Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R1200GS 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: BMW R1200GS 2008

    Честито и на тримата!Да си ги карате със здраве!..А за Адвенчъра на Боян мога да кажа,че на живо изглежда още по добре!Преди седмица покарахме заедно до Одрин

    Коментар


    • #62
      От: BMW R1200GS 2008

      Първоначално публикуван от ste Преглед на мнение
      Честито за BMW ! Пожелавам много хубави моменти и прекрасни спомени. А Владич как разбра, че е адвенчър ме накара да слезна до гаража за да разгледам моя, но разлика така и не намерих. Не че съм голям спец, основно го карам и съм предимно на седалката. Поздрави .
      Ами то си личи по много неща че е Адвенчър, а не стандартен модел. Най-вече по огромният резервоар, но и по други детайли де... Но за първи път виждам GS Адвенчър със ляти джанти. Те излизат от завода с колела със спици. Този сигурно е тунингован с тези колела. И седалката му е поръчкова, а не е оригиналната. Готин мотор!
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #63
        От: BMW R1200GS 2008

        Благодаря за отговора. Явно пак ще слизам до гаража. Още веднъж честито на колегата, моторът е супер красавец.
        Поздрави

        Коментар


        • #64
          От: BMW R1200GS 2008

          В темата скоро не е писано, надявам се материала да е полезен. Макар като се замисля, на Kawasaki-то му бях "присадил допълнителен" горивен филтър, за един сезон го сменях и никога не съм виждал дори песъчинка или друг боклук вътре. А съм зареждал буквално където намеря.

          https://www.youtube.com/watch?v=xdyHT3pGm_A
          LZ1NIM/P
          B pos

          Коментар


          • #65
            Първоначално публикуван от NiksZh Преглед на мнение
            От: BMW R1200GS 2008

            В темата скоро не е писано, надявам се материала да е полезен. Макар като се замисля, на Kawasaki-то му бях "присадил допълнителен" горивен филтър, за един сезон го сменях и никога не съм виждал дори песъчинка или друг боклук вътре. А съм зареждал буквално където намеря.

            https://www.youtube.com/watch?v=xdyHT3pGm_A
            Почистването е възможно, но иска ТЪРПЕНИЕ и дамски душ

            Някой поръчвал ли е CPC Metal quick-disconnect coupling, за R серия на BMW? От къде? Кой модел / размер?
            Подобни има на Дукати и Трумф.

            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #66
              Аз си поръчвах за всеки мотор - beemer boneyards или нещо подобно беше, комплектите са по модели
              You'll never find out - I got no key hole....

              Коментар


              • #67
                Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                Аз си поръчвах за всеки мотор - beemer boneyards или нещо подобно беше, комплектите са по модели
                Да, те са източника, но товарят с доставка ако е от УСА. Поръчах пълен комлект от УК.
                Но освен задния фланец (който сменяха 100% за тяхна сметка) това си е направо за съд с тия х0йни + фланците и начина по който се "справят" с него.
                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                Коментар


                • #68
                  Някой да е имал вземане даване със сензора (лентата) за отчитане на нивото гориво при адвенчърите до 2013?

                  Интересуваме положението / позицията която трябва да заема в резервоара?
                  още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                  Коментар


                  • #69
                    Привет

                    Тъй като има вече тема за мотора вместо да пускам нова, по добре да пиша тук.
                    Вече повече от година гледам за закупуване на GSA 1200 K25 , като решението ми е да го търся от чужбина по възможност под 100 к км.
                    Локацията към която съм се ориентирал е Швейцария.
                    Годините към които съм се ориентирал са след 2009 до 2012. (модела К25)
                    Абсолютно задължително искам Адвенчър .
                    Прави ми впечатление ,че някои модели са по-високи и "по-обемисти" от други. Това има някаква роля в смяна на окачването или си внушавам.Говоря само за модела Адвенчър

                    До момента съм имал само пистови мотори, но мисля, че вече е време да ги оставя в миналото ОСВЕН ако занапред не се купи втори пистов .

                    Четох мнения,че мотора не бил подходящ за хора с ръст 180 см, нямам притеснения за това от към кг и височина (190 см и 102 кг съм)

                    Тук идва и най-голямата ми дилема - има смисъл да се напъвам за следващия модел К50 Адвенчър тъй като и финансова е доста по- скъп.Предполагам от към обслужване и каране
                    няма кой знае каква разлика двата. Да си призная предпочитам К50 пред К 25 , но определено и двата модела ми допадат пред всички останали в класа си и след като съм хвърлил око - определено ще е този модел, въпроса е коя точно модификация.

                    Предварително благодаря за съветите.
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #70
                      Здравей,
                      И аз бих ти препоръчал адвенчър серията.
                      В основни линии, дилемата ти е за едни 10х.лв. (минимум) и 20 HP горница в полза на К50.
                      Зоната на самобслужване е по-мътна при К50.

                      Първоначално публикуван от dobry46 Преглед на мнение
                      Привет
                      ...
                      Прави ми впечатление ,че някои модели са по-високи и "по-обемисти" от други. Това има някаква роля в смяна на окачването или си внушавам.Говоря само за модела Адвенчър
                      ...
                      Поздрави
                      Внушение, начин на снимане, а някой са с къстъм по-ниски седалки.

                      Питай ако имаш още чуденки. Успех.

                      п.п. Бих ти предложил моя, но не влизам в условията ти.
                      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                      Коментар


                      • #71
                        А може ли някой да сподели какви очаквани ремонти може да настъпят при К25 след 130-140 к км ? Гледам в мобиле на колега от София 2006 г GSA 1200 и се колебая за него?

                        Коментар


                        • #72
                          Честит Празник! Сега виждам раздвижване по темата, до колкото знам, може да те изненада само съединител. За тези километри и година на производство би трябвало да са минали и всички recall за модела. Провери записите в официален представител, ако има какво е правено. Дрругото е да провериш задно колело има ли луфтове в двете оси - вертикал и хоризонтална. Смяна съединител - труд е около 400лв, смяна всички лагери на крайното предаване е около 700лв. При мен на едно от обслужванията, на кардана по едната ос, на задно каре бяха заминали иглените лагери, тука в Сф ми ги смениха за 280 лв. Пиши на лични ако искаш. Спрямо цената на целия, според мен са незначителни. Това са неща, които би трябвало да изкарат следващите 100к километра.
                          LZ1NIM/P
                          B pos

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение

                            .....
                            Някой поръчвал ли е CPC Metal quick-disconnect coupling, за R серия на BMW? От къде? Кой модел / размер?
                            Подобни има на Дукати и Трумф.

                            Някой има ли инфо за европейски рекол на тези щуцери? Американците действат, но тук не намирам нищо. Не съм звънял в Ауто....

                            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                            Коментар


                            • #74
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220124_115604.jpg
Прегледи:218
Размер:270.6 КБ
ID:6810851Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220124_115619.jpg
Прегледи:212
Размер:312.8 КБ
ID:6810852

                              Снимките не са перфектни , но в магазина толкова . Още една мечта изпълнена , трябва да си актуализирам листа . Днес го почъчах , ще го взема в края на март.
                              Юбилейния адвенчър 1250 , 40 год, , всички пакети , 5 годишна гаранция с вклчючено масло и филтри безплатно ( или до 50 х.км. ) Оригинално нави и малко дреболии . Започвам обратно броене до получаването .

                              Коментар


                              • Пламен Атанасов
                                Пламен Атанасов коментира
                                Редактиране на коментар
                                Първи април , получи регистрация и номер .

                            • #75
                              Ауууу.... потекоха ми лигите.
                              Еми, честито!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X