Нямаше и да получиш, защото Супертенеретата си ги караме и нямаме време лятото да висим по форуми
Днес си дадох почивка и виждам, че някой иска да ми купи мотора.
До скоро се продаваше, защото не ми се сменяха консумативи от по-скъпите, но вече всичко е сменено и май не се продава. Поне не и преди обиколката другата седмица
А иначе СТ-то е 10 коня над африката, тежи също толкова (200) и харчи пак като нея (7).
Върви до 190 на магистралата, здрав е и бърз по черно и при леко изпускане остава здрав. Повечето са с някакви италиански ролбари, които вършат някаква работа до първото изтърване. Моят е изпускан десетки пъти без ролбара и няма никакви поражения, освен леко одрана боя - опира на кормилото, което е на гумени тампони към трипътника и на степенките.
Цената на африката е като цената на харлеите - незаслужено висока
Единствения недостатък на СТ-то пред Африката е по-ниската слюда, но се продават афтърмаркет, а има и самоделки.
За повече информация заповядай в http://moto.zonebg.com/forum/index.p...ic,7734.0.html
Днес си дадох почивка и виждам, че някой иска да ми купи мотора.
До скоро се продаваше, защото не ми се сменяха консумативи от по-скъпите, но вече всичко е сменено и май не се продава. Поне не и преди обиколката другата седмица
А иначе СТ-то е 10 коня над африката, тежи също толкова (200) и харчи пак като нея (7).
Върви до 190 на магистралата, здрав е и бърз по черно и при леко изпускане остава здрав. Повечето са с някакви италиански ролбари, които вършат някаква работа до първото изтърване. Моят е изпускан десетки пъти без ролбара и няма никакви поражения, освен леко одрана боя - опира на кормилото, което е на гумени тампони към трипътника и на степенките.
Цената на африката е като цената на харлеите - незаслужено висока
Единствения недостатък на СТ-то пред Африката е по-ниската слюда, но се продават афтърмаркет, а има и самоделки.
За повече информация заповядай в http://moto.zonebg.com/forum/index.p...ic,7734.0.html

)) специално в Солун де...
Коментар