Момчета здравейте.Новобранец съм на моторите.Февруари месец си купих едно иже за да може лятото да ходя с него по байрите.Оказа се голяма проклетия това нещо.Оттогава и 500 метра нямам навъртяни с него.Все му има нещо,все не е наред.Майсторите сума пари ми зеха и проблема си е се същия.Като го запаля работи една минута и спира.И пак така ..като го запаля отново и пак спира.Сума ти свещи смених за десет минутно работене на мотора и ги избива.Вчера и руска свещ му намерих и я сложих и днес вече е избила.Аман казах от това нещо.Някой може ли да ми даде ценен съвет ,като откъде може да му идва проблема???
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на иж планета
Свий
X
-
От: Ремонт на иж планета
Свали една резка на иглата на карбуратора и смени кондензатор и виж чукчето и наковалнята как са, направи тези процедури сложи свещ друга запали го и кажи какво е станало .Почни от резката на карбуратора изчисти го и кранчето също и ако няма промяна смени кондензатор и ако не тръгне пиши пак.
Пуши ли много като запали.?
-
От: Ремонт на иж планета
Първоначално публикуван от Петър Богданов Преглед на мнениеСвали една резка на иглата на карбуратора и смени кондензатор и виж чукчето и наковалнята как са, направи тези процедури сложи свещ друга, запали го и кажи какво е станало .Почни от резката на карбуратора, изчисти го и кранчето също и ако няма промяна, смени кондензатор и ако не тръгне, пиши пак.
Пуши ли много като запали.?
Коментар
-
От: Ремонт на иж планета
Да не гълта въздух? Провери гарнитурата между карбуратора и двигателя.
Топлинното число на свещите, които слагаш съобразено ли е с нужното за тоя двигател? Съобрази топлинното число.
Маслото, което слагаш специално за 2Т двигатели ли е? Ползвай такова.
Може също да пробваш да сложиш нова свещ, палиш, правиш 50-100 метра с равномерно натоварване и гасиш преди да пукне свеща!!! Гасиш още в движение, не го оставяй да работи на място. Развий свеща и кажи какъв цвят е. Виждам, че и двамата с Петър Богданов се съмняваме за бедна смес. Ако цвета на нагара е бял това е случая.Последно редактирано от Ilarioncho; 04-06-13, 17:57.Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info
Коментар
-
От: Ремонт на иж планета
Гарнитурата е много добра,проверявал съм я.Топлинното число е съобразено с този двигател.И маслото е точно нужното.Свеща е черна,с черен нагар по нея.Значи сместа не е бедна,а е нещо друго?Но тези неща ,които изредихте не са случая,за който питам.Благодаря ви.Какво друго може да е?
Коментар
-
От: Ремонт на иж планета
Мдааааа... щом свеща е черна значи сместа е прекаено богата (на пук на първоначалното ни предположение).
Провери дали съотношението Бензин:Масло е коректно. Прекалено много масло цапа свеща и я прави черна.
Провери нивото на карбуратора да не е високо.
Клапана на чашката на карбиратора да не затваря добре и да препълва или повишава нивото.
Провери да не липсва някой жикльор.
Провери отворите на жикльорите да не са нещо разпробивани. Някой самоук тунинг "специалист" може да се е опитвал да го прави 150 к.с.
Провери да не липсва регулиращ винт на горивото за празен ход или да е развит прекалено много (Ако разбира се този карбуратор е с регулиране на горивото. Такъв е ако винта за празен ход е между чашката на карбуратора и двигателя).
Вдигни една резка на иглата (вместо да сваляш, както беше предложено първоначално).
Пробвай като запали веднага да върнеш смукача. Идеята е да не обогатява сместа допълнително. Провери пак свеща след 50-100 м.
Смукача да не остава задействан постоянно - жилото да го опъва, да не затваря добре клапана, да не ляга в леглото, ръжда, т.н. Това последно, защото ако съм те разбрал правилно свеща дефектира още на студен мотор, когато се очаква смукача така или иначе да е задействан.
Иииии... нещо не толкова приятно, дано да не е то. Намалява ли ти нивото на маслото в скоростната кутия. Да няма протекъл семеринг на коляновия вал и да влиза масло от скоростната кутия в картера. Не съм пробвал това което предлагам тук, но може пък да сработи. Не пречи да пробваш: След като е стоял цяла нощ да развиеш свеща и да го превъртиш няколко пъти на манивела. Предполагам ако има натекло масло в картера ще го разнесе и ще омасли цилиндъра и буталото т.е. ще можеш да го разбереш. Може да го оставиш през ноща с развита свещ и капачка за наливане на маслото в скоростната кутия да улесниш стичането, ако има такова).Последно редактирано от Ilarioncho; 06-06-13, 10:13.Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info
Коментар
-
От: Ремонт на иж планета
Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнениеМдааааа... щом свеща е черна значи сместа е прекаено богата (на пук на първоначалното ни предположение).
Провери дали съотношението Бензин:Масло е коректно. Прекалено много масло цапа свеща и я прави черна.
Провери нивото на карбуратора да не е високо.
Клапана на чашката на карбиратора да не затваря добре и да препълва или повишава нивото.
Провери да не липсва някой жикльор.
Провери отворите на жикльорите да не са нещо разпробивани. Някой самоук тунинг "специалист" може да се е опитвал да го прави 150 к.с.
Провери да не липсва регулиращ винт на горивото за празен ход или да е развит прекалено много (Ако разбира се този карбуратор е с регулиране на горивото. Такъв е ако винта за празен ход е между чашката на карбуратора и двигателя).
Вдигни една резка на иглата (вместо да сваляш, както беше предложено първоначално).
Пробвай като запали веднага да върнеш смукача. Идеята е да не обогатява сместа допълнително. Провери пак свеща след 50-100 м.
Смукача да не остава задействан постоянно - жилото да го опъва, да не затваря добре клапана, да не ляга в леглото, ръжда, т.н. Това последно, защото ако съм те разбрал правилно свеща дефектира още на студен мотор, когато се очаква смукача така или иначе да е задействан.
Иииии... нещо не толкова приятно, дано да не е то. Намалява ли ти нивото на маслото в скоростната кутия. Да няма протекъл семеринг на коляновия вал и да влиза масло от скоростната кутия в картера. Не съм пробвал това което предлагам тук, но може пък да сработи. Не пречи да пробваш: След като е стоял цяла нощ да развиеш свеща и да го превъртиш няколко пъти на манивела. Предполагам ако има натекло масло в картера ще го разнесе и ще омасли цилиндъра и буталото т.е. ще можеш да го разбереш. Може да го оставиш през ноща с развита свещ и капачка за наливане на маслото в скоростната кутия да улесниш стичането, ако има такова).
Коментар
-
От: Ремонт на иж планета
Сигурно е майтапчийска тази тема. Предвид дискусиите, в които по неведом начин се намесва тази фирма.
Какво толкова са правили майсторите, за което са взели торба пари?? Сегменти има ли буталото, и ако отговора е да, в какво състояние са??Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Коментар
-
От: Ремонт на иж планета
Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнениеСигурно е майтапчийска тази тема. Предвид дискусиите, в които по неведом начин се намесва тази фирма.
Какво толкова са правили майсторите, за което са взели торба пари?? Сегменти има ли буталото, и ако отговора е да, в какво състояние са??
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар