си е !
          Джорджо,имам си тавичка Искам да си направя тази - средна и тази за степенката. На втората снимка се вижда малко ,какъв ефекта от тази комбинация. Боря се да стане истински мотор . Лесно е да се купят ,но удоволствието да си ги изработиш сам ....
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • #20
            От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

            Янко, ако използваш дурал, това се прави на щанцов център, на отделни парчета и после се заварява. Ако ще е за красота, можеш да ползваш чист алуминий, пак на център, но после, за разллика от дурала, може да се огъва на абкант. Има и трети вариант - стомана. По-евтино, здраво и лесно за обработка.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #21
              От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

              churov - като гледам тавата ти, на твое място бих помислил да и направя само 'разширения' от алуминиева ламарина.
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • #22
                От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                Янко, ако използваш дурал, това се прави на щанцов център, на отделни парчета и после се заварява. Ако ще е за красота, можеш да ползваш чист алуминий, пак на център, но после, за разллика от дурала, може да се огъва на абкант. Има и трети вариант - стомана. По-евтино, здраво и лесно за обработка.
                Стоманат обаче е и по- тежка За обикновенния алуминий се притеснявам ,че е много мек ... рязането ще ми го направят на плазма
                попадна ми 3 мм алуминиев рифел (аванта ) ,дали да не се пробвам от него... понеже много ми се иска да си го правя сам , приемам съвети всякакви
                За разширения съм мислил ,но не мога да стигна до вярното ,,художествено'' изпълнение . На няколко пъти ,камъни изтупуркаха по ауспусите
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #23
                  От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                  Дуралът също може да се огъва. Има евтини като цена, но трудоемки занаятчийски прийоми.
                  Gnome Rhone AX2 800 1938
                  Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                  Husqvarna Te 510 1989
                  Argvmentvm ad novitatem

                  Коментар


                  • #24
                    От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                    Първо си отговори на въпроса за какво ти е тавата - да върши работа(съмнявам се) или за външен вид. В първия случай - дурал, хваната здраво за рамата. Във втория - алуминий, на планки. Рифела как ще го чистиш от калта? А кал ще има ли въобще?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                      ИВане , естествено че за фасон - аз кал не съм виждал в живота си ....Надявам се да съм разсеял съмненията ти.А на глупавото БМВ тавата не се хваща за рамата
                      Как ще го чистя ли? Трудно ,но това намирам за сега -затова и търся тук някакво съдействие за намиране на ,,верния'' материал...
                      ПП само за твоя информация - още не съм се пребил с Митаса ,но работя по въпроса...
                      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                      0899187766

                      Коментар


                      • #26
                        От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                        За тези , които искат диска(двд) от БМВ за поправката и подръжката на мотора. Може да се намери на фтп-то https://htftp.offroad-bulgaria.com/churov/BMW_R_diska/ заедно с други полезни материали който са ми попадали.
                        Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                          Първоначално публикуван от gulemetov Преглед на мнение
                          За тези , които искат диска(двд) от БМВ за поправката и подръжката на мотора. Може да се намери на фтп-то https://htftp.offroad-bulgaria.com/churov/BMW_R_diska/ заедно с други полезни материали който са ми попадали.
                          Благодаря за което.

                          Може ли да ме осветлите за "специалния" ключ за "лулите".
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PlugPuller2.jpg
Прегледи:1
Размер:75.7 КБ
ID:5283469
                          Освен формата кое му е специалното? Само с него ли е възможен достъпа? Заместител?
                          Така да се каже с думи прости да ми кажете как да стигна до "кандилата", че имам чувство че ще счупя PVC капачките.
                          още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                          Коментар


                          • #28
                            От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                            Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                            Благодаря за което.

                            Може ли да ме осветлите за "специалния" ключ за "лулите".
                            [ATTACH=CONFIG]339538[/ATTACH]
                            Освен формата кое му е специалното? Само с него ли е възможен достъпа? Заместител?
                            Така да се каже с думи прости да ми кажете как да стигна до "кандилата", че имам чувство че ще счупя PVC капачките.
                            Само формата е малко по особедна иначе нищо особедно (освен цената :-) ). Между другото би трябвало да го има този "специален" инструмент на мотора само, където е пластмасов. Намира се прикачен на куплонга за включване на БМВ/GS911 компютъра под седалката на мотора. Когато си правих обслужването на мотора позвах пластмасовия, който имам с мотора. "Специалния" пласмасов инструмент трябва да се стине близо до основата иначе не хваща добре пък и може да се счупи лесно. Лулата за свешите не излиза много лесно, трябва да се дръпне сериозно. Някой хора ги вадят с голяма плоска отверка но аз не бих рискувал. С времето пластмасата на лулата на свеща става много крехка и се чупи. Най- добре е да се оматае добре с нещо като канап и да се извади по- този начин. Лулата за свеща е доста скъпа 45евро от БМВ на бройка така че трябва да се действа внимателно.

                            Още нещо особедно за този мотор е, че отвора за достъп до долната свещ е доста тясен. Трабваше да изпиля един "камък" за да стигна до главата и така да развия долната свещ. Не се стряскайте, че долната свещ е много тъмна. Това е нормално поради разположението й. При обратното завиване също така непремено ползвайте денометричен ключ с правилните Нм. Много лесно може да се пренавие резбата, поради алуминия. НЕ се слага никакви анти затягащи добавки на резбата на свеща. Изгарят и тогава свалянето става доста трудно.
                            Последно редактирано от gulemetov; 11-06-11, 11:42.
                            Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                              Люси в Дарукар ми демонстрира как се вадят лулите с две прави отверки...
                              Не мога да си реша проблема с тампоните на тавата под двигателя -вече трети път я отпарям... Слагам тампони,които намерих в една морга,но не издържат на температурата и се разпадат...Лошото е ,че тампоните са 3 еднакви и 1 различен.Всеки път се къса по един от еднаквите и задължително различния.Проблема че оригиналните се продават само комплект...
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • #30
                                От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                                Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                                ИВане , естествено че за фасон - аз кал не съм виждал в живота си ....Надявам се да съм разсеял съмненията ти.А на глупавото БМВ тавата не се хваща за рамата
                                Как ще го чистя ли? Трудно ,но това намирам за сега -затова и търся тук някакво съдействие за намиране на ,,верния'' материал...
                                ПП само за твоя информация - още не съм се пребил с Митаса ,но работя по въпроса...
                                Това чак сега го виждам. Янко, по никакъв начин не съм искал да се заяждам с теб. Питах, за да знам какъв съвет да ти дам. Ако все още те интересува, мога да ти дам координатите на пловдивска фирма, която продава листов дурал. Избираш си форма, режеш, заваряш, правиш яки планки и вече гуми няма да му трябват на мотора - може да се сурка на тавата без проблем.
                                За доказателство колко е здрав и жилав материала. Правих си нова скара за куфара, че оригиналната не издържа системното претоварване и друсане на офроуд. За материал избрах дурал с дебелина 8мм. Докато го отрежа по форма, изхабих 2 диска за алуминий, 2 за неръждавейка и изгоря ъглошлайфа. Почнах го със зегето с хубаво ножче за алуминий. Ножчето се изтъпи само за няколко см и се строши зегето. Накрая хванах големия стар български ъглошлайф и успях да го отрежа грубо. Абе жилав материал си е
                                П.П. Ако решиш, обаждай се да караме "стругарски" офроуд около Варна.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X