Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западни Балкани 2010 - No Commerce

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    И аз съм за!А Бйко е прав за училището.Но аз съм готов да го жертвамМисля,че по този маршрут няма да имам проблем с моя мотор.Колкото и да е нисък!

    А и на 14 май сме на АC-DC
    Последно редактирано от Тануцо; 08-01-10, 23:07.
    [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

    Коментар


    • #17
      До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

      С риск да попаря ентусиазма на някои хора, но по добре така, от колкото да се изнанадат неприятно , ето по точни параметри , изготвени от Фори , с мои добавки :

      "Ей сега си поиграх да посмятам дните и километрите по така уточнения маршрут. Не знам дали си им правил точен разчет, но се получи горе долу това (Естествено са смятани с начална и крайна точка София-та нали Софето е център на Вселената ).
      1 ден: 627 км, което си се очертава като най-тежкият и дълг ден! Първо имаме преминаването на българо-сръбската, сръбско-косовската, косовско-черногорската, черногорско-албанското и албанско-черногорската граници. Освен това имаме бавният участък на спускане след Власинското езеро към Сурдулица (освен ако не са го направили пътя дотогава), след това в Косово - пътя през Шар не е кой знае коло бърз, Пейе-Плав в гугъл ърт си изглежда доста сериозен планински тесен път, после албанският участък и за да може да стигнем към Котор на смрачаване, май май ще трябва да тръгнемм от София най-късно в 5.00ч! Хубавото е, че сърбите са назд с един час, та на теория ще спечелим един час! И пак не е гаранция, разбира се, защото имаме преминаването на 5 граници, което си е мотане, колкото и да решат да са експедитивни митничарите!
      go6o - часът на тръгване е този , на разсъмване трябва да сме минали границата , тоя филм го гледахме миналата година , и замръкнахме по Албанските сокаци...
      2 ден - 366 км с преминаване на само една граница - тук мисля, че всичо ще е песен в сравнение с предния ден.
      go6o - и аз мисля така.
      3 ден - 634 км, но също само с една граница-босненско хърватската. Въпреки повечекото километри също мисля, че няма да има никакви ядове, защото там пътищата са хубави и няма оффроуд участъци.
      go6o - предимно каране , пътищата са хубави и ненатоварени, има варианти за спане по ривиерата, дори да се обърка нещо .
      4 ден- 543 км с преминаване от Хърватска в Словения - по тези граници съм чувал, че словенците се правят на важни и мотат. След това Словения Италия и обратно няма граница, така че фактора мотане поне там го няма. пътищата би трябвало да са хубави, така че с всичкото гледане на пещерата, замъка, мотането около вр. Мангарт и Блед, мисля, че деня ще ни стигне.
      go6o - тежък ден , в предвид релефа и много места за гледане, но те са по пътя , и по скоро до Блед , после до Марибор е каране , та може и да окъснеем.
      5 ден - 576 км, ако спим в Нови сад и 663, ако изберем Белград. Границите- Словения-Унгария би трябвало да няма граница или и да има ще е символична. Унгария-Хърватска и Хърватска-Сърбия би трябвало преминаването им да е в рамките на нормалното, ама знам ли...
      go6o - Сравнително равнинен терен , предимно каране.
      6 ден - най-много километри и предвид на натрупаната умора ще ни се увиди . Е, ти ще имш предимството да не си с крайна точка София, но за останалите - 756 км с преминаването на три граници - Сърбия-Румъния и Румъния-Сърбия и Сърбия-България.
      go6o - същото , който не иска да мине участъка през Дунав , може директно да се прибере по магистралата , пътят е два пъти по-малко.А и може да спи във Видин , не всички имат само 6 дни за возене като теб .

      Тоталът на километрите е точно 3500 Нещо такова...."

      go6o - Е от къде толкова много ги изкара .

      Коментар


      • #18
        До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

        Ако до тогава съм си взел тежък мотор - с удоволствие ще дойда

        Коментар


        • #19
          До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

          Много добра идея,може ли да се присъединя към групата?Готов съм да учствам,с какво мога да бъда полезен?
          Гъз път да види!

          Коментар


          • #20
            До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

            Ами то няма изисквания - пътуваме за кеф , не по работа - всеки да си прецени дали ще му хареса . Идеята е да се обозначи по някакъв начин , за да може да бъде информиран , за евентуални промени , в момента например стои дилемата дали да не пропуснем Косово , тъй като сърбите не ги признават , и на връщане през Сърбия ще имаме проблеми , тъй като официално не сме напускали страната... та такива неща . Чувам обаче пък, че за Сърбия вече не се изисва паспорт, а можело само с лична карта , въобще балканска история , мени се постоянно .

            Коментар


            • #21
              До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

              Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
              Чувам обаче пък, че за Сърбия вече не се изисква паспорт, а можело само с лична карта , въобще балканска история , мени се постоянно .
              Трябва ти червения паспорт,отпадна визовия режим за тях а не,че можем ние да пътуваме само с лични карти.
              Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

              Коментар


              • #22
                До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                Заформяте много добро пътуване. Интересува ме, какви пари горе-долу ще трябват за този преход? Много хубаво изглежда на снимките, надявам се това лято и аз да мръдна навън, най- накрая. Ясно ми е, че е трудно да се каже точна сума, но нямам опит извън България, а повечето тук пътуват и са в час с такси, горива, нощувки и т.н.
                Поздрави!

                Коментар


                • #23
                  До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                  Казвам мои сметки , които са около минимума ( криза е) - разход за гориво Х 2 - в случая макс. 800 лв . Аз ползвам кредитна карта за зареждане, за другото си нося евро . Разхода на моторите е индивидуален , както и предпочитанията за спане. Повечето пари никога не са излишни , стига да ги имате...

                  п.п. Разход на моя мото 5.5 / 100 , ценита на бензина са съпоставими с тукашните , на някои места е малко по скъп , но не повече от 10% . Задължително зелена карта и задгр.паспорт . Сега май искат и някаква здравна карта за страните от ЕС ... поредната правителствена боза , но както казах, има време, ще следиме ситуацията .
                  Последно редактирано от go6o; 14-01-10, 14:49.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                    За БиХ ще ви трябва паспортите.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                      Здравейте ,
                      Аз не карам мотор, но пътешествам много, за сега само в България, но тези снимки.... направо ме омагьосаха... искам да попитам дали може да се мине този маршрут с лек автомобил и дали има възможност за зареждане на газ по трасето. А за малко да забравя .. аз спя на палатка винаги, така че да попитам - как стоят нещата със къмпингуването ))
                      Последно редактирано от boiko73; 15-01-10, 14:45.
                      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                      A1+

                      Коментар


                      • #26
                        До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                        За съжаление аз лично не мога да ти отговоря с пълна сигурност , и за това мисля да мина от там , но едва ли е проблем. Газостанции - нямам наблюдения , но се намират . Много от пътищата не са обозначени на картите, а някои обозначени като път , са си без настилка. Но все пак, имайки предвид че е Европа , съм сигурен че може да се мине с кола.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                          Благодаря
                          Аз мога да изминавам около 500-700 километра с една бутилка . .зависи от терена де )) ама май ще изчакам да минете първо вие и после на лято ще съм аз )))
                          Последно редактирано от boiko73; 15-01-10, 14:46.
                          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                          A1+

                          Коментар


                          • #28
                            До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                            Аз още веднаж изразявам желанието си да се присъединя към групата,и питам,дали с моят Harley davidson-Elektra,маршрутът ще е възможен. Минавал съм по-голямата част с кола, но никъде не видях път, където да не може да се мине с моят мотор.
                            Все пак вие имате представа повече от мен за настилките и искам да чуя вашето мнение в прав текст.
                            Последно редактирано от viki terzieva; 16-01-10, 11:10.
                            [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

                            Коментар


                            • #29
                              До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                              Със сигурност ще може , стига наистина да искаш . Пак повтарям - ако има участък , неприемлив за каране според някой , то също така има вариант за заобикалянето му , без това да променя много основните насоки в маршрута. Поради особености в карането ни , поне до момента , и липса на време + желание за по дългодистанционни пътувания ( говоря за себе си и Фори ) ,наблягаме предимно на карането , и то изяжда голяма част от деня ни . Това е единственото , което мен ме притеснява , ако някой се присъедини . Другото е ясно описано , а и се приемат още идеи . Всичко това ще бъде доуточнено , преди самото пътуване .

                              Коментар


                              • #30
                                До: Западни Балкани 2010 - No Commerce

                                Г-н Лазов, казано в прав текст, има участъци от маршрута, по които аз не бих раздрънквал такъв прекрасен мотор, но не са чак толкова много. Поне на първо четене мисля, че това е основно оффроуд участъка в Албания (особено ако случим на дъждовен период), евентуално частта Жабляк-Търса в Черна гора (за там не съм убеден, защото пътят би трябвало да е с асфалтово покритие, въпреки, че дори го няма на повечето карти, което буди известно съмнение в качеството на настилката му), евентуално пътят през Копаоник в Сърбия, ако изберем алтернативен на Косово маршрут, и Велес-Прилеп и Извор-Долно Косовращи в Македония, ако изберем другият алтернативен на Косово маршрут! Имаше и един гнусен участък в Сърбия между Власина и Сурдулица, но Дюка сподели, че е оправен!
                                В общи линии всичките тези участъци са сравнително къси и имат алтернативни обходни главни пътища, така че...има ли желание, има и варианти
                                И понеже много пъти се пита с какви пари, колко излиза, пък дали е скъпо ще се опитам да обясня малко по-детайлно. Първо - визи нямаме за никоя от страните, в които правим сметка да ходим, евентуално за Косово (ако минем оттам - 20 евро за гражданска). Цените на бензина можете да си ги следите примерно в този сайт http://autoborsa.eu/en/fuels/ и според това колко ви харчи мотора, можете да добиете представа за 3500 км колко ще ви коства. Нощувки за по 15-30 евро на човек се намират без никакви проблеми на всичките места, на които мислим да спим. По магистрали не мислим да караме, така че за магистралните такси няма да говоря, но и те не са кой знае какви велики цифри. винетки за Словения и Унгария (за там не съм сигурен винетките дали не бяха само за магистрали) и всичко останало като харчове е според кой колкото може да изхарчи
                                П.п. Гошо, аз желание за дългодистанционни маршрути имам, но спецификата на работата ми не го позволява...
                                Alvanovo motors - Сам съм си клуб, сам съм си президент!
                                Yamaha XJ 900 F, Yamaha FJ 1200, Suzuki GSX 1100 F
                                Fiat Grande Punto 1.4, Volvo 460 1.7 T, BMW 523i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X