Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на иж планета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на иж планета

    Момчета здравейте.Новобранец съм на моторите.Февруари месец си купих едно иже за да може лятото да ходя с него по байрите.Оказа се голяма проклетия това нещо.Оттогава и 500 метра нямам навъртяни с него.Все му има нещо,все не е наред.Майсторите сума пари ми зеха и проблема си е се същия.Като го запаля работи една минута и спира.И пак така ..като го запаля отново и пак спира.Сума ти свещи смених за десет минутно работене на мотора и ги избива.Вчера и руска свещ му намерих и я сложих и днес вече е избила.Аман казах от това нещо.Някой може ли да ми даде ценен съвет ,като откъде може да му идва проблема???

  • #2
    От: Ремонт на иж планета

    Свали една резка на иглата на карбуратора и смени кондензатор и виж чукчето и наковалнята как са, направи тези процедури сложи свещ друга запали го и кажи какво е станало .Почни от резката на карбуратора изчисти го и кранчето също и ако няма промяна смени кондензатор и ако не тръгне пиши пак.
    Пуши ли много като запали.?

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на иж планета

      Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнение
      Свали една резка на иглата на карбуратора и смени кондензатор и виж чукчето и наковалнята как са, направи тези процедури сложи свещ друга, запали го и кажи какво е станало .Почни от резката на карбуратора, изчисти го и кранчето също и ако няма промяна, смени кондензатор и ако не тръгне, пиши пак.
      Пуши ли много като запали.?
      Кондензаторът е сменен. Дори му сложих такъв и на бобината, защото нямаше.Чисто ново е чукчето и наковалнята. Като го запаля, си пуши мотора. Карбураторът не е пипан. В смисъл е почистен и проверен за боклуци само.

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на иж планета

        Да не гълта въздух? Провери гарнитурата между карбуратора и двигателя.

        Топлинното число на свещите, които слагаш съобразено ли е с нужното за тоя двигател? Съобрази топлинното число.

        Маслото, което слагаш специално за 2Т двигатели ли е? Ползвай такова.

        Може също да пробваш да сложиш нова свещ, палиш, правиш 50-100 метра с равномерно натоварване и гасиш преди да пукне свеща!!! Гасиш още в движение, не го оставяй да работи на място. Развий свеща и кажи какъв цвят е. Виждам, че и двамата с Петър Богданов се съмняваме за бедна смес. Ако цвета на нагара е бял това е случая.
        Последно редактирано от Ilarioncho; 04-06-13, 17:57.
        Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на иж планета

          Гарнитурата е много добра,проверявал съм я.Топлинното число е съобразено с този двигател.И маслото е точно нужното.Свеща е черна,с черен нагар по нея.Значи сместа не е бедна,а е нещо друго?Но тези неща ,които изредихте не са случая,за който питам.Благодаря ви.Какво друго може да е?

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на иж планета

            Богата смес.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на иж планета

              Мдааааа... щом свеща е черна значи сместа е прекаено богата (на пук на първоначалното ни предположение).

              Провери дали съотношението Бензин:Масло е коректно. Прекалено много масло цапа свеща и я прави черна.
              Провери нивото на карбуратора да не е високо.
              Клапана на чашката на карбиратора да не затваря добре и да препълва или повишава нивото.
              Провери да не липсва някой жикльор.
              Провери отворите на жикльорите да не са нещо разпробивани. Някой самоук тунинг "специалист" може да се е опитвал да го прави 150 к.с.
              Провери да не липсва регулиращ винт на горивото за празен ход или да е развит прекалено много (Ако разбира се този карбуратор е с регулиране на горивото. Такъв е ако винта за празен ход е между чашката на карбуратора и двигателя).
              Вдигни една резка на иглата (вместо да сваляш, както беше предложено първоначално).
              Пробвай като запали веднага да върнеш смукача. Идеята е да не обогатява сместа допълнително. Провери пак свеща след 50-100 м.

              Смукача да не остава задействан постоянно - жилото да го опъва, да не затваря добре клапана, да не ляга в леглото, ръжда, т.н. Това последно, защото ако съм те разбрал правилно свеща дефектира още на студен мотор, когато се очаква смукача така или иначе да е задействан.

              Иииии... нещо не толкова приятно, дано да не е то. Намалява ли ти нивото на маслото в скоростната кутия. Да няма протекъл семеринг на коляновия вал и да влиза масло от скоростната кутия в картера. Не съм пробвал това което предлагам тук, но може пък да сработи. Не пречи да пробваш: След като е стоял цяла нощ да развиеш свеща и да го превъртиш няколко пъти на манивела. Предполагам ако има натекло масло в картера ще го разнесе и ще омасли цилиндъра и буталото т.е. ще можеш да го разбереш. Може да го оставиш през ноща с развита свещ и капачка за наливане на маслото в скоростната кутия да улесниш стичането, ако има такова).
              Последно редактирано от Ilarioncho; 06-06-13, 10:13.
              Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на иж планета

                Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                Мдааааа... щом свеща е черна значи сместа е прекаено богата (на пук на първоначалното ни предположение).

                Провери дали съотношението Бензин:Масло е коректно. Прекалено много масло цапа свеща и я прави черна.
                Провери нивото на карбуратора да не е високо.
                Клапана на чашката на карбиратора да не затваря добре и да препълва или повишава нивото.
                Провери да не липсва някой жикльор.
                Провери отворите на жикльорите да не са нещо разпробивани. Някой самоук тунинг "специалист" може да се е опитвал да го прави 150 к.с.
                Провери да не липсва регулиращ винт на горивото за празен ход или да е развит прекалено много (Ако разбира се този карбуратор е с регулиране на горивото. Такъв е ако винта за празен ход е между чашката на карбуратора и двигателя).
                Вдигни една резка на иглата (вместо да сваляш, както беше предложено първоначално).
                Пробвай като запали веднага да върнеш смукача. Идеята е да не обогатява сместа допълнително. Провери пак свеща след 50-100 м.

                Смукача да не остава задействан постоянно - жилото да го опъва, да не затваря добре клапана, да не ляга в леглото, ръжда, т.н. Това последно, защото ако съм те разбрал правилно свеща дефектира още на студен мотор, когато се очаква смукача така или иначе да е задействан.

                Иииии... нещо не толкова приятно, дано да не е то. Намалява ли ти нивото на маслото в скоростната кутия. Да няма протекъл семеринг на коляновия вал и да влиза масло от скоростната кутия в картера. Не съм пробвал това което предлагам тук, но може пък да сработи. Не пречи да пробваш: След като е стоял цяла нощ да развиеш свеща и да го превъртиш няколко пъти на манивела. Предполагам ако има натекло масло в картера ще го разнесе и ще омасли цилиндъра и буталото т.е. ще можеш да го разбереш. Може да го оставиш през ноща с развита свещ и капачка за наливане на маслото в скоростната кутия да улесниш стичането, ако има такова).
                Утре ще проверя всичко,което препоръча и дано да стане.Благодаря за съветите .Да знаех ,какво си взимах на главата ,хич нямаше да го взимам.Но пък за байр уж този мотор го дават най-така добър.Пак благодаря.

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на иж планета

                  Сигурно е майтапчийска тази тема. Предвид дискусиите, в които по неведом начин се намесва тази фирма.
                  Какво толкова са правили майсторите, за което са взели торба пари?? Сегменти има ли буталото, и ако отговора е да, в какво състояние са??
                  Gnome Rhone AX2 800 1938
                  Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                  Husqvarna Te 510 1989
                  Argvmentvm ad novitatem

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на иж планета

                    Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                    Сигурно е майтапчийска тази тема. Предвид дискусиите, в които по неведом начин се намесва тази фирма.
                    Какво толкова са правили майсторите, за което са взели торба пари?? Сегменти има ли буталото, и ако отговора е да, в какво състояние са??
                    Какъв майтап приятелю.Първо ми казаха да сменя акумулатора-бил силен.После да проследи инсталацията за тока-пак даване на пари.Проблема не изчезна.После ми набута няколко свещи- и виж за мен 70 лева за неостранен проблем са си доста пари ,които дадох.И за каква фирма говориш,като никъде не съм споменавал лично аз фирма-ай стига простотий.Благодаря ти все пак за съвета.Оказа се-спукано бутало на две места и един неработещ сегмент.Благодаря на всички,които се опитаха да ми помогнат.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X