Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R 1250 GS - ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: BMW R 1250 GS - ???

    ГС има детонационен датчик , доста отдавна, и автоматично реагира на по-лош бензин , а не разчита на случайности и копчета , така че явно са умни . И не са фенове на революциите , по скоро се стараят да надграждат старите модели , така че трудно ще направят някое недоразумение , което да не става за каране .

    Коментар


    • #17
      До: BMW R 1250 GS - ???

      Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
      ГС има детонационен датчик
      Този датчик дава информация на какво?
      И какво коригира?
      И при какви граници?

      Коментар


      • #18
        До: BMW R 1250 GS - ???

        "Гориво – безоловен бензин с октаново число мин.95, като мотора е оборудван с автоматична система за предотвратяване на детонации и така може да се ползва бензин с октаново число 91"

        Ще поразровя за по-точни параметри, и начин на действие , но важното е че е взето под внимание .

        Коментар


        • #19
          До: BMW R 1250 GS - ???

          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          За 2010 година няма да има БМВ GS с 1250, или 1300 кубика. Остава старият модел от 1200 кубика, но с малко по-висока компресия 12:1 и от там малко повече коне 110 и 120 нютонметра въртящ момент. Освен това са добавили нещо като преливно казанче към АБС-а, от което той е започнал да работи значително по-добре. Безшумно и почти без тласъци.
          http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...nture%2010.htm
          Защо да е малко по-висока? На модел 2008 също е 12:1.

          Коментар


          • #20
            До: BMW R 1250 GS - ???

            Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
            Този датчик дава информация на какво?
            И какво коригира?
            И при какви граници?
            Този датчик - Knock Sensor - "усеща" детонационното "чукане". И дава инормация на ECU-то.
            И той от своя страна променя момента на подаване на искра в определени граници, така че да няма детонационно запалване.

            Освен това БМВ от няколко години (мисля ) слагат по два такива датчика в двете глави.


            П.п. Много ясно се демонстрира корекция на ъгъла на запалването просто като се удари с чук (или сравнително голям гаечен ключ, или друг метален предмет) по главата, или близо до нея, на двигател, оборудван с такъв датчик при работа на празен ход - двигателя за кратко си променя звука - този датчик е отчел металното почукване като детонация и компютърът е променил аванса за малко.
            Последно редактирано от Shider; 20-12-09, 22:07.

            Коментар


            • #21
              До: BMW R 1250 GS - ???

              Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
              "Гориво – безоловен бензин с октаново число мин.95, като мотора е оборудван с автоматична система за предотвратяване на детонации и така може да се ползва бензин с октаново число 91"

              Ще поразровя за по-точни параметри, и начин на действие , но важното е че е взето под внимание .
              Адаш, зададох конкретно горните въпроси, защото за бензините и държавите за, които говори Владич са доста на изток(за Африка не съм запознат). Октановото число на техния бензин варира около 76-80.
              А аз не съм сигурен, дали детонационния датчик работи в такъв периметър.
              Той наистина улавя малките колебания на искрата и я хвърля точно на границата на детонацията, но... до къде му се простират възможностите? Защото при такава разлика в октана говорим за изключително предварение.


              П.П. С Шидера сме писали по едно време.
              Той е отговорил на риторичния ми въпрос. Питанката обаче се състои в по-горния ми въпрос.

              Коментар


              • #22
                До: BMW R 1250 GS - ???

                Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                Този датчик дава информация на какво?
                И какво коригира?
                И при какви граници?
                - Дава информация при настъпване на детонационно запалване (нискооктановия бензин се самозапалва мн. по-лесно при компресиране - (*октана няма отношение към калоричността!)
                Детонационня датчик е само своеобразен микрофон
                - Корегира аванса (като следствие пада и мощността)
                - В рамките на няколко градуса

                ..ии колко съм компетентен
                [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

                Коментар


                • #23
                  До: BMW R 1250 GS - ???

                  Точно за това казвам че е притеснителна тази 12 компресия, защото няма голям диапазон за лавиране със запалването, кокото и прецизна електроника да има , на по-старите е 10.3 , и може да се лавира повече. А за бензин с такива ниски октани се съмнявам че се продават официално някъде, независимо колко е екзотична държавата, освен ако не от някой военен резерв . Октан коректора е изход - не заема много място.

                  Коментар


                  • #24
                    До: BMW R 1250 GS - ???

                    Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                    Защо да е малко по-висока? На модел 2008 също е 12:1.
                    до края на 2007 е 11:1
                    [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

                    Коментар


                    • #25
                      До: BMW R 1250 GS - ???

                      А КТМ-ите с колко "лош" бензин ги дават, че могат да работят?

                      И съвсем не съм убеден, че на кой да е двигател (дори на Африка), проектиран и настроен за определени условия, продължителната работа с доста по-нискооктанов бензин няма да му се отрази по някакъв начин...

                      Освен това тези октани много зависи по кой метод се определят... Защото в много страни стандартите са различни, а е възможно да става въпрос за един и същ продукт...

                      Коментар


                      • #26
                        До: BMW R 1250 GS - ???

                        Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
                        Точно за това казвам че е притеснителна тази 12 компресия, защото няма голям диапазон за лавиране със запалването, кокото и прецизна електроника да има , на по-старите е 10.3 , и може да се лавира повече. А за бензин с такива ниски октани се съмнявам че се продават официално някъде, независимо колко е екзотична държавата, освен ако не от някой военен резерв . Октан коректора е изход - не заема много място.
                        Продава се официално дори и в Московско, за по-нататък да не говорим

                        Именно за това е бутона, който е не само при КТМ - директно променя електрониката с доста голям ъгъл.

                        Коментар


                        • #27
                          До: BMW R 1250 GS - ???

                          Тук е момента да питам , знае ли някой , при какво компресионно съотношение детонират най-разпространените бензини - 91 и 95 ???

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                            Освен това тези октани много зависи по кой метод се определят... Защото в много страни стандартите са различни, а е възможно да става въпрос за един и същ продукт...
                            В Русия официално се продава бензин 76 по моторния метод(MON), който се равнява на 80-82 по изследователския метод(RON).
                            В България октановото число ни е по изследователския метод.

                            Има и трети метод, тои е смесица между горните два и е по средата между тях намира се с формулата (MON+RON/2), но този метод се прилага само в САЩ.

                            Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
                            Тук е момента да питам , знае ли някой , при какво компресионно съотношение детонират най-разпространените бензини - 91 и 95 ???
                            91-92 бензин работи със сгъстяване около 8,2-8,5:1


                            п.п. Тая тема къде отиде... Май ще трябва да я цепим

                            Коментар


                            • #29
                              До: BMW R 1250 GS - ???

                              Това ако е така , ще озори всеки мотор след 1990 г... , ужас.

                              п.п. Е то май си трябва тема за бензина.

                              Коментар


                              • #30
                                До: BMW R 1250 GS - ???

                                На предния ми мотор BMW R850R от лош бензин се появи ясно доловимо детонационно запалване, в следствие на което двигателя загря (прегря фабрично е без термометър) бях по къси "бронирани" гащи - усетих се късно, чак като ми замириса на изгоряли косми от краката
                                Резултата беше гръмнала свещ и за лош късмет керамика беше притисната от изпускателен клапан и като следствие същия се стопи (всичко стана за нула време)
                                Така,че детонацията не е за подценяване
                                *хубавото е, че боксера продължава даже на един цилиндър! и то с доста прилична скорост..
                                [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X