Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-лошият мотор, който познавам...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Най-лошият мотор, който познавам...

    Ха каква емоционална тема!
    Моята кандидатура - ИЖ-Планета 2. Рекорден пробег без ремонт - 97 км. Вървеше само в сухо време с много уговорки подканяне и кандърми. Тук трябва да призная , че и това не беше малко. Аз бях в 6-ти клас и до тогава само велосипеди съм правил и поддържал. Мануали и интернет нямаше. Питахме за всяко нещо чичо Ицо..... абе знам ли? Може и да си е бил свестен мотора амаааа. Но пък спомени ми навяхте мноооого.

    Кандидат №2 - пак от великата братска страна - Мини Мокик. Обаче него го взех за първа моторетка на щерката и вече поназнайвах това -онова та двигателя /V-50 - Карпати, Стела/ още щом го отворих за пръв оглед го изхвърлих и купих Балкан-75, който си работи там до ден днешен. Веднага отпадна и предницата. Представляваше две тръби с различен диамеър с пружина вътре. Сложих телескопи от Каджива 350 с джанта от скутерче Ямаха. И седалката замених със скутерова. Така от оригинала остана само рама със задно окачване и гума, както и електронното запалване, което си е безпогрешно.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #17
      От: Най-лошият мотор, който познавам...

      Карал съм всичко от Соца, дори и киевка 125 имах но искам само да споделя това че, Руските мотопедки карпати и верховина, е па такова да е износило един чифт гуми нема. Маани грайфера ми някой загиваха и пъпките по гумите не изтъркали още. Или съм в грешка, де да знам.
      Последно редактирано от DIMILIEV; 30-10-12, 13:41.
      При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

      Коментар


      • #18
        От: Най-лошият мотор, който познавам...

        Верховината май беше по-здрава от карпатито... Това беше някакво изчадие абсолютно. Радваше се и на скопена концепция, и на западащия качествен контрол. Говоря за тия които напълниха Мототехника през втората половина на 80те. Верховината мисля че беше по-стара и по-читава, но техния проблем беше че неминуемо попадаха в юношески ръце и ставаха квартална проститутка. А там само симсона издържаше.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: Най-лошият мотор, който познавам...

          Ами, хайде и аз да се изкажа в подкрепа на това, че Минск си е наистина един много лош мотоциклет.
          Та, това возило ми беше първия собствен мотор закупен чисто нов от мототехника Благоевград, даже беше в дървен сандък. Много ми се искаше и на мен MZ ETZ 150, но нямаше как да се "уреди".
          Моят си палеше лесно, дори много леко от четвърт манивела, но този карбуратор въобще не беше за него и скоро беше заменен с такъв от MZ 150 и нещата се подобриха значително.Оригиналния карбуратор продадох на собственик на ИЖ 350 спорт, чиито карбуратор беше едно към едно с моя и човека се хвалеше, че мотора му никога не е вървял по-добре.
          Бях си тинейджър и мерака да го изправя на задна гума беше голям, но възможностите на машинката малки. След втория, третия опит съединителя отказваше и вече не отделяше, но като застинеше малко пак беше наред.
          При движение със скорост от 60-70 км/ч предницата се люлееше много здраво във вертикална посока и ако не държиш здраво ще изпуснеш кормилото, но при по-високи скорости люлеенето изчезваше. Сменявах масло в коловете, регулирах спици, нищо не помагаше.
          Постоянно се саморазвиваха болтчета и гайки от силните вибрации от двигателя.
          Бях изминал около 5000км, когато реших да му направя и първия по-дълъг преход, а именно Дупница- Ямбол и това му бяха последните километри.На отиване всичко беше наред, но малко преди да пристигна в Ямбол леко промени шума от двигателя. Там разбрах, че е тръгнал лагер на коляновия вал от страната на динамото и запалването. На връщане успях да стигна до Самоков, където взе да прекъсва и угасна. Свалих капака и разбрах, че лагера толкова се беше разбил, че ротора беше изпокъсал жиците на електронното запалване. След няколкочасово ръчкане успах да го запаля и с моментни прекъсвания се добрах до дома, където угасна и никога повече не запали, защото никъде не намерих да се продават статорните намотки и електронното запалване.

          Коментар


          • #20
            От: Най-лошият мотор, който познавам...

            Наистина липсват китайски в темата и тъй като не съм запознат - има ли изобщо китайски моторетки? Щото за АТВ-та мога да кажа за такива с които съм карал - при всяко спиране се оглеждат и натягат всички възможни гайки, на един му се скъса рамата в движение без зор, късани вериги и т.н., но за АТВ-та.

            Коментар


            • #21
              От: Най-лошият мотор, който познавам...

              Тук конфликта е социално-концептуален

              Китайските са читави концепции (зер са копирани от най-дуракоустойчивото), но реализирани изрично, гордо и по желание с възможно най-калпавите материали, сглобка и изпълнение. В резултат имаме един призрак на нещо хубаво, помнещ хубавото в костите си и сам чудещ се защо се троши на всяка дупка.

              Съветските бяха правени с относително читави за времето си материали, но с толкова ужасяващо стара концепция че при нормални условия самата концепция налагаше самоограничения на машината.

              Спор няма че читаво съветско беше по-добре от нечитаво китайско.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #22
                От: Най-лошият мотор, който познавам...

                И аз да се включа с един ИЖ-спорт 350. Нема такава гад! Това докато го запалиш вече нямаш душа да го караш. След един неразумен опит за бързо стигане от София до Пловдив не знаех имам ли ръце, така бях изтръпнал. Идваше ми да се метна в Марица с все него. Няма друго такова чудо с толкова вибрации в кормилото. От руската техника съм имал и М72, и въпреки че Гоблин плюе дефорсираната и с кош техника, той пък никога и никакви ядове не ми е давал.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X