Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    ... Какъв е разхода на 800GS?...
    Писал съм за разхода в темата-представяне на BMW F800 GS. При моя стил на каране е между 4.5 и 5 литра на сто километра. Успях, с много усилия и най-вече нерви, да го сваля до 3.6, просто от любопитство, а съм стигал до 6.5... Това последното с много динамична езда, в силен трафик, с непрекъснати изпреварвания и скорост, падаща под 100 и стигаща до 220.

    П.П. Може би ще е добре, да преместя мненията за БМВ в темата за БМВ 800, или да отделя отделна тема, за сравнението на БМВ и КТМ? Въпреки приликите, на пръв поглед, двата мотора се оказват доста различни...
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #17
      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

      Ако има достатъчно материал, може и да ги разделим, както прецениш.
      Последно редактирано от sabin; 02-01-11, 13:14.

      Коментар


      • #18
        Зарядно за акумулатори CTEK SX 3600

        На Арена Офроуд видях на щанда на Гладиатор уникално готино зарядно за акумулатори CTEK SX 3600 и веднага разбрах, че това е новата ми зареждачка
        http://www.offroad24.bg/


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mxs3600_L.jpg
Прегледи:1
Размер:29.4 КБ
ID:5241008

        Зарядното ме впечатли с това, че има "всички екстри"
        - Интелигентно. Може да седи включено постоянно. Зарежда на 4 етапа.
        - Зарежда и поддържа малки акумулатори от 1.2Аh до 14Ah.
        - Зарежда и поддържа на големи акумулатори до 120Аh.
        - Работи в температурен режим от -20С до +50С, като според температурата променя режима на зареждане.
        - Работи с всички видове акумулатори (Wet, MF, AGM, Calcium/Calcium and GEL)
        - Защита срещу обръщане на полюсите.
        - Защита срещу даване на късо.
        - Диагностика на акумулатора.
        - Компактно и леко 0.5кг.
        - Водо и прахо защитено IP65 стандарт.

        Ако имате нужда от зарядно - това е!

        Коментар


        • #19
          Степенки

          Не знам краката ли са ми криви или нещо стойката ми не е наред (както вика Момчи :изгубил съм си стойката") обаче подметката на ботуша ми ляга наполовина на степенките. От много време си мисля да ги удължа, но така и не стигах до там.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:botush.JPG
Прегледи:1
Размер:117.1 КБ
ID:5241035

          Ето и тунинга, който ми направи Юлката.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:stepenka.JPG
Прегледи:1
Размер:127.5 КБ
ID:5241034

          Юлката е човека за всякакви подобни тунинги, който не го познава да ми пише лично да му дам номера.

          Коментар


          • #20
            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            Много готина тема, поздравления. Аз мотора съм ти го честитил
            Няма за какво да се извиняваш, че GSа ти се е сторил "много дървен, бавен и грозен". Да съм го правил аз, да се засегна Доколкото даже не съм акционер в BMW, въобще и не трепвам Можеше да се очаква, че ще си вземеш КТМ, доколкото от Ямаха закъсняха, пък и ти си състезател все пак... С тази витринка с медали и купи у вас е ясно, че ще търсиш по/агресивен мотор. А и моето впечатение за този мотор е такова. Колкото и малко да покарах КТМа на Лъчо (990 Адв), все пак ми стана ясно, че реагира по различен начин от GSa. По/рязък е, по/нервен, предразполага да го изюркаш, докато БМВто е спокоен мотор, за спокойни (улегнали хора ...). Очевидно има разминаване и в очакванията за бъдещата употреба. Ти вече го юрка из Стара планина и Родопите, докато аз съм ходил до Мургаш два/три пъти, малко по лоши пътища из Източните Родопи (танковия полигон в с.Корен/заради тебе ) и из Памир и Казахстан. В този смисъл, на мен мотора ми трябва, за да го натоваря с всичко, дето съм се сетил, че даже и с жена си ... и да ме заведе някъде надалеч, по каквито там пътища има. Хубави, лоши, но пътища И той за сега съвсем добре се справя. В тази връзка и думата "надежност" хич не ми е безразлична. Не съм мислил да се състезавам с него/не съм състезател/, да скачам и т.н.
            Обаче сега, като гледам как си го захванал ... изброих 21 тирета, които вече си реализирал. Аз знам, че си манияк още, когато се запознавах с тази тема Yamaha WR450F - Събин Коларов и очевидно нищо не се е променило оттогава до днес Само че човек, като чете тази тема може да остане с грешното впечатление, че мотора съвсем не е Ready to Race, пък то не е съвсем така ...
            Е, това с маслото е малко тъпо, както и с филтъра ... ниската слюда и подгрева на ръкохватките, но тавата що я смени, или нямаше ?
            Най/хубавото в цялата работа е, че ще четем още вълнуващи приключения Пък ако ни е писано и ще ги правим заедно ...
            ______2
            Е = MZ

            Коментар


            • #21
              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              Събине бате,човек да не те остави....ми то ти си се развихрил,като че ли си го чакал цял живот.....яко,много яко....това с планката за стойката дори и не знаех,не го бях срещал дори и по форумите.

              Това за заглушителите на Akrapovic-а не знам защо се е получило при теб....поне на мен досега не се е случвало. Дори и до Норд Кап(около 14,000км),дори и помен за нагряване не е имало,а аз не ги свалих докато се прибрах.


              Честито още веднъж за най-добрия експедиционен мотор!!! и много хубави пътеписи да сътвориш с него.....

              Поздрави,
              търся си подписа....

              Коментар


              • #22
                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                Като гледам датата и часа на темата и нейното продължение ме кара да си мисля, че някой се е срещал с Дядо Мраз и той съществува. Само не разбрах какво стихотворение или песничка си му казал или просто си слушкал и папкал много през годината.
                Честито за придобивката и благодаря за темата!!! Това ми е любимия мотор и ще следя всичко с голямо удоволствие. Успех!
                Only after the last tree has been cut down,
                Only after the last river has been poisoned,
                Only after the last fish has been caught,
                Only then will you find that money cannot be eaten.

                Коментар


                • #23
                  От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка



                  Oooo папкал съм много!

                  Мони, не си обърнал внимание. Греенето с тапите е търпимо, но по добре да не задържа толкова жега ... или поне не съм свикнал.

                  Тавата се чудих много дали да я сменям, защото оригиналната е доста здрава. Тя обаче няма хубава защита отстрани, където са ползвали някаква здрава пластмаса.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:org_kg.jpg
Прегледи:1
Размер:57.3 КБ
ID:5241237

                  Тавата на туратех е много по здрава, както се подразбира и от масата и.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:touratech_kg.jpg
Прегледи:1
Размер:78.7 КБ
ID:5241238

                  Другото което много ми хареса е възможността да си сложиш тежките инструменти в приставка пред нея, т.е. на най подходящото място за тежки неща.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:box.JPG
Прегледи:1
Размер:42.9 КБ
ID:5241239

                  Не че има голямо значение за този голям мотор, но малко по малко всичко оказва влияние, както сам знаеш. Това е и причината, че инвестирах в големи резервоари, защото искам мотора да ми е натоварен равномерно, че да не се стига често до заваряване на опашката или стойките на куфарите.

                  Коментар


                  • #24
                    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    Мони, сега разгледах внимателно темата ти и там ясно се вижда, че на Акраповичите нямаш никакви тапи, т.е. махнал си ги или някой ти ги е махнал. Аз мойте оригиналните съм ги затрил някъде, но като ги намеря ще ги снимам и ще ги покажа.

                    Коментар


                    • #25
                      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      Страхотна тема за страхотен мотор, естественно винаги съм знаел че ти си луд за връзване и това което правиш с моторите си е доказателство, но мен много ме кефи, браво!
                      Един ден когато му се накараш и изкарам достатъчно пари се записвам отсега на опашката чакащи да го притежават този пътешественик.
                      Доколкото си спомням ми показа лятото и ксеноновият фар, а не виждам да си го отразил тук, също така с Мони говорихте за тези текстилни дисаги като подкова с такива ли смяташ да караш или ще слагаш куфари отстрани?

                      Коментар


                      • #26
                        Маслен жигльор на съединителя.

                        Скрит между многото неща в списъка на поддръжката е един доста малък маслен жигльор през който минава маслото за смазване на дисковете на съединителя.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jet.JPG
Прегледи:1
Размер:46.9 КБ
ID:5241255

                        Моя естествено беше мръсен.

                        От КТМ го дават да се чисти след разработка и после на всеки 15000 км. Когато се запуши се скапвал съединителя и затова е важно да се обслужва и той за да ни е мирна главата. В нет-а има случай със сменени 3 комплекта дискове за съединителя за 5000 км. заради задръстен жигльор.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Manual.jpg
Прегледи:1
Размер:95.8 КБ
ID:5241256

                        Чистенето е 30 мин работа, защото се сваля буталото на съединителя и разните предпазители при скъсване на веригата и всичко покрай предния зъбак. Важно е да не се натиска съединителя при свалено бутало, защото ще се счупи корпуса. Маслото на съединителя не изтича при сваляне на буталото, както се притеснявах че ще стане, но после реших да го сменя, защото беше направо черно. Оказа се доста трудно ваденето на жигльора от дупката, но накрая го боднах с една клечка за зъби и го извадих.

                        Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                        Само че човек, като чете тази тема може да остане с грешното впечатление, че мотора съвсем не е Ready to Race, пък то не е съвсем така ...
                        Димо, аз моторите обичам да ги чопля, обслужвам и подобрявам (по мой разбирания). За мен това е половината удоволствие от това да притежаваш мотоциклет. Питай го Мони какво прави по неговия

                        Коментар


                        • #27
                          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                          Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                          Страхотна тема за страхотен мотор, естественно винаги съм знаел че ти си луд за връзване и това което правиш с моторите си е доказателство, но мен много ме кефи, браво!
                          Един ден когато му се накараш и изкарам достатъчно пари се записвам отсега на опашката чакащи да го притежават този пътешественик.
                          Доколкото си спомням ми показа лятото и ксеноновият фар, а не виждам да си го отразил тук, също така с Мони говорихте за тези текстилни дисаги като подкова с такива ли смяташ да караш или ще слагаш куфари отстрани?
                          Купил съм си куфари. Ще си купя и дисагите от винил, които Мони хвали толкова много.

                          98% от изброените неща в първия пост са купени, но само изброените подробно са монтирани, защото го правя бавно с наслада, много мислене и преценка да няма засади от така наречените тунинги, които както казва един приятел "едно време им викахме менте на неоргиналните части - сега били тунинги"

                          Ще стигнем и до светлините.

                          И наистина има засади, но ще разправям по нататък.

                          Коментар


                          • #28
                            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                            Това е и причината, че инвестирах в големи резервоари, защото искам мотора да ми е натоварен равномерно, че да не се стига често до заваряване на опашката или стойките на куфарите.
                            Много, много ме радва темата
                            Инструментте ниско, долу е супер решение. Утре ще кача снимка на КТМ, който срещнах с всевъзможни места за инструменти и личен багаж. До неузнаваемост променят мотора. Обаче "опашката и стойките..." се трошат от най/вече подредбата на багажа, за който Touratech нямат универсално решение, примерно допълнителни гуми изтеглени много назад
                            ______2
                            Е = MZ

                            Коментар


                            • #29
                              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                              Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                              Мони, сега разгледах внимателно темата ти и там ясно се вижда, че на Акраповичите нямаш никакви тапи, т.е. махнал си ги или някой ти ги е махнал. Аз мойте оригиналните съм ги затрил някъде, но като ги намеря ще ги снимам и ще ги покажа.
                              Да ти кажа тапи има,може би не ги виждаш,или не се виждат ясно....невъзможно е да караш в Европа без тях,тъй като този модел на Akrapovic,който и ти си купил е "street legal" ,но само с въпросните тапи,които отговарят на изискванията за шум,ако не ме лъже паметта 84dB.Хубавото при тях е ,че се монтират/демонтират за отрицателно време.Аз именно така постъпих,като влезнах обратно на Балканите,просто ги демонтирах.Този шум за който всички говорят се чува само вниските и мен много ме кефи,а "по-нагоре" във високите буквално "изчезва",или може би не се чува.

                              За помпата на съединителя-този проблем за който говориш го има,но той се среща предимно при 950-ките,докато при модел 990 отдавна е отстранен,мисля,че съм го описал в темата за 950.Аз имах този проблем,като Вальо го отстрани гаранционно именно с помпа от 990 модел.

                              Виниловата дисага-еми да,наистина е "страхотна",но естествено като всяко нещо си има и негатив,а именно,че не е удобна за асфалтова дестинация от гледна точка на това,че няма как да я заключиш спирайки на паркинг например.За офф-роуд аз лично не съм виждал нищо по-практично.Ако приемем,че не държиш нещо ценно в нея,то тогава тя става универсална....все пак навън се краде значително по-малко от БГ,че дори и в Африка

                              Като се изключи, Скот Демпфер-а,Туратех тавата и някои други дребни заигравки(явно е крайно време да ги опиша в темата),седалка(най-слабото място на мотора) общо взето нищо не съм пипал по мотора,че дори и резервни гуми изнесени доста назад към опашката,но при огледа ми вчера в гаража на мотора гледам,че опашката си е там....,а и не съм чул някой от колегите с КТМ Адвенчър да е имал проблеми с опашка...

                              Що се отнася до това дали си сбъркал с тавата....еми не си сбъркал грам....мойта "яде" много бой в северна Кения по камъняците и съм убеден,че ако не беше тя най-вероятно щеше да има "фира" с доста чаркове.

                              Поздрави,
                              търся си подписа....

                              Коментар


                              • #30
                                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                                Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                                Като се изключи, Скот Демпфер-а,Туратех тавата и някои други дребни заигравки(явно е крайно време да ги опиша в темата),седалка(най-слабото място на мотора) общо взето нищо не съм пипал по мотора,че дори и резервни гуми изнесени доста назад към опашката,но при огледа ми вчера в гаража на мотора гледам,че опашката си е там....,а и не съм чул някой от колегите с КТМ Адвенчър да е имал проблеми с опашка...
                                е то оставаше да си загубиш опашката някъде и да не разбереш!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X