От: Honda XRV Africa Twin
А как могат да се регулират фаровете - нагоре - надолу,наляво - надясно.
По принцип мотора ми е RD 04 но има вероятност предишният собственик да е сменял фаровете от RD 07.
Изобщо има ли някакви белези по който да мога да позная със сигурност от кой модел са фаровете.
Светят и двата едновременно,през релета и са със крушки H4.
А как могат да се регулират фаровете - нагоре - надолу,наляво - надясно.
По принцип мотора ми е RD 04 но има вероятност предишният собственик да е сменял фаровете от RD 07.
Изобщо има ли някакви белези по който да мога да позная със сигурност от кой модел са фаровете.
Светят и двата едновременно,през релета и са със крушки H4.
. Позатиснах си крака,счупих си ръчката на ръчната (беше заварявана като го купих и явно малко и е трябвало) ,но въпреки това бях много доволен че нищо няма по ПВЦ-то и ставам си аз доволен че няма поражения нито пък много зрители и пробвам да паля ама не! Въртях въртях,без смукач,със смукач даже го оставих малко и пак въртях и накрая бръмна. Сигурно като се катурна и нещо му се преобърнаха соковете. Друго което ми направи впечатление е че при хоризонтално положение тече на тънка струйка бензин през капачката на резервоара.Знам че е тип отдушник за да не се надува от парите ама то не бе капане ами конче направо,незнам доколко е добре ако се суркаш по асфалта примерно 20-30 метра да ти шурти бензин от резервоара. Между другото градско на къси разстояния съм 6.700 а извънградско 90-100 в час без да му давам почивка и без да го юркам демек оптимално икономично каране съм 5.200 не лъжа.


Коментар