От: Honda XRV Africa Twin
Чак днес ми остана време за ... простотии!
Измерванията са правени с мотортестер МОТ240 на Бош ... по принцип е мислен за коли, ама и за нашите баби става ....
Ето какво представлява:


На който му е интересно ... ето и какво, къде и как е "вързано":

Пояснявам .... мерим напрежение на акумулатора, заряден ток и обороти на двигателя.

Тук двигателя е угасен, мотора е само на контакт.
Виждате напрежение на акумулатора 13 волта, консумиран ток 1,6 Ампера, обороти НУЛА!
Знам, че снимката е кофти, ама ... от ръка и за набързо .... толкова. Все пак става ясно за какво иде реч.

Тук вече съм запалил двигателя ... работи на празен ход и съм пуснал и ДВАТА фара на къси .... крушките са Н4.
Добре се вижда и колко ток "остава" за зареждане на акумулатора.

На тази снимка вече съм на "Дълги" и двата фара и леко съм повишил оборотите на двигателя.
Напрежението и тока са повече от красноречиви.
Всичко по Африката е такова каквото е излязло от завода.
Ако, някой има различни стойности на напрежението ... от измерените ..... да вика поп, за да чете една молитва и да поръси добичето със светена вода.
Та дано изгони злите демони от него!
Чак днес ми остана време за ... простотии!
Измерванията са правени с мотортестер МОТ240 на Бош ... по принцип е мислен за коли, ама и за нашите баби става ....
Ето какво представлява:


На който му е интересно ... ето и какво, къде и как е "вързано":

Пояснявам .... мерим напрежение на акумулатора, заряден ток и обороти на двигателя.

Тук двигателя е угасен, мотора е само на контакт.
Виждате напрежение на акумулатора 13 волта, консумиран ток 1,6 Ампера, обороти НУЛА!
Знам, че снимката е кофти, ама ... от ръка и за набързо .... толкова. Все пак става ясно за какво иде реч.

Тук вече съм запалил двигателя ... работи на празен ход и съм пуснал и ДВАТА фара на къси .... крушките са Н4.
Добре се вижда и колко ток "остава" за зареждане на акумулатора.

На тази снимка вече съм на "Дълги" и двата фара и леко съм повишил оборотите на двигателя.
Напрежението и тока са повече от красноречиви.
Всичко по Африката е такова каквото е излязло от завода.
Ако, някой има различни стойности на напрежението ... от измерените ..... да вика поп, за да чете една молитва и да поръси добичето със светена вода.
Та дано изгони злите демони от него!
. А за емиграцията.....лошо !!!
. Аз имам питане : Мина повече от година откакто си направих байпас на отдушника на карбовете за да не се изпарява горивото , когато не се кара мотора. До преди месец -два колкото и да е стоял, само като види ключ и палеше от четвърт оборот. Вчера обаче след почти десетдневен престой без да е пален, доста се озори акумулатора докато напълни карбовете с гориво и да запали.Добре , че излезе здрави не грохна. Та питането ми е от къде може да губят бензин карбовете, а и друго не се сещам от какво може да е предизвикано дългото нежелание да запали? Иначе си работи нормално и изгорялата смес не мирише на бензин, (имам в предвид не изглеждаше като да е задавен ). Благодаря за отговорите предварително !
Коментар