Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Раждането на една легенда - XTZ 850

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Раждането на една легенда - XTZ 850

    Като си прегледах темата, установих, че освен за смяната на двигателя, не съм споменал тунинга, който съм направил спрямо оригиналната конфигурация.
    Въздушните филтри бяха за смяна - намерих изгодно K&N.
    Предните спирачни маркучи се раздуваха от старост - замених ги с тефлонови с метална оплетка. Спирачната помпа я смених с ТДМ-ската.
    Умниците бяха сложили нови накладки, като едната беше обърната с метала към диска Добре, че я усетих навреме, та не успя да го надере много. Сега на единия диск накладките са синтеровани, на другия органични. С цел еднакво добро спиране при всякакви натоварвания и температура на спирачките.
    Фаровете са със слаби крушки - 35W, дори не са халогенни, а в превключвателите има големи загуби. Решението - релета и "изцъклените" фарове от ТДМ-а.
    Повдигане на предния калник с планки - за да не се задръства с кал.
    Веригата е 525, за разлика от оригиналната 520.
    Гуми Heidenau K60.
    Модифицирана седалка от ТДМ.
    Стойки за странични куфари(недовършени).
    Правих няколко опита с по-високи слюди, с дефлектори, но каската ми (Uvex Enduro) работи добре само с пряк въздушен поток. С оригиналната ме бие в гърдите, над 10-15 градуса не е проблем.
    Монтирах и компютърчето на Trail tech, но оборотомера му не работи коректно.
    Поне показва часа, околна температура(не коректно) и скорост.
    Съединителя на СТ-то е доста твърд, смених ръчката с тази от ТДМ-а, сега е доста по-лек.
    Май не се сещам друго да съм правил, а да бензин сипвам

    Запланувани са още подобрения:
    Преместване на ауспуха под седалката, сега стърчи мнооого отдясно и пречи за странични куфари.
    Иска ми се в карбураторите да сложа швейцарския комплект, за по-добър разход.
    Смяна на предницата с такава от кросов, хард ендуро или супермото + диск от супермото със 4-бутален спирачен апарат от ТДМ. Смятам, че с един 300мм диск ще спира поне толкова добре, колкото с оригиналните спирачки.
    С помощта на VaHk0_ някой ден може и да направим мечтания от мен резервоар, с което СТто да стане удобен за каране прав.
    Опитите за отклоняване на въздушния поток нагоре продължават.

    Пуснах мотора за продажба, с идея да мина на следващия проект, но макар и да имах няколко предложения, засега мотора си е при мен. Тъй като гаража е пълен с "проекти" и няма място да се завъртя, мисля да ги поизчистя първо тях и после да продължавам с тунинга или да започвам новия проект, ако съм продал този.
    Когато има нещо ново, ще го споделям тук. Междувременно ще наливам бензин

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X