Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SuperTenere vs. Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Нямаше и да получиш, защото Супертенеретата си ги караме и нямаме време лятото да висим по форуми
    Днес си дадох почивка и виждам, че някой иска да ми купи мотора.
    До скоро се продаваше, защото не ми се сменяха консумативи от по-скъпите, но вече всичко е сменено и май не се продава. Поне не и преди обиколката другата седмица
    А иначе СТ-то е 10 коня над африката, тежи също толкова (200) и харчи пак като нея (7).
    Върви до 190 на магистралата, здрав е и бърз по черно и при леко изпускане остава здрав. Повечето са с някакви италиански ролбари, които вършат някаква работа до първото изтърване. Моят е изпускан десетки пъти без ролбара и няма никакви поражения, освен леко одрана боя - опира на кормилото, което е на гумени тампони към трипътника и на степенките.
    Цената на африката е като цената на харлеите - незаслужено висока
    Единствения недостатък на СТ-то пред Африката е по-ниската слюда, но се продават афтърмаркет, а има и самоделки.
    За повече информация заповядай в http://moto.zonebg.com/forum/index.p...ic,7734.0.html

    Коментар


    • #17
      Напълно подкрепям ivan_j един сезон карах това говедо и съм много очарован от него.Само ако можеше да е по леко че рядко стъпваше на асвалт.
      четири е повече от два

      Коментар


      • #18
        Преди 5 години карах с един приятел с съпертенере из чукарите и "моторчето" си се справяше добре. Африката също е хубава. Мисля че твоят приятел трябва да си търси добра оферта, не е толкова важно кой от двата модела ще вземе, по важно е да е запазен/малко_каран и на добра цена. Добре е ако не е каран по офроуд, но то повечето не са. Проверете при Емил от Яхиново, той обикновенно има доста подобни бангии.

        Коментар


        • #19
          таткобарба и Африката и СТ са едни много здрави машини, които при полагане на не моного усилия служат доста вярно. Истината е, че избора м/у двата е много труден. Човек трябва да има добър стаж и на двата за да изкаже мнение за по-..., по-... За мен Африката със сигурност има едно предимство и то е във V-образа, от там нататък всичко се свежда до предишен собственик - начин на експлоатация и поддръжка. В мотозоната бях чел една тема с мнения от притежатели на СТ... Та момчетата се оплакваха от предното окачване...Било доста меко и при скорости над 120 моторът ставал нестабилен, получавало се люлеене на предницата...Това обаче се оправяло с подходящи пружини. Факт е също така, че Африката държи и малко по-висока цена, може би това не е случайност
          На мен ми е интересно да видя мнението на Жоро Хаджиев/като човек с не малък стаж на един от моделите/ което ти е пуснал на ЛС. Ако прецените двамата, че може да се публикува тук, дори и частично, дайте да споделим това инфо. Може да е полезно на доста колеги.

          Коментар


          • #20
            Ами то беше комбинирано с агитация за неговата Африка ...
            ама не я дава ...

            отговора му:
            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
            Здрасти !
            няма да я продавам, адаш. Този мотор ми върши чудесна работа и подръжката му е направо непретенциозна.
            Така ти отговарям и на запитването за Тенерето и Африката.
            Поздрави !
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #21
              В момента в мобиле има доста обяви за Африки.... Даже и на прилични цени, ама състоянието трябва да се види...
              Между другото съм срещал да се продават СТ с двигател от ТДМ, това е добър вариант за човек който търси по-голяма макс.скорост за пътуване. ТДМ-а и СТ са с едни и същи двг освен разликата, че ТДМ-а го разпробиват до 850сс

              Коментар


              • #22
                Според мен дали е V или не двихателя не е толкова важно колкото да е запазен. Имал съм супер мърляво тенере което купих за 2000лв, набих още 1000+ и накрая го продадох за 1200лв, защото съвеста не ми даваше да искам повече пари на тази скраб. Имал съм Доминатор, същата година (1985) който просто беше много, ама много по малко каран и много повече гледан - който скоро го продадох на приятел със чиста съвест, защото този мотор все още е много по здрав от един чисто нов състезателен мотор от магазина!

                Коментар


                • #23
                  Бре, тук голяма полемика се разиграла!
                  Аз изразявам мнение само за Африката, тъй като Супер Тенере само съм пробвал преди да си взема първата Африка. Тогава толкова и разбирах, но избрах Хондата след като пробвах двата мотора само по асфалт.
                  Сега смея да твърдя, че Африката е много добър мотор за асфалт. Много удобен като турист, с перфектна седалка за дълъг път. В завоите се "събаря" много лесно. Той направо ги описва без да мърда и да се клати. Удоволствието да караш към Беклемето например е върховно! По път с големи дупки, когато коли и шосейни мотори едва пълзят, Африката минава със 140 без да ги усеща. С този мотор може да се подържа скорост между 140 и 170 км/ч спокойно без да те духа вятъра. За това спомага големиия преден спойлер и добрата обтекаемост, особено при моделите след 92 г. На дълъг път няма дори мухи, размазани на стълкото на шлема !!! (само бръмбари ) V-образният двигател работи много разтоварено и не знам някой до сега да се е оплакал от него. Макар за черно да не е толкова подходящ мотор, Африката служи перфектно за каране по черни пътища без много коловози и прекален екстрийм. Поема неравностите като Ролс ройс! Не напразно този мотор печели Париж-Дакар много пъти в началото на 90-те години преди с това рали да се заемат сериозно големите тимове
                  С първата си Африка съм правил трипове от по 1000 км на ден! Обиколил съм много страни в Европа и не ме е оставяла никъде. Удоволствие е да караш такъв универсален мотор.
                  Вярно е, че Варадеро е много по-подходящ за дълъг път, но на черно той се държи почти като шосейка със своите 225 кг и много по-твърдо окачване !!!

                  Със СТ нямам опит и затова се въздържам от коментарии и оценки, но Африката е и по-красива!


                  Красавица! Преди два дни бях с нея на Маслен нос. Снимката е от там.

                  Коментар


                  • #24
                    Здравейте,
                    първо искам да благодаря на всички, които помогнаха и все още ми помагат за да намеря мечтаната ендуро машина.
                    Особено на ТаткоБарба, който инициира дискусията и ми е помагал доста и за предния мотор.
                    Както и на Жоро Хаджиев, който както тук, така и после ми даде ценни съвети и мнение.
                    Само че Жоро, лоша шега ми изигра като сложи снимката на твоята Африка тук да я видя. Сега вече всички които гледам ми изглеждат ужасни, в сравнение с красавицата ти :о))))

                    В интерес на истината доста от нещата които прочетох ме накараха да се позамисля.
                    Докато в началото първенец беше ТДМ850 в желанието ми, последван от СуперТенерето, сега вече са поизместени от така коментираната Африка.
                    Търсенето продължава, като ще пробваме една Дупница/Кюстендил уикенда, като набелязаната цел е това или нещо подобно:

                    http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...595&f1=details

                    Поздрави на всички
                    и стискайте палци
                    В

                    Коментар


                    • #25
                      Трудно се избира мотор от нов клас за първи път. После е много по-лесно
                      Виж в mobile.bg, май имаше една Африка като моята ?!
                      Желая ти успех!

                      Коментар


                      • #26
                        Да...
                        в интерес на истината мислех че ще е по-лесно.
                        Жоро, тази в мобилето беше почти същата, но май вече я няма. Продаваше се от мотомания в Дупница преди и ще ги преслушам утре.
                        Тя обаче беше над 5000 лева, което ще ми дойде в повече за сега.

                        А Африката от линка на горното ми мнение са я продали. Обадих се преди малко да се уговоря за утре и човека ми съобщи тъжната вест.
                        Еххх... толкова си я бях харесал че даже си представях вече как пътуваме с нея. А може и това да е била причината - така става понякога човек като се зарадва предварително.

                        Коментар


                        • #27
                          Съжалявам, май френд!
                          След като ги спрахя от производство, цената на тези мотори се вдигна, както в България, така и навън
                          А бе, не се притеснявай, който търси - намира. Можеш да отскочиш и до Германия. Там са в по-добро състояние от Италия

                          Коментар


                          • #28
                            Между другото в гърция е пълно с такива Africa Twin...напрао се сцепват да ги карат както и трансалпове и Варадерота....незнам как са цените там и дали ги има по магазините обаче по улиците напрао иам чувството че само такива мотори карат)) специално в Солун де...
                            [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                            Коментар


                            • #29
                              За Солун и аз чух - един приятел се върна от там и каза че е пълно!
                              Не знам след (ако) влизането на България в EU зоната какво ще е положението с митата, ДДС-та и тям подобни, но това може да промени пазара доста.
                              Ама като не ми се чака...

                              Коментар


                              • #30
                                Резултата от търсенето на мотори в Дупница и Кюстендил за съжаление не доведе до търсения резултат.
                                Не за първи път се сблъскахме с положението в което възможностите се разминават с желанията.
                                А желаните мотори бяха там, Африката, за която Жоро спомена в мотомания и един ТДМ850. И двата обаче поне на този етап, даже след добро намаляне на цената, надминават възможностите ни.
                                Така че - търсенето продължава, комбинирано със спестяване на още парички.

                                Иначе малко инфо за тези които мислят да ходят натам с подобна цел:
                                В Яхиново положението е драматично - освен че моторите са сравнително малко, целите в прах и пайжини, цените има са значително над пазарните - с над 1000 лева отгоре.
                                Има доста доминатори и трансалпчета, но състоянието им не радва окото.
                                Все пак Емо каза че тепърва ще почне да вкарва и може би скоро ще има по-богат избор.
                                Иначе в Дупница има още 3-4 места, които имат разни мотори, предимно пистови и има добри оферти за онези които търсят нещо подобно. Две три места има на самия път от София, като се виждат и всичките се падат в ляво от магистралата.
                                От мотомания съм с много добри впечатления - моторите им са наистина направени като за продажба а и цените им са порядъчни и подлежат на коментар. Те също казаха че почват да вкарват още мотори и ще има по-голям избор, въпреки че той и сега не е малък.
                                В Кюстендил не намерих нищо смислено, но там и никой не познавам.

                                Все пак като впечатления - пътя между Дупница и Кюстендил е прекрасен за - асфалта е без никакви дупки, широки завои с добра видимост и никакви коли. Е, за офроуд форум не знам това предимство ли е или недостатък

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X