Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

    Адски добро представяне и описание на моделите.
    Сигурно и в Камор Ауто нямат толкова добър в представянето.

    А за машините, наистина са една хубава мечта.

    Не, в момента нямам мотор. Не, отдавна не съм спал нормално, но ще си взема това което искам от първия път.
    Много познато
    .

    Коментар


    • #17
      До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

      Adventure или обикновен: Разликите при Adventure включват по-голям резервоар, по-високо окачванe (около 5см), спици, по-голяма слюда, предпазители за ръцете, ролбарове серийно, по-издръжливи куфари. Има и ендуро скоростна кутия с по-ниска 1-ва и овърдрайв 6-та. Тази скоростна кутия е била опция за всички 1150 ADV, както и за 1200 ADV от 2008. Много е удобна в трудни отсечки, защото елиминира нуждата от полу-съединител, което съсипва съединителите на този тип мотори повече от всичко. Също така 6-та е много по-приложима. Ако се колебаете при покупка, искайте номера на рамата от продавача и в Камор могат да ви кажат дали мотора е с ендуро скорости – питайте за “option 631”. Може да има и други разлики, но не се сещам. Май броя на контактите е с един повече но не съм сигурен. Нагреваеми хватки винаги са били опция и за адвнчъра и за обикновения и автоматично идват с по-силен алтернатор. Горе-долу нещата се свеждат (за повечето от нас) не до това как и къде се ползва машината, а до това колко си висок (да, знам за по-ниските седалки). Ако си висок – адвенчъра няма равен........................
      Е, днес покарах R1200GS Adventure!!!
      Разликите между "обикновения" и него се оказаха мнооого по-малко отколкото очаквах. Признавам си че напоследък много си мислех за адвенчър и неговите предимства - най-вече по-големия резервоар и по-внушителното му излъчване. Преди години, когато избирах между "обикновен" и адвенчър се спрях на "обикновения" - изглеждаше ми по-нормален и с по-широко приложение - може да си го караш и в града между колите. В последствие основно под давление на реклами и сравнения на по бира реших, че ще скачам на адвенчър - услилен е и е приспособен за по-тежки условия. Днес обаче се разочаровах - карах и съпоставях в детайли и двата. Конструкцията е абсолютно еднаква. Очаквах да е с по-услинена рама, тук-там с по някоя и друга заварка в повече, основно в ъглите или допълнителни тръбички за усилване на фермата. Двете рами бяха абсолютно идентични! Разликите идват от палстмасовия финиш. Очаквах че височината на адвенчъра идва от разликата в окачването - разменихме седалките и височините се размениха също Системите на куфарите са въпрос на вкус и могат да се инсталират и пластмасовите варио или ръбатите ламаринени в зависимост от предпочитанията. Ламаринените въпреки щампата BMW - отвътре си пишеше Turatech - глобализация! И нямат нищо общо с масивното, здраво излъчване на тези от модела 1150
      Безспорно обаче по-големия резеровоар дава по-голяма автономност и по-добра защита от вятъра. Същото е и с по-голямата челна слюда, към която са добавени и две по-малки от двете страни над резервоара. Джантите със спици или лети отново е въпрос на предпочитание и вкус. Преди 2 години можеше да си избираш при поръчката "обикновения" с какви да идва, сега от маркетинговия отдел са специфицирали, че спиците са само за адвенчъра.
      Като цяло - двигателя, рамата и материалите са едни и същи. Разликата е основно оптическа в "усещането". Сравнявайки цените на двете модификации е ясно, че разликите са поради това че единия идва с повече допълнително оборудване серийно, докато на другия си ги плащащ отделно, а не поради по-висока технология и/или издръжливост. И естествено другото е работа на маркетинговия отдел, които налива "имидж" в моделите и стимулира решението за покупка на единия или другия

      Коментар


      • #18
        До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

        Нищо не казваш за маслената помпа...
        You'll never find out - I got no key hole....

        Коментар


        • #19
          До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

          Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
          Нищо не казваш за маслената помпа...
          Като загрее двигателя има един свирещ звук, който си е от самото начало, с който аз съм си свикнал, не ме дразни и по него кучето ме познава че се прибирам Адвенчъра обаче като загрее го нямааа и нали правехме сравнения и се ровичкахме в разликите се хванхме защо така "свири" - повече собственика на Адвенчъра, щото разликите между моя и неговия се стопиха много бързо. И оттам се почна едно разглобяване, анализи.... (Ники го разглобяваше ), махане ремъка за алтернатора - да не е от там, да го слуша с някакви слушалки, да го диагностицира.... Беше си перфектен мотор, а цяла седмица стои в сервиза и не го карам. Така се стигна че всъщност това свирене идвало от маслената помпа. Добре, но за смяната трябва да се съгласят немците - нали е в гаранция и оттам една разправия .... Последно се оказва че в точно този модел отворите на помпата и каналите били сложени еди как си и този звук си бил нормален - явно няма да обърквам кучето и докато не си сменя мотора ще си ме познава като се прибирам В Адвенчъра помпата е същата, каналите минавали от друго място и клапаните били по-широки - ето още една разлика.
          Но за дните в бокса Ники ми смени софтуера - километража ми "криеше" 7% от изминатия път, както и антената на имобилайзера в патрона на ключа за запалването, ще ми синхронизира и цилиндрите.
          Последно редактирано от dsredkov; 02-07-09, 15:30.

          Коментар


          • #20
            До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

            Не можах да се сдържа: http://www.ukbike.com/2008_BMW_R_1200/YI930C653/
            ВладиЧ, още ли се двуомиш?
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #21
              До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

              Това е измама лично съм я проверил тази обява.!!!!!!!!!

              Коментар


              • #22
                До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

                Не може да е толкова евтино. Има някаква измама тука?!?!
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #23
                  До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                  Не можах да се сдържа: http://www.ukbike.com/2008_BMW_R_1200/YI930C653/
                  ВладиЧ, още ли се двуомиш?
                  Вземам поне три на тая цена

                  Коментар


                  • #24
                    До: BMW R1100 GS, R1150 GS, R1150 GS Adventure

                    И аз ще взема два, та Джорджо питай за отстъпка при количества. Това е някаква пълна измама и сигурно искат пари напред.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X