До: Старата доказана слава или новите модерни машини
Изказвам единствено и само лично мнение, базирано повече на информация от собственици на Варадеро 1000 и по - малко - от личен опит - доста тежък, неудобно висок и много лаком, като в същото време не предоставя нито динамиката, нито максималната скорост, оправдаваща разход от 7,5-8,0/100. Опакован с пластмаси отвсякъде и доста добре ветрозащитен.
Във всеки случай си е шосеен турист и карането извън пътя си е голямо предизвикателство - просто не е направен за там, въпреки наглед високото окачване и ако някой търси във Варадерото по - нова и модерна Африка ще остане доста разочарован.
Между другото, и в България се карат повече Варадеро, сравнено с всички останали марки в този клас и това според мен се дължи на факта, че Хонда първи го представиха на пазара. Доколкото знам, Варадерото има вече 3 модификации - от първите карбураторни с 5-степенна кутия, през следващите със 6-степенна, та до сегашния с инжекционно впръскване и 6-степенна кутия.
Изказвам единствено и само лично мнение, базирано повече на информация от собственици на Варадеро 1000 и по - малко - от личен опит - доста тежък, неудобно висок и много лаком, като в същото време не предоставя нито динамиката, нито максималната скорост, оправдаваща разход от 7,5-8,0/100. Опакован с пластмаси отвсякъде и доста добре ветрозащитен.
Във всеки случай си е шосеен турист и карането извън пътя си е голямо предизвикателство - просто не е направен за там, въпреки наглед високото окачване и ако някой търси във Варадерото по - нова и модерна Африка ще остане доста разочарован.
Между другото, и в България се карат повече Варадеро, сравнено с всички останали марки в този клас и това според мен се дължи на факта, че Хонда първи го представиха на пазара. Доколкото знам, Варадерото има вече 3 модификации - от първите карбураторни с 5-степенна кутия, през следващите със 6-степенна, та до сегашния с инжекционно впръскване и 6-степенна кутия.
Коментар