Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

    Стигнал съм до извода, че Юасите(и вероятно повечето акумулатори) се скапват от вибрациите а не от нещо друго. На горските мотори издържат по 1-2 години максимум докато същият мотор, ама каран само в града вече 5-та година си го кара акумулатора без проблем!

    Коментар


    • #17
      От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

      Определено има такъв ефект. Не знам доколко е възможно да се постави омекотителен материал около акумулатора.

      Коментар


      • #18
        От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

        Ямаха WR имат, но след като си купих менте акумулатор, който идва с по 1-2мм по голям от всяка страна, се наложи да ги махна. Новият задължително ще го изолирам от вибрации. Те даже идвали по-малки тези Shoraipowеr така че ще може спокойно да се наслага мека изолация около него

        Коментар


        • #19
          От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

          Не знам ползвате ли акумулатори с течен електролит, те към клатене и вибрации са най-поддатливи. Според мен в мотора течна сярна киселина няма място, но съм виждал преди време. Някои от тях - неразливаеми.

          Коментар


          • #20
            От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

            Ползват се, вярно запечатани и уж неразливаеми...
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #21
              От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

              Използват се и до ден днешен.
              Запечатаните(гелови) се ползват там, където мястото е кът и трябва да се сложат в положение, различно от изправено.

              Коментар


              • #22
                От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

                Затворените и геловите са различни неща.

                Работата е там, че при моторите изправеното положение е едно относително нещо, а при горските мотори - и съвсем относително. Това, че от акумулатора не се е изляла киселина, още не значи, че не са се вдигнали утайките от дъното му и не са замърсили електродите и сепараторите. Те, от това умират и някои автомобилни акумулатори, но там поне нямаме обръщане настрани всеки ден. Пък ако се обърне автомобилът, акумулаторът ни е последна грижа - поне при повечето автомобили.

                Коментар


                • #23
                  От: Мотоциклетни акумулатори - тунинг варианти

                  Проблема е ,че като поработят малко правят утайки и като друса се качва горе между плочите и укасяват и това ги скапва !
                  90% от моторите са с течен електролит запечатани да не текат !
                  Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X