Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Големи /тежки/ ендура ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Големи /тежки/ ендура ?

    А за Honda CBF1000 какво ще кажете, колеги? Повече към спорт ли отива? Опит с него? Къде стои в редицата мотори изброени от вас досега? И аз съм в процес на търсене и оглеждане? Ех, ако Африката след толкова години имаше достоен и в крак с времето заместник?
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от ivied; 18-07-12, 17:40. Причина: спорт или спорт турист

    Коментар


    • #32
      От: Големи /тежки/ ендура ?

      Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
      А за Honda CBF1000 какво ще кажете, колеги? Повече към спорт ли отива? Опит с него? Къде стои в редицата мотори изброени от вас досега? И аз съм в процес на търсене и оглеждане? Ех, ако Африката след толкова години имаше достоен и в крак с времето заместник?
      Ами наскоро имах възможността да врътна една кръгче и останах с много добри впечатления. Сравнен с V образните двигатели, просто няма никакви вибрации, стойката на водача е изправена почти като на ендуро мотоциклет.
      Но с 17" предница е изцяло асфалтово насочен.

      Коментар


      • #33
        От: Големи /тежки/ ендура ?

        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
        В-Строма е прекрасен мотор и всичко което си казал за него е вярно,но не е ендуро:
        Въпроса е спорен. В официалния сайт на Сузуки го дават дуал спорт, наравно с ДР 650 и ДРЗ 400.http://www.suzukicycles.com/Product%...spx?sc_lang=en.
        Но какъв точно е В-Строма не е толкова съществено. Според мен при съвременните мотоциклети нещата са доста размити и като тежки ендура в чистия им вид могат да се класифицират само F 800 GS и KTM 950 и 990. Всички останали модели са малко или много компромис. Но факт е, че там където минава GS 1200 без проблем минава и V-Strom.
        Важното е всеки да кара мотора, който го кефи.
        BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
        LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
        Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

        Коментар


        • #34
          От: Големи /тежки/ ендура ?

          Тая Хонда, хич не спада към ендураците. Асфалтова си е отвсякъде. Арна се види да е. Като клас е подобна с моята Ямаха - Спорт/Турист. И аз търсих ендуро, а каква излезна тя... прибрах се с XJR , не че съжалявам де, много ме радва, ама си е мотор за път, не като мене да джиткаш градско и извънградско максимум 50км в едната посока.
          Ако е машина, нека бъде немска!
          XJR 1200
          ETZ 150
          Kawasaki Ninja ZX10R

          Коментар


          • #35
            От: Големи /тежки/ ендура ?

            Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
            Въпроса е спорен. В официалния сайт на Сузуки го дават дуал спорт, наравно с ДР 650 и ДРЗ 400.http://www.suzukicycles.com/Product%...spx?sc_lang=en.
            Но какъв точно е В-Строма не е толкова съществено. Според мен при съвременните мотоциклети нещата са доста размити и като тежки ендура в чистия им вид могат да се класифицират само F 800 GS и KTM 950 и 990. Всички останали модели са малко или много компромис. Но факт е, че там където минава GS 1200 без проблем минава и V-Strom.
            Важното е всеки да кара мотора, който го кефи.
            Достатъчно е да се огледа окачване ,ъгълна предницата и т.н. и моментално става ясно какъв е За единствените ,,тежки ендура'' си напълно прав !Това са моделите!Относно кой от къде минава ,сравнението е несериозно Факт е че зависи от ездача кой от къде ще мие Аз не мога да си карам ГС-а на задна гума ,ама хората го правят
            Важното за мен е ,че ме кефи всеки мотор който карам Не ме разбирай грешно - В Строма ,както и Варадерото са чудесни турари ,които много ме кефят
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #36
              От: Големи /тежки/ ендура ?

              Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
              Няма да откриваш топлата вода споко . Държа обаче да ти кажа , че всичко е въпрос на индивидуално усещане и очаквания. Преди 5 сезона първият ми мотор беше ТОЧНО Трансалп(89г., с барабанна задна спирачка и черен двигател)Аз съм около 100кг и съм 181см. като седнах отгоре му ми заспа от към стойка и тежест. ОБАЧЕ: изтърпях го само един сезон , защото го карах предимно по асфалт и СЪВСЕМ МАЛКО ЧЕРНО(където и падах с него неколкократно-говорим все за първия сезон). На асфалта ми умаля още на втория месец-скорости над 120 за тоя мотор не са неговите. Имай в предвид , че 120 на кола и на мотор са СЪВСЕМ РАЗЛИЧНО УСЕЩАНЕ-на мотора хич не се усеща скоростта и 120 ти се струва бавно, ако си добре защитен от вятъра( а на Трансалпа СИ). Продадох го защото преди да го купя нямаше кой да ми каже, че над 120 духа маслото през отдушника(говоря за черния двигател само ) и се уплаших , че е заминал. А момчетата дето го взеха си го карат още и им е перфектен(взеха го за да заменят едно ИЖ-е из айтоския Балкан). Това е ПЪТЕШЕСТВЕНИЧЕСКИ мотор-да минаваш от всякъде, но и да не гониш с много над 100. След него си взех ВФР(за който и още съжалявам, че го продадох, а ми беше ПЕРФЕКТЕН). И после.....баба Африка Туин.....някой беше писал тука ли или в друг форум...КАКВОТО И ДА КАРАШ, НАКРАЯ ВСЕ СТИГАШ ДО ЕНДУРОТО. Сега имам 3 мотора, но да си призная , на всеки се качвам с различна нагласа като тръгвам. Така , че ....помисли добре за какво точно искаш Транс-а, какъв ти е темперамента на каране и разни такива , които се мислят с ХЛАДЕН УМ
              Успех!!!
              ПП Забравих:От към консумативи и разходи не е нищо особено, даже ще те изненада приятно
              Колега, дай малко повече инфо за VFR-а. Няма да тръгна по черните пътища с него- няма как... Обявил съм едни бартери и сериозно си търся машина. Май, май, най-ми харесва Honda CBF1000. Ама го няма нещо на пазара. Трансалпа до коя година е с "черния мотор"? Значи за коя да се оглеждам? Този с двата диска ли? А +/- на Трансалпа и Варадерото? Хонда, та Хонда, ама като си в една секта?!
              П.П. А, да добавя: 120 кг. 185 см. + куфари - след бая години искам отново да се кача, срам не срам, тва е, искам балансиран мотор, но БГ пътищата са си за тежко ендуро. Но GS- евтин няма да взема - и остава първата любов - Хонда. Да ме извиняват колегите с други марки.
              Последно редактирано от ivied; 19-07-12, 10:43.

              Коментар


              • #37
                От: Големи /тежки/ ендура ?

                В пълният смисъл на думата ендуро , има само две тежки ендура: KTM Super Enduro и BMW HP2.



                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #38
                  От: Големи /тежки/ ендура ?

                  ..."аз съм вече стар и дебел и не ми трябва точилка за фиести, а нещо здраво и сигурно, да ми вози задника и да не ми създава ядове." KTM Super Enduro и BMW HP2 - много добре, ама за младоци като вас!
                  Моя избор засега се свежда до:
                  1. Honda CBF1000. 2. Трансалп 650 или 700 3. Варадеро 1000 4. VFR
                  Кажете с тия кво да правим?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Големи /тежки/ ендура ?

                    Ми като става въпрос за ендуро най много клонят Варадерото и Трасалпа варадерото ще ти е супер удобно защото е голямо и тежко
                    Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Големи /тежки/ ендура ?

                      Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                      Достатъчно е да се огледа окачване ,ъгълна предницата и т.н. и моментално става ясно какъв е За единствените ,,тежки ендура'' си напълно прав !Това са моделите!Относно кой от къде минава ,сравнението е несериозно Факт е че зависи от ездача кой от къде ще мие Аз не мога да си карам ГС-а на задна гума ,ама хората го правят
                      Важното за мен е ,че ме кефи всеки мотор който карам Не ме разбирай грешно - В Строма ,както и Варадерото са чудесни турари ,които много ме кефят
                      Напълно съм съгласен, че зависи от задкормилното устройство. Там, където ти минаваш с ГС-а, аз не мога да мина и с ДРЗ. Но съм имал пред вид равностойни възможности на ездачите, или двата мотора карани от един човек.
                      BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                      LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                      Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Големи /тежки/ ендура ?

                        Ами ...на ВФР-800-99г. имам 4 сезона . Първоначално след Транса ми се видя самолет, но после установих, че е супербалансиран мотор, без проблем поддържащ 200+км/ч, като крейсерската му скорост е около 140-150.+1. АБСОЛюТНО БЕЗПРОБЛЕМЕН(за 37000км навъртени от мен, освен масла, филтри и накладки , НИщО ДРУГО. Палеше и с МНОГО ИЗТОщЕН АКОМУЛАТОР при много студено време(карах го и зимата) +2. Плавен, развърта постепенно, но като подадеш газ, въпреки тежестта си върти задницата. За тоя мотор мога да кажа само суперлативи. Минуси(поне за мен имайки в предвид ръста ми 180 и тежестта ми ..98кг). За дълаг път кормилото идва малко ниско и го повдигах(стана перфектно). Отначало седалката ми беше неудобна за повече от 300км и ми се схващаха краката заради стойката , но след като един приятел ми я отряза, разшири и претапицира, стана ПЕРФЕКТНА ЗА г.за ми . За един ден си дойдох от Загреб до Варна(1390км) и бях изморен , но не и заради стойката . Май съм пристрастен, ама това ми е НАЙ-ПАСВАщИЯ МИ МОТОР до сега. Пак си е индивидуално за всеки . Карах го по черно, ама не е комфортно. Сегашната ми Африка РД7 всичкото и е перфектно , но и тя е като че ли слабовата. Ама и предназначението и е като на Транса. ГС-а отговаря на почти всички изисквания , ама......
                        Зависи колко пари си си отделил за мотор. Като те чета , може би Варадеро-то е твоя мотор, ама не съм го карал и нищо не мога да кажа. Знам , че е страхотен мотор , с който МОЖЕ ДА СЕ КАРА по твърд черен път-т.нар. гравайка на руски, и още , че до незнам коя си година горял много , ама да кажат тука хората дето имат такъв(има доста такива)
                        НА ВКУС И НА ЦВЕТ, ТОВАРИщИ НЕТ, казват руснаците и са прави-така , че ти си определяш.
                        ПП Карах и ТДМ 850-добра динамика , стойка и не чак толкова ветрозащита, но на мен сякаш ми идваше малко нестабилен при +170.
                        Ами дано съм успял , че поста стана дълаг

                        Коментар


                        • #42
                          От: Големи /тежки/ ендура ?

                          Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                          Тоя сайт нещо е сбъркан, според него и моя мотор Ямаха XTZ 660 е спорт туринг обаче пък за сметка на това BMW 1200 GS е ендуро офроуд!!!
                          МИсля ,че пак тръгваме в грешната посока.BMW R 1200 GS e ALLROUND,a R1200GS ADVENTURE е Enduro/Offroad(между двата мотора има съществена разлика).От Поста ми за В-Строма ,тръгна някакво сравнение на ГС1200 с всики останали- не разбрах защо...
                          ПП за да не бъда грешно разбран ,аз не съм BMW фен,а мото маниак!!! Не робувам на марки !! ,Ако имах възможност бих си купил и карал от всички възможни марки и класове (макар че жена ми подозира ,че се опитвам да направя точно това)

                          Относно питането на iviet.Емо ,искам да те подкрепя за Варадерото(не омаловажавам В-строма,но нямам личен опит от него).Аз тежа 110+ килограма,жена ми е и тя си е добре + 3 куфара - общо...кой знае колко кила.За пътуване по всякакъв вид асфалт (и най-лошия) , за мен това си остава перфектния мотор!!! ВОзи прекрасно ,изключително ергономичен,стабилен,бърз и пъргав....опитвам се да намеря (-) ,но не успявам!!!С всичкия този багаж ,сме обиколили балканите,Италия ,Тунис.Продадох го на приятел ,който обиколи Европейска Русия - няма отказ!!! Само гуми,малса,филтри ,накладки - колкото повече,толкова по-добре
                          ПП iviet ,мотора трябва сам да те намери Ще го познаеш- този ,който веднага те накара да се усмихнеш
                          Последно редактирано от churov; 19-07-12, 13:39.
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #43
                            От: Големи /тежки/ ендура ?

                            Ехххх, пичове... чак се размечтах. Благодаря за отзивите! Имам едни предложения за кеш и бартери тука и другата седмица тръгвам да си търся "усмивката"... Ще почна от Пловдив-Асеновград, но ако се наложи ще обиколя и "Меката" - Дупница и Кюстендил... За 4-5 х. става въпрос - не повече. Няма да взимам преди да съм пробвал няколко... Освен, ако не се "ухиля" още в началото, като знам как се "паля"... Ако някой знае читави да свирка, на хора от форума имам доверие! Че чак и до Варна мога да стигна...
                            Последно редактирано от ivied; 19-07-12, 14:29. Причина: Варна - пристанище на Шумен :)

                            Коментар


                            • #44
                              От: Големи /тежки/ ендура ?

                              Ораниченията са само между ушите, може с всичко.

                              още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                              Коментар


                              • #45
                                От: Големи /тежки/ ендура ?

                                - това се опитвах да обясня Фози, в Тунис , не ме питай как карах варадерото по пясъка ,а мангалите караха с 60км/ч покрай мен с едни мотопеди ,дето сигурно си ги правят сами в къщи и със сигурност не знаят какво е Ендуро и какво е Оффроуд - от незнание си карат и не им пука
                                ivied

                                ,в Пловдив има едно светло синьо и едно бордо Варадеро-та -бягай от там!!! А в Дупница ,със сигурност ще те ,,наредят''
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X