Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SuperTenere vs. Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SuperTenere vs. Africa Twin

    Един приятел иска да си вземе ендуро турист, но му е трудно да избере ...
    Става дума за каране предимно по пътища и малко по черни такива ...

    Има ли някой опит с тези машини да сподели плюсове и минуси?

    Други предложения за такова приложение?

    Даже ако някой има предвид някой конкретен, добре гледан екземпляр за продан да драсне едно лично
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    Сузуки джебел 650
    [url]http://snimka.bg/album.php?album_id=64575&photo=1[/url]

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от g3nchooy
      Сузуки джебел 650
      http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR650.shtml Тук има доста инфо, а моделите до 91-ва са доста използвани и според мен не са лоши за подобно предназначение...
      Ако приятеля ти е малко по-здрав може да си земе и един DR BIG 800 примерно....
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #4
        ДР-а е едноцилиндров, което означава по-малка мощност и по-неравномерен ход ... някак си не мога да си представя 200 км по шосето без почивка на едноцилиндров ... как ли ще ти се чустват ушите и дупето след това?
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #5
          Има много "V" образни туристи подходящи за тая цел, плюс това не се броят като ниски мотори, така че стават и за леки черни пътища
          Също така има и Dominator като решение, и смятам, че не би сезатруднил със 200 км. по асвалт
          И все пак ако избора бе мой бих избрал Африка Туин-а
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #6
            Хем да е ендуро хем да е с повече от един цилиндър,доста ще трябва да му търсите такъв мотор.По скоро му трябва мотор турист.

            Коментар


            • #7
              Хмм.. той Даниел вече отговорил докато съм писал.

              Коментар


              • #8
                Ами ... знам каква е задачата
                Затова въпроса беше зададен за тези двата ...
                Той си има турист, ама нещо все по-нагоре в планината отива ...

                Има и един друг - Каджива Елефант (650, 750, 900)... ама в БГ май не се тачат много и лично мен ме е страх да му препоръчам такова чудо ...

                Моето мнение е за Африка ... или в краен случай ТрансАлп
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Николай
                  Хем да е ендуро хем да е с повече от един цилиндър,доста ще трябва да му търсите такъв мотор.По скоро му трябва мотор турист.
                  И аз това му казвам... а разликата между двата е че единия е 70 (СуперТенере-то) коня и е с 20 кг. повече от другия ... Но все пак според мен Африката си е Африка.... Виждал съм как вървят и двата мотора .... верно има разлика...но е някак по-удобна според мен незнам и аз как точно да го определя
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    Honda Varadero е моторът
                    има достатъчно сила за високи скорости по асвалта, изключително здрав и надежден за дълги преходи и прекрасно ендуро за черните пътища. Можеш да натовариш толкова багаж, колкото в една малка кола. Само, че иска яко дупе защото е с висок център и се кара малко по трудно извън асвалта от африката, която е по лека и все пак доста по евтина...
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #11
                      Зависи колко пари му се харчат,според мен по добре да вземе един по лек турист ако е карач и за леко ендуро може да го ползва като гледам Жоро Хаджиев с африката откъде минава..много и с ендуро ще се затруднят.То идеални неща няма винаги се налага да се правят компромиси.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от redair
                        ... от африката, която е по лека и все пак доста по евтина...
                        За Варадерото знам. Или БМВ ГС моделите, но доста ключов момент е цената ... иначе и Сузуки Фриуинд е хубав мотор за тази цел, но пак е нов и скъп
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • #13
                          най леко ше мине с едно трансалпче а не са лоши моторчета

                          Коментар


                          • #14
                            Ако работата стигне до Трансалп можете да пробвате и при мен. Родригез и ко. от bikerz знаят достатъчно за историята на моя

                            Коментар


                            • #15
                              Целта все пак беше мотор, който може да поддържа скорост от 130-150 км/ч на магистралата ... но да може да продължи и поне малко след като свърши пътя ...

                              Затова в началото пуснах като сравнение на двата гиганта ...

                              Освен мнението на Жоро Хаджиев за Африка, което получих на лично обаче ... май никой няма опит със Супер Тенере ...
                              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X