Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    За Африката във Виена. Ако бензиновата помпа, или релето за зареждане не са в ред мотора изобщо няма да запали и да върви. Има вероятност, обаче при тези километри контакторите на помпата да са към края на живота си. Те се скапват между 60 и 80 000 км. Може да се провери, какво им е състоянието, но трябва да се разглоби бензиновата помпа. Ако са тръгнали контакторите може да се купи нова планка с контактори и да се смени, а може и цялата електрическа помпа да се смени с вакумна от Ямаха. Нито едното, нито другото са кой знае, какъв проблем, (имам предвид помпата и релето), освен ако не те изненадат някъде далече от дома на сред път.
    Релето е още по-лесно за "ремонт". Проблема там изобщо не е в релето, а в ел връзките пред него. Контактите пред него мъжко-женско, които са сложили от Хонда са слаби и се нагряват от силният ток. От там започват да прегарят, губят контакт и в следствие на това релето гори. Проблема се решава, като махаш оригиналните контакти на Хонда, слагаш устер клеми и ги стягаш яко. Това решава нещата и там проблема изчезва преди да се е появил и да изгори релето.
    Последно редактирано от ВладиЧ; 10-11-10, 20:37.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Гледам на 99% от обявите пише , че помпата е сменена с вакумна .... стискам палци и на тоя дето ще го гледам да е така.
      Иначе, съм горе долу добре с човъркането и оправянето на някой проблеми по колата и скутерчето ми .... не вярвам да е голяма философията да я сменя тая помпа преди да ме е изненадала. Цената според мен не е висока за помпата... ще ги преглътна

      Rollbar-ите някой знае ли на какви пари горе долу вървят ... та да знам като отида да гледам и ако стигнем до пазарлък поне да знам за какво да се хвана
      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Помпата се сменя емелентарно. Махаш старата и на нейно място новата евентуално на стругар да направи преходници към по-тънък диаметър на маркучите, защото вакумните са с тънки щуцери. Цената и е екстра - преди бяха доста по-скъпи. За сравнение нова електрическа е 250 лв. Нови ролбари са 300 лв. Ако те сърбят ръцете може и да си направиш, но трябва определени условия - като работилница, инструменти....
        Конкоретно този мотор е гол като пищов и ако мислиш да слагаш багаж ще трябва поне топ каса, евентуално и стойки за странични куфари, така че може да му извиеш ръцете да свали малко от цената
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Ще го погледна в събота.

          Иначе алтернатива е:
          http://www.willhaben.at/iad/gebrauch...?adId=21043683

          Чакам утре подробни снимки на 2рия.
          Вярно , по-евтин е с близо 500евро, но пък не се знае какво му е правено и дали изобщо му е правено нещо в последно време ....
          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
            ...
            Вярно , по-евтин е с близо 500евро, но пък не се знае какво му е правено и дали изобщо му е правено нещо в последно време ....
            Все едно, след покупка, задължително се сменят масло, спирачна течност и антифриз... Освен това, този има ролбар и стойка за куфари, а може би и топ каса, което са едни 300-400 евро...
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Забелязах, че седалката му е изрязана почти до дъбо. Вероятно предишния собствеик е нисък и са му къси крачетата това значи че ще е твърда като пейка......
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Вакуумната помпа от Супер Тенере, монтирана на Africa Twin има следните недостатъци:

                - на скорости 140-160 км/ч дебита и не е достатъчен и горивото не достига. Мотора губи мощност или гасне (справка при forry)
                ->решението не ми е известно

                - на празен ход дебита и не е достатъчен и ако работи така няколко минути мотора гасне (справка при всички с такава помпа)
                ->Куцо,но все пак решение е да подаваш газ през 30 сек. като стоиш на светофар за да я задействаш.

                - изгасне ли мотора поради загуба на дебит на помпата и изпразване на карбураторите, няма палене, защото вакуума при въртене на стартер не е достатъчен да я задейства.
                ->Пак куцо, но все пак решение е да се байпасне помпата и ако имаш повече от 12 литра гориво в резервоара ще напълни карбураторите на самотек и ще запали,след което да се възстанови байпаса.

                Препоръчвам да се подмени с каквато и да е електрическа помпа от карбураторен автомобил - цена 30-40 лв. във всеки магазин за авточасти.
                Още по-добре е да се купи безконтактна, безмембранна помпа за карбураторен авомобил. Тя е близо до вечна. 80 - 100 лв. пак от магазин за авточасти.

                Може да се направи и електронно реле, което да превключеа силовия ток и да пази контакта на оригиналната помпа. Струва стотинки и е почти вечно:
                http://www.smehurko.info/moto/tech/AT-Fuel-Pump.html
                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  30 000 км вече съм с вакумна помпа от Ямаха и нито един от проблемите, които си описал по-горе Иля не ми се е случил... Вакумната помпа оригинално се продава с едни тънки маркучи 5 мм, като на кръвопреливна система... Те разбира се ВЕДНАГА се изхвърлят и се слагат минимум 1 см дебели маркучи за бензина близки до диаметъра на маркучите на електрическата помпа на Африката. Единствено тънък маркуч може да се остави за вакума. Тези тънките маркучи може и да стават за Ямаха, но за Хонда Африка не. Така че, когато заменяте детайли от различни марки и модели малко мисъл преди това не вреди.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Владич, изпреварил си ме, бърз си Ще си позволя да разбия някои митове и легенди, конкретно за тази помпа от Супер-тенере. Доста хора са сложили на африките си вакумни помпи от скутери, от извънбордови двигатели, от кафемашини, самобръсначки и прочее. Там проблеми сигурно има, но аз с тази нямам никакви. Tа, едно по едно:

                    1 - не съм поддържал скорости над 140 за дълго време, нямам намерение, но замислете се - Супер-тенерето е по-мощен и по-лаком мотор от Африката. Щом той си работи с помпата, защо африката да не може? На високи обороти дебита и е много голям. А и откровенно не знам колко от собствениците на африка поддържат такива скорости за дълго време.....лично аз над 130 изпитвам желание да скоча от мотора

                    2 - От любопитство съм оставял мотора да тупа на място над 20 минути. Не гасне. Оставял съм го с наточно намалени обороти до 1000 примерно, с цел да затрудня помпата. Пак не гасне. Гася го аз, на другия ден пали като кибрит - значи нивото на бензина в поплавъковите камери е ок. Вадил съм изходящия маркуч на помпата докато работи на празен ход. Хвърля бензин в несвяст. Определено проблема, за който споменават някой хора не е свързан с тази помпа. Не знам - може би при издухан двигател вакума в смукателния колектор е по-малък и помпата не работи добре, но това е лично предположение, може да не е вярно.

                    3 - Тук наистина е така. Наливате повече от 12 литра но няма нужда от байпас. Горивото лесно преодолява клапаните на помпата и влиза в карбураторите. Дори с 2 литра в резервоара при изваден изходящ маркуч на помпата биваш окъпан от бензин (това при неработещ двигател ). Ако си насред полето и дядката с жигулата, който си намерил има само 2 литра бензин пак има решение. Аз съм срязал маркуча между филтъра и помпата и съм нахулил там едно Т образно разклонение и съм извел едно маркучле, запушено с болт. Затваряш кранчетата на резервоара, махаш болта и със спринцовка, която носиш в инструмента на мотора цвръкваш малко бензин да подкачи в карбураторите и палиш като пич без никакво въртене. Това също така помага когато мотора не е пален дълго време, особено ако акумулатора пада бързо. Пръцваш малко горивце в маркучлето и палиш без онова досадно въртене и без онези молитви

                    За мен това е правилното решение на проблема - не зависиш от ток, от релета и прочее. За всеки случай обаче съм сотавил електрическата помпа на мястото и, за 2 минути мога да я пусна в експлоатация.
                    Надявам се да съм бил полезен
                    Последно редактирано от c_chanev; 11-11-10, 20:12.
                    Yamaha XT​M600E '98
                    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Не знам защо Ямахата е с тънки маркучи, а Африката с двойно по-широки. Но е факт, че въпреки тънките маркучи Ямахата гори с литър повече бензин на 100 км от Африката. Моята поне много рядко вдига разхода над 5/100, но много често съм под 5/100. Тази събота ходих до Бузлуджа. След като бях минал 350 км заредих малко преди Калофер и сипах 16,4 литра за тези километри.
                      Моят мотор съм го карал със 170 км/час, максимума колкото му дават по мануал и няма никакви проблеми, но аз просто не съм фен на такива скорости. Иначе един път ми се наложи бързо да се прибера от София до Пазарджик и под 150 км/час не паднах по магистралата. Нормално карам със 100-110 км/час. По-бързо не мога да гледам пейзажа и не ми е интересно.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Добре де, моя рекорд по икономичност е 5,00 със скорост 70-80. Случи се в Косово, където дебнеха ченгета през 50 метра и след като ни бяха ударили с глоби по 35 евро Не съм успявал да сваля разхода повече. Нормално ми дава 5,2 - 5,3 на дълъг път, а при ръчкане или с втори човек отива на 5,7. Карбураторите са регулирани, синхронизирани, клапаните са наред, въздушния филтър.....отзаде съм с 42 зъба.....
                        Вярно, че уж РД04-ката бил най-лаком ама все ме гложди нещо за този разход.....
                        Yamaha XT​M600E '98
                        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Е той ако гори 5/6 съм направо патрон

                          За справка ... моторетката ми , веспата , понеже тече от всякъде го докарвам тоя разход.
                          Колата ... 10+л дизел по магистралите ... градско под 13 не пада

                          Днес гледайки обявите видях , че се е появила нова .... http://www.willhaben.at/iad/gebrauch...?adId=21526490 макар и 650 кубика

                          До сега , щях да съм купил , но нямам време от работа
                          Последно редактирано от Faca; 11-11-10, 21:54.
                          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Неудобно, но да попитам-какъв е проблема да се смени бензиновата помпа на Африката с оригинална такава, когато това се наложи, или целево, например когато ни е обзела скука или предстои дълго пътешествие???
                            Скъпа ли е?Или е дефицитна?Или не се предлага на пазара?
                            Питам сериозно.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              В Хонда струва над 400 лв мисля. От другаде може да се намери и за под 300. Номера е там, че не знаеш кога ще сдаде багажа. Може да изкара 80 000 км, може да изкара и 30.
                              Yamaha XT​M600E '98
                              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Никога не бих си осакатил мотора с подобни вакумни помпи ,отивам и си купувам нова или само контактор 40 лв,едно време бащами така черпеше москвича с бензин да запали,

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X