Здравейте, вероятно заглавието е в известна степен подвеждащо, но не ми хрумна по-добра формулировка.
Става дума за Ducati Multistrada 1200, по-специално за една нейна състезателна модификация за известното в щатите хилклаймб състезание - Pike Peaks Hill Climb.
Информацията никак не е нова и вероятно е позната на част от вас, но един от най-добре представящите се мотори в състезанието е именно Ducati Multistrada (ако не се лъжа, все още държи и рекордното време сред двуколесните).
Дукатито не е адвенчър, а по-скоро скрит спортист, но категорично е туристически мотор с характерната изправена стойка, с по-меко окачване и тотално различна геометрия спрямо състезателните пистови мотори.
Въпросът ми е следният - как е възможно точно този мотоциклет да е сред най-добре представящите се в съответния формат, а не някой шосеен спортист, например Ducati 1198 или кой да е спортен японец? И дали наистина е по-добър, или цялото нещо е добре премислена маркетинг стратегия?
Правя уговорката, че моторите състезаващи се там не са стандартни, имат немалко подобрения, но базата си остава, изправената стойка и touring геометрия остават.
Аз лично адекватен отговор за себе си из интернет не намирам. Знам, че акцентът в този форум е доста далеч от шосейните състезания, но голяма част от вас имат солиден опит и с пистови, и с туристически мотори. Тяхно поведение в завои като цяло.
Какво е мнението ви по темата?
По същество - Ducati Multistrada 1200
http://youtu.be/OTiTPAusog4
http://youtu.be/sdu1tsVZT9Q
Става дума за Ducati Multistrada 1200, по-специално за една нейна състезателна модификация за известното в щатите хилклаймб състезание - Pike Peaks Hill Climb.
Информацията никак не е нова и вероятно е позната на част от вас, но един от най-добре представящите се мотори в състезанието е именно Ducati Multistrada (ако не се лъжа, все още държи и рекордното време сред двуколесните).
Дукатито не е адвенчър, а по-скоро скрит спортист, но категорично е туристически мотор с характерната изправена стойка, с по-меко окачване и тотално различна геометрия спрямо състезателните пистови мотори.
Въпросът ми е следният - как е възможно точно този мотоциклет да е сред най-добре представящите се в съответния формат, а не някой шосеен спортист, например Ducati 1198 или кой да е спортен японец? И дали наистина е по-добър, или цялото нещо е добре премислена маркетинг стратегия?
Правя уговорката, че моторите състезаващи се там не са стандартни, имат немалко подобрения, но базата си остава, изправената стойка и touring геометрия остават.
Аз лично адекватен отговор за себе си из интернет не намирам. Знам, че акцентът в този форум е доста далеч от шосейните състезания, но голяма част от вас имат солиден опит и с пистови, и с туристически мотори. Тяхно поведение в завои като цяло.
Какво е мнението ви по темата?
По същество - Ducati Multistrada 1200
http://youtu.be/OTiTPAusog4
http://youtu.be/sdu1tsVZT9Q
Коментар