Здравейте, от няколко години се оглеждам и умирам от мерак за мотор.След дълго четене и гледане за моята концепция/основно разходки по шосетата на нашата родина със среден пробег от 200-400км. дневно/се спрях на Трансалп.Естествено, веднага си набелязах като компромисен вариант модела 1998-2000г. с двата диска отпред.Визията на мотора страшно много ми допадна, а техническите му характеристики и пословичната му здравина ме накараха да твърдя, че това е моя мотор.
Така...за съжаление обаче в години/3-4 назад/ на няколко пъти събраните с доста усилия средства за подобна придобивка се стапяха все за нещо "по-важно" и "по-належащо".
Започнах да се отчайвам напоследък...
Отделно пък от това, ценово този мотор държи доста висока цена предвид годините си и тя не пада
.Няма такова понятие като "зимна цена" и ..."зимата се купува мотор", поне не и според моите наблюдения.
Отделно пък другото отчайващо нещо е, че Транс произведен именно в тия години се намира доста малко като бройки/т.е. няма съществен избор/, а цената му имам чувството, че започна да гони по-новия произведен след 2000г.
Всичкото това може и да е нормално за пазара/търсене -предлагане/, но за мен лично като краен потребител нещо не ме кефи.
Така...сега след това предисловие да стигна най-после и до същината на въпроса.
Една моя колежка казва, че всичко си идва точно когато му е времето и нещата се случват от само себе си.Гледайки из Мобилето за поредна /не знам коя вече подред/ сутрин разни моторетки, се загледах в един мотор, който преди време го приех за някаква алтернатива на Транса, и това е Honda Deauville.

Видях, че има един такъв около моя бюджет/това са грубо 3000лв./в моя град и реших да се обадя на човека за оглед.Нямах предвид да се хвърлям в придобиване, а по-скоро да седна, да го усетя и да го видя що за мотор е това.
Срещнахме се и направихме огледа.Покарах го и мотора се оказа една доста приятна изненада.Пасна ми въпреки високия ми ръст и вече не малкото килограми
и като удобство и като визия ако щете.
Сега съм раздвоен...
От една страна Транса по-ми харесва като визия, удобен ми е и има възможност все пак да се кара до определена степен по черно/принципно нямам такива намерения, ама то никога не се знае кога и какво би ме накарало да излезна извън пътя/.
На другата страна Deauvill-а определено въпреки, че не ми допада като визия/баси като някоя пистарка ми е погледнат отпред
/е доста по-удобен за пътувания по асфалт.Разбира се, той затова си е и произведен де и дори до колкото чета из нета се води един от най-добрите туръри в средния клас.
Отделно от това...двигателя му е 650сс/същия като на Транса след 2000г.- доста надежден и както се оказва икономичен двигател/, а наличието на кардан вместо верига си е още една благинка, която според мен си е голям плюс.
Мотора както знаете си върви фабрично с два не-сваляеми странични куфари, които са една не-лоша алтернатива на такива закупени допълнително за доста парици.Същите имат опция да им се сменят външните капаци с по-дълбоки такива и така обема им се увеличава доста.Топ касата отзад също не е малка/говоря определено за екземпляра който гледах/.
И така...на кантара са асфалтово ендуро с кефеща ме визия и възможност за забежки извън пътя срещу много по-комфортната возия + кардан + вградени куфари, на въпросния турист, който въпреки удобството не ми харесва чак до там на външен вид и забягването извън пътя с него ако не съвсем невъзможно ще е на-малкото силно ограничено.
Дайте съвет...нещо което пропускам евентуално като фактор и т.н.
Просто искам да чуя и вашето мнение.
П.П.Както споменах по-горе концепцията е екскурзийки по асфалт из нашата родина/за извън страна не съм мислил на тоя етап/ и другото което е...туриста ми идва на добра цена
Поздрави!
Така...за съжаление обаче в години/3-4 назад/ на няколко пъти събраните с доста усилия средства за подобна придобивка се стапяха все за нещо "по-важно" и "по-належащо".
Започнах да се отчайвам напоследък...
Отделно пък от това, ценово този мотор държи доста висока цена предвид годините си и тя не пада

Отделно пък другото отчайващо нещо е, че Транс произведен именно в тия години се намира доста малко като бройки/т.е. няма съществен избор/, а цената му имам чувството, че започна да гони по-новия произведен след 2000г.

Всичкото това може и да е нормално за пазара/търсене -предлагане/, но за мен лично като краен потребител нещо не ме кефи.
Така...сега след това предисловие да стигна най-после и до същината на въпроса.
Една моя колежка казва, че всичко си идва точно когато му е времето и нещата се случват от само себе си.Гледайки из Мобилето за поредна /не знам коя вече подред/ сутрин разни моторетки, се загледах в един мотор, който преди време го приех за някаква алтернатива на Транса, и това е Honda Deauville.
Видях, че има един такъв около моя бюджет/това са грубо 3000лв./в моя град и реших да се обадя на човека за оглед.Нямах предвид да се хвърлям в придобиване, а по-скоро да седна, да го усетя и да го видя що за мотор е това.
Срещнахме се и направихме огледа.Покарах го и мотора се оказа една доста приятна изненада.Пасна ми въпреки високия ми ръст и вече не малкото килограми

Сега съм раздвоен...
От една страна Транса по-ми харесва като визия, удобен ми е и има възможност все пак да се кара до определена степен по черно/принципно нямам такива намерения, ама то никога не се знае кога и какво би ме накарало да излезна извън пътя/.
На другата страна Deauvill-а определено въпреки, че не ми допада като визия/баси като някоя пистарка ми е погледнат отпред

Отделно от това...двигателя му е 650сс/същия като на Транса след 2000г.- доста надежден и както се оказва икономичен двигател/, а наличието на кардан вместо верига си е още една благинка, която според мен си е голям плюс.
Мотора както знаете си върви фабрично с два не-сваляеми странични куфари, които са една не-лоша алтернатива на такива закупени допълнително за доста парици.Същите имат опция да им се сменят външните капаци с по-дълбоки такива и така обема им се увеличава доста.Топ касата отзад също не е малка/говоря определено за екземпляра който гледах/.
И така...на кантара са асфалтово ендуро с кефеща ме визия и възможност за забежки извън пътя срещу много по-комфортната возия + кардан + вградени куфари, на въпросния турист, който въпреки удобството не ми харесва чак до там на външен вид и забягването извън пътя с него ако не съвсем невъзможно ще е на-малкото силно ограничено.
Дайте съвет...нещо което пропускам евентуално като фактор и т.н.
Просто искам да чуя и вашето мнение.
П.П.Както споменах по-горе концепцията е екскурзийки по асфалт из нашата родина/за извън страна не съм мислил на тоя етап/ и другото което е...туриста ми идва на добра цена

Поздрави!
Коментар