Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някои неща полезни за BMW R1200GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

    Иване ,не приемам като заяждане такива неща. Последното ,което ме е интересувало ,нещо което правя по мотора или джипа ми е как изглежда. Важното е как функционира.Ако ,,заработи'' както трябва ,тогава мисля и за визията . Няма как да хвана с планки тавата ,защото е захваната за картера - тоест ,ако не се скъса тампона,тавата ще издъни картера... предполагам , че материал ще м и трябва около 3мм. За рязане ,защо не пробва на лазер и плазма или както там му викат ?
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • #32
      От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

      Е, аз сам ако не си го направя, кой да ми го направи
      Солено ми излезе, ама важното е че си я направих.
      Вече няма да си купувам китайски ел.инструменти
      Янко, не те познавам и не знам какво ти отношението към тези неща, затова така подходих. Явно си от моя отбор
      Ако искаш, мини да видим къде може да се закачи тази тава. Все някъде ще има по-здрави части от картера.

      Коментар


      • #33
        От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

        Като гледам по снимките няма ли как да се пуснат планки от тавата и дас е захване за болтовете, които държат планката на ролбарите за рамата?
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • #34
          От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

          Да не ви отказвам, ама зор ще се намери друго закрепване за "тавата"

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:R1200gs_front_suspension[1].jpg
Прегледи:1
Размер:42.0 КБ
ID:5291857Натиснете снимката за да я уголемите

Име:R1200gs_drive_shaft_suspension.jpg
Прегледи:1
Размер:203.5 КБ
ID:5291858

          Ролбарите едва ли могат да понесат удар отдолу.
          По-здрав материал за тавата също не е подходящ. Използвания е подбран така че да поддаде и абсорбира енергията на удара малко преди да се повреди картера.
          Последно редактирано от fozy; 25-07-11, 11:53. Причина: допълнение
          още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

          Коментар


          • #35
            От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

            И аз така мисля - с ключовата дума абсорбира.

            Чуров, само от температура ли се къртят тия тампони? Оригинални ли са?
            You'll never find out - I got no key hole....

            Коментар


            • #36
              От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

              Аз купих тава неоригинална от Вундерлихт, като тези на Туратек. Дебели тампони и болтове я прикрепят отдолу. При цялото удряне по камъните абсолютно нищо няма на картера. Все пак от БМВ няма да направят тавата така да се захване, че да откъсне картера. Имайте малко повече вяра в марката. Тук разковничето е болтовете за захващане. Те са от мек материал и при невероятно силен удар ще се скъсат. Проблема е, че това не се разбира от повечето и бързат да ги сменят с по-здрави, както и аз щях да правя. Тук единствено трябва да се внимава при свалянето на тавата да не превърти болта, който е на шестограм. И за да не берете ядове по-добре ги монтирайте без лепило, както препоръчват. По-добре да паднат, отколкото да превъртят, щото тогава ядовете стават по-големи.
              За тампоните на БМВ - оригиналните вече мога да напиша книга, но се оказа, че това е най-скъпата част. Може да разгледате цени на тампоните, които има по мотора за да се уверите за какво става въпрос. А и материала е направен така че да издържи около 3 години. Ей това разбрах скоро и хич не ми хареса.

              Коментар


              • #37
                От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                ......
                За тампоните на БМВ - оригиналните вече мога да напиша книга, но се оказа, че това е най-скъпата част. Може да разгледате цени на тампоните, които има по мотора за да се уверите за какво става въпрос. А и материала е направен така че да издържи около 3 години. Ей това разбрах скоро и хич не ми хареса.
                Въх.... туй е интересно, странно и плашещо.
                3-год. време или пробег?
                Кой тампони са най-проблемни?
                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                Коментар


                • #38
                  От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                  Ами при мен за три години, всъщност от ноември 2008г. до юни 2011г., съм му направил 65000км. Не е стоял на открито зимата. Смених тампони на предните колове горе при тройник. Всеки е по 140лв., а лагера на тройника, който смених е едва 40лв. Тези тампони, които отзад държат стопа, с номера и са сложени да обират вибрациите също са за смяна, но пък там ги преправих и всичко заспа. Влязох всъщност да разгледам цените на БМВ в www.realoem.com и установих тъжната истина. Кои са най-проблемни не съм установил, но смених тези на коловете и лагера, защото лагера беше вече разбит, а тампоните смачкани и в резултат на двете се получи доста неприятна вибрация в кормилото при скорост около 130.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                    Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                    ...... но смених тези на коловете и лагера, защото лагера беше вече разбит, а тампоните смачкани и в резултат на двете се получи доста неприятна вибрация в кормилото при скорост около 130.
                    Интереснооооо, аз също имам вибрация при близка скорост. Днес ходих да балансират колелото и му трябваха 90gr. Ако няма + ефект ще прегледам споменатите точки, но първо ще ревизирам каплата в която се съмнявам и ще изхвърля гумата която е стара.

                    П.П. За 2 мин. скъсах 3 от 4 болта на предните спирачни апарати 2-3-4
                    още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                    Коментар


                    • #40
                      От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                      Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                      П.П. За 2 мин. скъсах 3 от 4 болта на предните спирачни апарати 2-3-4
                      Аз затова ползвам два размера динамометрични ключове. Та в тоя ред на мисли днес слагах предното колело на единия мотор и болтовете на апарата "свършват" изведнъж. И ако нямаш такъв ключ си казваш "я да стегна още малко" и хоп, и си приключил с болта. Макар, че точно тия болтове трябва да са доста здрави.
                      LZ2NKM

                      Коментар


                      • #41
                        От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                        Ето нещо полезно според мен. При разходки с ,,полягания'' по черно ,забелязах че слюдата не пропуска да ме докара до инфаркт в опита си да се счупи. Реших да си н аправя ,,оффроуд'' слюда . С много гипс ,рабица и полиестерна смола се получи това :




                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #42
                          От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                          Отливката е точно ,колкото е и оригиналната ми слюда ,но реших да я скъся. Верно ,че започнах да лапам в движение повече мухи и бръмбари,но мотора направо лети - челното съпротивление намля ...А и поради увеличения хум от свистенето на вятъра в каската ,сега не чувам гадния Акрапович ...
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #43
                            От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                            Янко, намерих тапите от моя акрапович. Дай на лично адрес да ти изпратя една.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                              Ами при мен за три години, всъщност от ноември 2008г. до юни 2011г., съм му направил 65000км. Не е стоял на открито зимата. Смених тампони на предните колове горе при тройник. Всеки е по 140лв., а лагера на тройника, който смених е едва 40лв. Тези тампони, които отзад държат стопа, с номера и са сложени да обират вибрациите също са за смяна, но пък там ги преправих и всичко заспа. Влязох всъщност да разгледам цените на БМВ в www.realoem.com и установих тъжната истина. Кои са най-проблемни не съм установил, но смених тези на коловете и лагера, защото лагера беше вече разбит, а тампоните смачкани и в резултат на двете се получи доста неприятна вибрация в кормилото при скорост около 130.
                              Силно ме заинтересува решението за вибрации при 130 км/ч. Мисля , че страдам от същия проблем на кормилото. Може ли да дадеш някоя схема на какво се сменя. Трябва ли някаква калибровка от BMW както при колите или мога сам да си го направя ?

                              ПС: Да споделя нещо неприятно. Карах в доста силен дъжд и изведнъж ми изчезнаха спирачките светна ABS лампата и т.н.т. Оказа се микроключето на дръжката на спирачката (16евро). Открих го благодарение на GS911 у-вото. Проблема изчезна при смяната на ключето. Бях доста се притеснил да не е серво помпата (1600евро само за части i-ABS ver.1). Симптомите са : (1) задния стоп свети при не-натисната спирачка и (2) не работи серво помпата нито от педала на задна спирачка нито от ръчната спирачка.
                              Последно редактирано от gulemetov; 10-08-11, 22:45.
                              Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                                Първоначално публикуван от gulemetov Преглед на мнение
                                Силно ме заинтересува решението за вибрации при 130 км/ч. Мисля , че страдам от същия проблем на кормилото. Може ли да дадеш някоя схема на какво се сменя. Трябва ли някаква калибровка от BMW както при колите или мога сам да си го направя ?

                                ПС: Да споделя нещо неприятно. Карах в доста силен дъжд и изведнъж ми изчезнаха спирачките светна ABS лампата и т.н.т. Оказа се микроключето на дръжката на спирачката (16евро). Открих го благодарение на GS911 у-вото. Проблема изчезна при смяната на ключето. Бях доста се притеснил да не е серво помпата (1600евро само за части i-ABS ver.1). Симптомите са : (1) задния стоп свети при не-натисната спирачка и (2) не работи серво помпата нито от педала на задна спирачка нито от ръчната спирачка.
                                Ами при мен лагера горе на тройника беше ръждясал и с луфт и двата тампона горе на коловете бяха скъсани. След смяната вече всичко се оправи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X