Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Shaft Effect

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ефектът "SAMURAI"

    Първоначално публикуван от Zois Преглед на мнение
    На теория обаче, ефектът е доста добре описан, а също така и, какво правят отделните производители за минимизирането му.

    Сега очаквам (след като се намери теоретично доказване на твърдението) темата да се върне в подходящия раздел с подобаващо заглавие.
    Книгата е поръчана вече. След това ще бъде преведена и като краен резултат се надявам да се появи стегната статия, която обяснява ефекта. С удоволствие ще я прехвърля в нужния раздел за да бъде четена и полезна за всички.
    Този процес може да се ускори ако някой друг я подготви преди това и публикува резултата. В линка има описани много и различни ефекти.
    Безспорно е полезен.
    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • #32
      До: Ефектът "SAMURAI"

      Първоначално публикуван от Zois Преглед на мнение
      Дали е почуствал ефектът след като е прочел изводите или преди да ги прочете, не мога да зная. Аз самият никога не съм карал мотор с кардан, както и ти в последните 35 години (според това, което твърдиш), така че от тази гледна точка, ние не знаем, как стоят нещата на практика и не можем да изказваме меродавно мнение.

      На теория обаче, ефектът е доста добре описан, а също така и, какво правят отделните производители за минимизирането му.

      Сега очаквам (след като се намери теоретично доказване на твърдението) темата да се върне в подходящия раздел с подобаващо заглавие.
      Трябва ли да постна линк с ефекта на Корьолис, за да твърдя след това, че съм го почувствал? Вярно е, че не съм карал мотоциклет с кардан от 35 години, но и тогава и сега, законите на теоретичната механика са си същите... Сега нямам време за да опиша "ефекта Самурай" с формули, ползвайки посочената статия, а след това да заменя буквичките с цифри, във въпросните формулки, за да е видно как и доколко тези усилия биха се отразили в действителност... Вероятно толкова, колкото и Корьолисовото ускорение...

      Та какво правим с експеримента?
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #33
        До: Ефектът "SAMURAI"

        Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
        .... а явлението вече ще си има име (като авторът му може да си го кръсти и по друг начин)....
        И тъй, като аз първи направих опит да го обясня с простички думи в стил кафеинженеринг Може ли да предложа име на ефекта?
        Нека да се казва "ефекта глупчо смешков." А, не! Не става. Така хората ще си помислят за един друг ефект. По добре да се казва ефекта Тома. Кръстен на Тома неверни. Бе, може и друго яче да го кръстите. Аз не съм много по названията. Що ли се бутам да давам предложения?

        Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
        ....Напълно разбирам това, което се опита да ни обясниш и то може би щеше да има някакви основания ако пиньона беше зацепен с короната в единия си край, а другия му нещо там продължава към полуоската, кардана и т.н. с твърди връзки, но това не е така...В двата му края има точно 2 лагера! Това прави невъзможно движението му "нагоре, обикаляйки короната" доколкото и пиньона и лагерите и короната са част от едно нещо - диференциал....
        Именно. Така целия диференциал се завърта около оста на короната и надига опашката си на горе. Това е въпросният лост за който "глупчо смешков" говори.

        Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
        ....Силите, които действат са много, само че - ето ти загадка. Движението е въртеливо (това на кардана и пиньона). Сега си представи каква е силата и посоката на тези "обратните по големина и посока"....
        Напълно си го представям и посоката ми е твърде ясна. Тоа не е никаква загадка. За това дадох примера с изкачването на спускащ се ескалатор. Опитах да го обясня по простичко, като за обикновени хора.

        Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
        ....Ето още няколко снимки, в които може да се разгледа целият възел и от които става ясно защо пиньона не може да се движи, като стрелка на часовник, обикаляйки по короната....
        Сам по себе си не би могъл. За това повлича със себе си целия кожух, който пък се явява носещо рамо на окачването и т.н. и т.н. Писна ми да дъвча едно и също по различни начини.

        Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
        ...." Езика на инженера, това са графики, формули, диаграми и чертежи"
        Точно поради тази причина не успях да го обясня само с думи. Заради това споменах, че със скици и жестове онагледяващи процеса би ми било по-лесно, но бях осмят за това. Някой хора явно смятат рисуването на скици и схеми за неинженерно. Обаче ти хубаво го каза за езика на инжЕнера.

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        За какви чувства иде реч?
        ....единствения мотоциклет с кардан, който съм карал е М... и то преди 35 години... Нито се въртеше, нито си вдигаше задницата...
        Само да вметна, че при посочения модел, кардана не е интегриран в носещото люлеещо се А-рамо на окачването. Даже, ако не се лъжа задното окачване на този модел изобщо не е на люлеещо се А-рамо. Там силите са малко по-различни. От друга страна аз съм карал доста мотоциклети с кардан и съм имал цели два и даже снощи пак карах на кумеца си карданния мотоциклет. Покарах го за да почувствам ефекта отново. "Изследвах" го за пореден път. Правих си експерименти пак.

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        ...Друг е въпросът, че тука се развиха едни "теории" от хора без теоретична подготовка....
        Визираш мен струва ми се, но знай, че аз съм машинен инженер и почти архитект. Тоест учил съм динамика, а статика два пъти. Смятал съм редуктори и други разни "глупости". Това, че говоря на обикновен простичък, да го наречем "софраджийски" и общо-достъпен език с цел да го разберат хората нямащи съответната квалификация не значи, че хал хабер си нямам от теория. А практиката за мен е ежедневие. Ти не си карал от 35г, а аз не съм слизал от мотора от както станах на 14г. Не е зле да проявиш малко уважение. Нищо, че съм по малък от теб. Аз проявявам уважение към теб, твоята възраст и житейски опит. Редно е да отвърнеш със същото още повече, че не съм заслужил НЕуважение. Предполагам, че след като си по-възрастен от мен би трябвало да си и доста по-мъдар.

        Първоначално публикуван от Zois Преглед на мнение
        За тези, на които им се чете, ето го и ефектът, обяснен теоретично.

        http://books.google.gr/books?id=84hF...hl=en&pg=PT288
        Браво колега!!! Как го изкопа това бе? Сефте го виждам. Разгеле.
        И да попитам кой сега е "глупчо смешков"? Пак ли съм аз? Е, добре. Няма проблеми аз свикнах вече и не ми пречи. Ако на някой друг му пречи, то моля да ме извини. Освен, ако не се наложи сам да си се извинява.

        Първоначално публикуван от Zois Преглед на мнение
        Дали е почуствал ефектът след като е прочел изводите или преди да ги прочете, не мога да зная. Аз самият никога не съм карал мотор с кардан, както и ти в последните 35 години (според това, което твърдиш), така че от тази гледна точка, ние не знаем, как стоят нещата на практика и не можем да изказваме меродавно мнение.

        На теория обаче, ефектът е доста добре описан, а също така и, какво правят отделните производители за минимизирането му.

        Сега очаквам (след като се намери теоретично доказване на твърдението) темата да се върне в подходящия раздел с подобаващо заглавие.
        Доста зряло и разумно изказване. Евала!!! Отговарям на въпроса. Не съм чел тази статия и сефте я виждам. Даже се зарадвах, че я има. Английския ми не е достатъчно добър за да я разбера на 100%. 10-20% може би. Колкото толкова. Така, че не е тя моят источник. Как се случи случката? Ами след като поспорихме по темата преди доста години и аз бях от противниковата страна, реших да насоча всичките си сетива и да го "изолирам" това усещане. Е, успях. Почувствах го. Преди просто не се бях замислял. След като го сравних с усещането от "верижен" мотоциклет си направих своите изводи и заключения. Предполагам, че за подобни подробности би било много от полза, ако човек кара мотор поне от 10г. и се е срастнал с двуколесните, та чак невроните му са проникнали до протектора на гумите. Това е образно казано разбира се.
        Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 13:36.
        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

        Коментар


        • #34
          До: Ефектът "SAMURAI"

          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
          Трябва ли да постна линк с ефекта на Корьолис, за да твърдя след това, че съм го почувствал? Вярно е, че не съм карал мотоциклет с кардан от 35 години, но и тогава и сега, законите на теоретичната механика са си същите... Сега нямам време за да опиша "ефекта Самурай" с формули, ползвайки посочената статия, а след това да заменя буквичките с цифри, във въпросните формулки, за да е видно как и доколко тези усилия биха се отразили в действителност... Вероятно толкова, колкото и Корьолисовото ускорение...
          Та какво правим с експеримента?
          Та, както казах аз не съм чел тази статия и не съм почувствал ефекта в резултат на нея. Просто след дълги спорове ми бе доказано , че не съм прав и след това търсейки го го открих. Твоя си работа, че не ми вярваш.
          Предполагам, че ако ти кажа, че за да завия с мотоциклета на дясно аз в същност завъртам кормилото на ляво и, че не е възможно да завиеш на дясно ако кормилото ти не е насочено на ляво, то ти ще ми се изсмееш и пак няма да ми повярваш, но в същност тази техника си я има и се нарича кантърстеринг. На практика не можеш да завиеш с двуколесно, ако не ползаваш кантърстеринг. Това го осъзнах, чак след като го прочетох и чак тогава го почувствах и започнах съзнателно да го правя и осъвършенствам. Но понеже вероятно ти звучи налудничаво ти пак ще го отречеш. Теорията ми за ЕФЕКТА ТОМА се доказа от ВАС самите. Искаш ли сега следващия спор да бъде за завиването? Ето, че аз твърдя, че за да завиеш на дясно трябва да завъртиш кормилото в другата посока. Съгласен съм отново аз да съм "глупчо смешков" в началото на спора, а кой ще е в края на спора оставам на вас да решите. Може пак аз да съм.

          П.П. Аз експеримента съм го правил много пъти. Направи го и ти.
          Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 13:19.
          "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

          Коментар


          • #35
            До: Ефектът "SAMURAI"

            А знаете ли, че най-голямо износване на гумата има точно когато тя има най добро сцепление с асфалта и най-малко се износва точно когато изгуби сцепление. Това звучи все едно когато гумата буксува в асфалта се износва по малко от колкото когато е залепнала яко за него в екстремен завой. Ето ви трети спор. И отново аз съм "Глупчо смешков". Поне в началото на спора. Някой избра ли си тема за новия спор?
            Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 13:20.
            "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

            Коментар


            • #36
              До: Ефектът "SAMURAI"

              Тоя „Ефект“ го има при всички мотори, дори и да са с верига. Просто при карданите се усеща малко повече..

              Коментар


              • #37
                До: Ефектът "SAMURAI"

                Не е точно така. Силите действащи на окачването са различни при разлината трансмисия. Разгледай схемите в линка, който е дал колегата.
                Апропо, това повдигане на задницата го има и при скутерите и там е още по-силно изразено, та чак си е плашещо, но там се дължи на съвсем други сили. При верижните нещата стоят друго яче.
                Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 13:22.
                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                Коментар


                • #38
                  До: Ефектът "SAMURAI"

                  SAMURAY,
                  Задаваш си въпроси и си отговаряш сам. Безсмислено е.
                  Предполагам, че ако ти кажа ... то ти ще ми се изсмееш и пак няма да ми повярваш ...
                  Вместо да пишеш 3 поста с цитати от дискусията, напиши един аргументиран с цитати от линка на Zois.

                  Вече те уверих, че заглавието ще бъде променено по твое желание. Но досега на мен ми стана ясно от книгата на Tony Foale, че такъв проблем е решаван, и че той не е "запазена марка" за мотоциклети с кардан. Следващите чертежи показват проявлението му при мотоциклетите с верига. Решаван е в миналото и това е една от причините днешните "потребители" да не знаят за какво става дума. Понеже ми е трудно да чета и превеждам от линка, си поръчах книжката на хартия (и заради другите неща в нея).

                  Доколкото дискусията възникна в темата "кардан или верига +/-" мисля, че е уместно този ефект да се опише подробно в нова тема.
                  Впрочем, както вече беше отбелязано, съществуват още много ефекти, които човек би почувствал ако примерно си промени настройките на окачването.

                  Уверявам те, че няма неуважение към никого тук и двете "изпуснати" фрази "дървен филосов" излетяха и в двете посоки ...
                  Почти никой не им обърна внимание заради което темата е отключена и се развива.
                  В този раздел волностите са по-приемливи, и свободно могат да се пишат щуротии, без да обиждат когото и да е от участниците.

                  И в крайна сметка писането на сериозна статия по проблема е редно да е твоя грижа. Да не говорим, че имало написани още две, които sev довечера ще пусне.

                  Можеш да си сигурен, че всичко стойностно е добре дошло и отношението към него е много, много положително.
                  ______2
                  Е = MZ

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ефектът "SAMURAI"

                    Ааааааааа не! "Глупчо смешков" статии няма да пише. Твърде глупав е и е твърде смешен, освен това е дървен философ и няма нужната теоретическа подготовка, а и мотор е виждал през крив макараон да не говорим за кардан. Апропо, аз никого не съм наричал дървен философ и към никого не съм се държал непочтитрелно и подигравателно, както и не съм публикувал подигравателни картинки. Но някой хора точно това направиха. Освен това английския ми е твърде слаб и не мога да преведа книжката, но и да можех нямаше да го направя за хора, които ми се надсмиваха вместо да се замислят и които нямат доблестта да признаят, че не са били прави. Е нека да си го кажем накрая в пряк текст. ЕФЕКТА СЪЩЕСТВУВА И Е ДОБРЕ ОПИСАН. А някой някъде и някога твърдеше обратното и се изхвърлиха 100 кила боклук по мой адрес и бе демонстрирано доста непочтително отношение и то само защото аз твърдях нещо за което те не бяха и чували. Е, никой ли от тези господа не може сега да събере достатъчно мъжество за да признае, че аз съм бил прав в твърдението си, че ефекта съществува? Някой доброволно ще поеме ли името глупчо смешков? Аз си го поех съвсем безропотно, когато беше мой ред и макар да не го заслужавах си го носих и търпеливо изчаках да дойде ред на някой друг. Е? Та, някой ще си го поеме ли сега? Или тук сме мъже само когато ни изнася? Нищо аз мога да си го задържа. Започна да ми харесва. Звучи някак миличко. Глупчо смешков. Май вече ми харесва. Дали има начин да си сменя аватара? Защо пък глупчо смешков да не стане моето второ аз? Защо да не бъде моето ново име? Така всеки път когато го видят някой хора ще си спомянт, че нося техния аватар. Спора за "ефекта Тома Неверни" за мен е приключен. Аз твърдях, че съществува и това бе доказано безспорно. Няма за какво повече да споря. КРАЙ!!!
                    Колкото до въпросите на които сам отговарям, предположих, че подобни нетрадиционни твърдения, които някой не разбира (предполагам) биха го провокирали да ги отрече. Та за това предложих да поспорим и за други неща. Бях обвинен, че съм почувствал ефекта Тома Неверни, чак след като съм прочел за него. И понеже кантърстеринга също го почувствах и разбрах, чак след като прочетох за него реших да го дам за пример. Просто искам да видя още колко доказани факта, ще бъдат отречени поради неразбирането им? Също така ми беше чудно още колко боклук могат да изсипят върху глупчо смешков. Е, няма ли някой който не вярва, че за да завиеш на ляво трябва да завъртиш кормилото на дясно? Като се появи следващия "Тома Неверни" с висока теоретична подготовка ще пуснем нова тема. А статията си я напишете сами и без друго сами си я доказахте. Аз само мълчах тихичко в ъгъла и чаках да се случи неизбежното. Тоест принос кой знае какъв нямам.
                    Поздрави от глупчо смешков.

                    П.П. В същност кардана си е много хубаво нещи и си намира своето приложение, но това е друга тема на разговор. А съвсем друг е въпроса дали на мен ми допада и това никой не го вълнува. В същност не. Мен ме вълнува.
                    Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 14:22.
                    "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ефектът "SAMURAI"

                      Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                      Ааааааааа не! "Глупчо смешков" статии няма да пише. Твърде глупав е и е твърде смешен, освен това е дървен философ и няма нужната теоретическа подготовка, а и мотор е виждал през крив макараон да не говорим за кардан. Апропо, аз никого не съм наричал дървен философ и към никого не съм се държал непочтитрелно и подигравателно, както и не съм публикувал подигравателни картинки. Но някой хора точно това направиха. Освен това английския ми е твърде слаб и не мога да преведа книжката, но и да можех нямаше да го направя за хора, които ми се надсмиваха вместо да се замислят и които нямат доблестта да признаят, че не са били прави. Е нека да си го кажем накрая в пряк текст. ЕФЕКТА СЪЩЕСТВУВА И Е ДОБРЕ ОПИСАН. А някой някъде и някога твърдеше обратното и се изхвърлиха 100 кила боклук по мой адрес и бе демонстрирано доста непочтително отношение и то само защото аз твърдях нещо за което те не бяха и чували. Е, никой ли от тези господа не може сега да събере достатъчно мъжество за да признае, че аз съм бил прав в твърдението си, че ефекта съществува? Някой доброволно ще поеме ли името глупчо смешков? Аз си го поех съвсем безропотно, когато беше мой ред и макар да не го заслужавах си го носих и търпеливо изчаках да дойде ред на някой друг. Е? Та, някой ще си го поеме ли сега? Или тук сме мъже само когато ни изнася? Нищо аз мога да си го задържа. Започна да ми харесва. Звучи някак миличко. Глупчо смешков. Май вече ми харесва. Дали има начин да си сменя аватара? Защо пък глупчо смешков да не стане моето второ аз? Защо да не бъде моето ново име? Така всеки път когато го видят някой хора ще си спомянт, че нося техния аватар. Спора за "ефекта Тома Неверни" за мен е приключен. Аз твърдях, че съществува и това бе доказано безспорно. Няма за какво повече да споря. КРАЙ!!!
                      Колкото до въпросите на които сам отговарям, предположих, че подобни нетрадиционни твърдения, които някой не разбира (предполагам) биха го провокирали да ги отрече. Та за това предложих да поспорим и за други неща. Бях обвинен, че съм почувствал ефекта Тома Неверни, чак след като съм прочел за него. И понеже кантърстеринга също го почувствах и разбрах, чак след като прочетох за него реших да го дам за пример. Просто искам да видя още колко доказани факта, ще бъдат отречени поради неразбирането им? Също така ми беше чудно още колко боклук могат да изсипят върху глупчо смешков. Е, няма ли някой който не вярва, че за да завиеш на ляво трябва да завъртиш кормилото на дясно? Като се появи следващия "Тома Неверни" с висока теоретична подготовка ще пуснем нова тема. А статията си я напишете сами и без друго сами си я доказахте. Аз само мълчах тихичко в ъгъла и чаках да се случи неизбежното. Тоест принос кой знае какъв нямам.
                      Поздрави от глупчо смешков.

                      П.П. В същност кардана си е много хубаво нещи и си намира своето приложение, но това е друга тема на разговор. А съвсем друг е въпроса дали на мен ми допада и това никой не го вълнува. В същност не. Мен ме вълнува.
                      Колега,
                      Димо(KRO),ти предлага смислен спор,а не да се държиш като "ущипана госпо'ичка",а за да се защити една теза(която аз нямам претенциите да познавам,но ми е безкрайно интересна),дори със схеми и снимки,бих казал е повече от необходимо.Самият ти казваш:"беше ми необходимо дълго време да осъзная".....и т.н.,така,че не виждам смисъл да се дразниш от несъгласията на колегите,явно е ,че не можеш да се изразиш правилно,опитай чисто технически тогава.....

                      Поздрави,
                      търся си подписа....

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ефектът "SAMURAI"

                        Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                        Колега,
                        Димо(KRO),ти предлага смислен спор...
                        Казах вече. За мен този спор е свършен. Аз твърдях, че ефекта съществува и това бе доказано от вас самите. КРАЙ!!! Няма за какво да споря повече.

                        Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                        Колега,
                        ...не виждам смисъл да се дразниш от несъгласията на колегите....
                        Не се дразня от несъгласието, а от безусловното отричане на това, което не разбират и от подигравките. По същия начин други хора по друго време и на друго място постъпиха с Галилео Галилей само защото не са разбирали какво им говори. Но не са били прави. Нали?

                        Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                        ....явно е ,че не можеш да се изразиш правилно,опитай чисто технически тогава...
                        Не! Аз си се изразих много правилно, но те не можаха да го разберът правилно, защото не пожелаха да се отърсят от глупавата си предубеденост и не се опитаха да вникнат в думите ми. Иван го направи и веднага разбра за какво говоря, но той не е предубеден. Аз на простичък общо достъпен език го обясних и те не го разбраха, а какво щеше да стане, ако го бях обяснил на по високо равнище? Щеше да стане дважди по-страшно и трижди по-тъжно. Освен това за мен е по-важно да го разберът обикновените хора. Аз за тях го написах, а не за инженерите. Предположих, че инженерите са толкова умни, че ще го разберът веднага, но не би. Не знам как така Иван го разбра (и не само той), а други хора не можаха. Вероятно твърде високата им теоретична подготовка им попречи. Или може би твърде високото им самочувствие ги възспря да вникнат по-дълбоко в словата на един дървен философ и да потърсят там логика. Това не знам и не ме интересува. И не! Не се правя на ощипана госпожичка!!! Писнало ми е от многознайковци, бързащи да отрекът нечие мнение само защото си мислят, че въпросния човек не е на тяхното ниво, или само защото са чували разни интриги и клюки по адрес на този човек и съвсем лековерно и наивно са ги приели за истина и дори за миг не са ги подложили под съмнение. Та, омръзнало ми е от всезнаещи и всеможещи. Чак се чудя сам на себе си за какво ми беше да си отварям устата. Не веднъж CJ ме е питал, защо си губиш времето да ограмотяваш невежите? Не виждаш ли, че по-далеко от носа си не могат да виждат? Ама аз не, та не. Не си прав Павка. Не е така. Те, хората, като им обясниш и като се замислят ще видят, че си прав. Ще видят, ама друг път. В очите да им се завре пак няма да прозрът истината. Просто защото не може някой да знае нещо повече от тях. Пък после другите били дървени философи. Та прав е Павел. Нищо не заслужават. И за друго е прав. Не е нужно всичко да се обяснява и доказва с формули. По някога е по-добре да се обясни простичко за да те разберът всички, а не само по-учените. Но няма значение. Аз и не очаквам тук да има ПИЧОВЕ с достатъчно доблест и мъжество, дето да се изправят и да си поемат името. Тук по е лесно да се лае и плюе, а като паднат собствените ти камъни в твойта градина да си подвиеш опашката и да станеш по-нисък от тревата. Тъжна работа. Иначе големи мъже. Е, аз пък съм глупчо смешков, ама съм си пич, нищо, че съм глупав и смешен.
                        Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 15:10.
                        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ефектът "SAMURAI"

                          Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                          Казах вече. За мен този спор е свършен. Аз твърдях, че ефекта съществува и това бе доказано от вас самите. КРАЙ!!! Няма за какво да споря повече.


                          Не се дразня от несъгласието, а от безусловното отричане на това, което не разбират и от подигравките. По същия начин други хора по друго време и на друго място постъпиха с Галилео Галилей само защото не са разбирали какво им говори. Но не са били прави. Нали?


                          Не! Аз си се изразих много правилно, но те не можаха да го разберът правилно, защото не пожелаха да се отърсят от глупавата си предубеденост и не се опитаха да вникнат в думите ми. Иван го направи и веднага разбра за какво говоря, но той не е предубеден. Аз на простичък общо достъпен език го обясних и те не го разбраха, а какво щеше да стане, ако го бях обяснил на по високо равнище? Щеше да стане дважди по-страшно и трижди по-тъжно. Освен това за мен е по-важно да го разберът обикновените хора. Аз за тях го написах, а не за инженерите. Предположих, че инженерите са толкова умни, че ще го разберът веднага, но не би. Не знам как така Иван го разбра (и не само той), а други хора не можаха. Вероятно твърде високата им теоретична подготовка им попречи. Или може би твърде високото им самочувствие ги възспря да вникнат по-дълбоко в словата на един дървен философ и да потърсят там логика. Това не знам и не ме интересува. И не! Не се правя на ощипана госпожичка!!! Писнало ми е от многознайковци, бързащи да отрекът нечие мнение само защото си мислят, че въпросния човек не е на тяхното ниво, или само защото са чували разни интриги и клюки по адрес на този човек и съвсем лековерно и наивно са ги приели за истина и дори за миг не са ги подложили под съмнение. Та, омръзнало ми е от всезнаещи и всеможещи. Чак се чудя сам на себе си за какво ми беше да си отварям устата. Не веднъж CJ ме е питал, защо си губиш времето да ограмотяваш невежите? Не виждаш ли, че по-далеко от носа си не могат да виждат? Ама аз не, та не. Не си прав Павка. Не е така. Те, хората, като им обясниш и като се замислят ще видят, че си прав. Ще видят, ама друг път. В очите да им се завре пак няма да прозрът истината. Просто защото не може някой да знае нещо повече от тях. Пък после другите били дървени философи. Та прав е Павел. Нищо не заслужават. И за друго е прав. Не е нужно всичко да се обяснява и доказва с формули. По някога е по-добре да се обясни простичко за да те разберът всички, а не само по-учените. Но няма значение. Аз и не очаквам тук да има ПИЧОВЕ с достатъчно доблест и мъжество, дето да се изправят и да си поемат името. Тук по е лесно да се лае и плюе, а като паднат собствените ти камъни в твойта градина да си подвиеш опашката и да станеш по-нисък от тревата. Тъжна работа. Иначе големи мъже. Е, аз пък съм глупчо смешков, ама съм си пич, нищо, че съм глупав и смешен.
                          Дано само да не си от тия пичове,дето пикат клекнали......,човече ти ме втрещяваш?!?....да не си се предозирал нещо....имам чувството,че седиш зад клавиатурата и чакаш някой да напише нещичко,та да започнеш да нападаш(ти всезнаещия),нас "тъпаците",които нищо не разбират.....изглежда си я подхванал тази тема за да се заяждаш,или да се самоизтъкваш....,"моля те" обясни,ама отпусни малко душата,че иначе......кофти за теб де....аз лично ти се кефя,к'ва си пружинка.....смяххххххх,ама як смях


                          Поздрави,
                          търся си подписа....

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ефектът "SAMURAI"

                            На работа съм, ама няма работа. Стоя си в офиса и си разглеждам форума, та за това отговарям веднага. Не съм се предозирал. Не се друсам и цигари не пуша даже, а с алкохола не прекалявам. Не се заяждам с никой и нямам желание да се самоизтъквам. Погледни ми броя на постовете. Не пиша кой знае колко и го правя само тогава, когато имам какво да кажа. В случая исках да кажа нещо, което явно доста хора не знаеха и да приключа с един единствен пост, но не би. Почнаха се едни подигравки осмивания оплювки. Карай да върви. Вече свиквам. Съвсем добронамерен съм. Просто гледам на себе си и на околните на сериозно. Когато се базикам се базикам. Когато съм сериозен съм сериозен. Позасегнах се малко. Нещо чудно ли има в това? Не е ли нормално? Ти се опитваш да им покажеш нещо, което не знаят, а те ти серат в устата. Хайде няма нужда. И не, не съм всезнаещ и все можещ. Аз знам и мога само някой неща, ама ги знам и мога какато трябва. Което не знам, не го отричам, а се стремя да го разбера, ако мога. Както казах преди няколко години, когато спорих с други хора по същата тема, но бях против този ефкет, та ако се имах за всезнаещ, то тогава нямаше да ги слушам изобщо и нямаше да им дам никакъв шанс да ме удедят в съществуването на този факт. Просто щях да им се надсмивам и днес щях да се надсмивам на всеки който твърди, че повдигането на карданния мотоциклет съществува. Обаче аз, понеже не се имам за всезнаещ взех, та се замислих, аджеба дали пък тия хора не са прави и вникнах на дълбоко в обясненията им и прозрях какво ми говорят. Всичко това, точно защото не съм всезнаещ и всеможещ. И не съм сложил всички под общ знаменател. Ако прочетеш отново цялата тема ще видиш, кой какъв е. То си личи. И не се безпокой, не пикая клекнал, макар това да няма връзка с темата. А дали съм пич нека кажат хората, които ме познават. То си и личи от думите ми и от делата. Когато трябваше замълчах и чак когато дойде момента проговорих. Празни приказки не съм говорил за разлика от някой хора. Каквото казах се доказа. Ти ми кажи пич ли съм или не. И още нещо. Ако аз се бях присмял на някой заради негово твърдение и после той бе излязал прав щях да приема името глупчо смешков, защото щях да съм го заслужил и щях да запазя достойнството си. Който трябва щеше да го оцени. Ама тук на никой няма да му стиска да направи подобна постъпка, щот са силни и вилни на приказки. Аре спирам да лалам, че много стана.

                            П.П. Пък за другите спорове съм на линия.
                            Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 15:53.
                            "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ефектът "SAMURAI"

                              Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                              На работа съм, ама няма работа. Стоя си в офиса и си разглеждам форума. Та за това отговарям веднага. Не съм се предозирал. Не се друсам и не цигари н епуша даже. Просто гледам на себе си на сериозно. Когато се базикам се базикам. Когато съм сериозен съм сериозен. Просто се засегнах малко. Нещо чудно ли има в това? Не е ли нормално? Ти се опитваш да им покажеш нещо, което не знаят, а те ти серат в устата. Хайде няма нужда. И не, не съм всезнаещ и все можещ. Аз знам и мога само някой неща, ама ги знам и мога какато трябва. Което не знам, не го отричам, а се стремя да разбера, ако мога. Както казах преди няколко години, когато спорих с други хора по същата тема, но бях против този ефкет, та ако се имах за всезнаещ, то тогава нямаше да ги слушам изобщо и нямаше да им дам никакъв шанс да ме удедят в съществуването на този факт. Просто щях да им се надсмивам и днес щях да се надсмивам на всеки който твърди, че повдигането на карданния мотоциклет съществува. Обаче аз, понеже не се имам за всезнаещ взех та се замислих, аджеба дали пък тия хора не са прави и вникнах на дълбоко в обясненията им и прозрях какво ми говорят. Всичко това, точно защото не съм всезнаещ и всеможещ. И не съм сложил всички под общ знаменател. Ако прочетеш отново цялата тема ще видиш, кой какъв е. То си личи. И не пикая клекнал, макар това да няма връзка с темата. А дали съм пич нека кажат хората, които ме познават. То си и личи от думите ми де и от делата. Когато трябваше замълчах и чак когато дойде момента проговорих. Празни приказки не съм говорил за разлика от някой хора. Каквото казах се доказа. Ти ми кажи пич ли съм или не. И още нещо. Ако аз се бях присмял на някой заради негово твърдение и после той бе излязал прав щях да приема името глупчо смешков, защото щях да съм го заслужил и щях да запазя достойнството си. Който трябва щеше да го оцени. Ама тук на никой няма да му стиска да направи подобна постъпка. Аре спирам да лалам, че много стана.

                              П.П. Пък за другите спорове съм на линия.
                              Няма как да знам дали си пич,или не,просто защото не те познавам,ако наистина,обаче си такъв,то отговаряй на спора с доказателства,а не само със словоизлияния.....не ти давам напътствия,просто смятам,че това е правилния начин да докажеш тезата си(след като си я започнал),защото,ако колегите не са усетили тази разлика не можеш да ги обвиняваш,че нищо не разбират,а видите ли аз .....ехеееее....колко съм видял.Да не говориме,че една нова тема е полезна не само за каращите "карданни" мотоциклети,а и за такива,които карат на верига,като мен.Всъщност,миналата година имах удоволствието да карам,около 6к км.,"кардан" и да си призная честно също не съм усетил този ефект.Точно поради тази причина,дискусията ми е безкрайно интересна.Според мен,ако разредиш малко "дозите",смятам,че ще стане супер интересна тема.

                              Поздрави,
                              търся си подписа....

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ефектът "SAMURAI"

                                Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                                Няма как да знам дали си пич,или не,просто защото не те познавам,ако наистина,обаче си такъв,то отговаряй на спора с доказателства,а не само със словоизлияния, не ти давам напътствия,просто смятам,че това е правилния начин да докажеш тезата си....
                                Спорът за мен е изчерпан. Твърдях съществуването на този ефект и това бе доказано безспорно от вас самите. Приемам, че сте повярвали. Значи спорът е свършен. Английският ми е твърде слаб и не мога да преведа статията, но и да можех нямаше да го направя. Пиша го сигурно за пети път.

                                Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                                ... не можеш да ги обвиняваш,че нищо не разбират,а видите ли аз .....ехеееее....колко съм видял....
                                Подобни неща не съм твърдял. Не аз съм този, който се държа непочтително. Никого не обвинявам, че нищо не бил разбирал. Казах само, че бързат да се подиграят и да отрекът непонятното на вместо да се опитат да вникнат в дълбочина. И това го казвам сигурно за пети път. И видите ли .... аз ....ехееееее.... не съм видял чак толкова. Видял съм малко, но съм го видял добре.

                                Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                                ...Да не говориме,че една нова тема е полезна не само за каращите "карданни" мотоциклети,а и за такива,които карат на верига,като мен....смятам,че ще стане супер интересна тема...
                                Ми хубаво, напишете я. Имате вече източник за материал напишете си я. На мен ми убиха желанието. С голям мерак започнах, но след така стеклите се обстоятелства вече не ми се занимава с тия кардани.

                                Виж за завиването с удоволствие ще поспоря стига да се намери някой неверник заинтригуван от темата Ако има интерес ще поспорим, ако ли не няма. Ама без непочтително поведение. Инак и там ще изгубя желание. Такъв съм си.

                                П.П. А! Работното време свърши. Ще изляза да се поразходя. И наистина не съм търсил заяждане.
                                Последно редактирано от SAMURAI; 16-07-09, 16:15.
                                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X