Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (2008), Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

    ВладиЧ, благодаря за предложението, не се бях заглеждал по този модел, но някакси не ме грабва . Досега карах крос а ми се иска новия мотор поне малко да наподобява по външност на ендуро. То е ясно че няма как да става за гората но поне да може да се кара по хубав черен път и да не пазя всяка дупка. Може би след като дадохте мнение за XT и v-strom, това което е по близо до моето търсене е v-strom.
    Моля колегите които карат този модел да споделят на какво да обърна внимание когато търся такъв. Слаби места, характерни дефекти и одобености на модела. Коя година да е, да има ли ABS, протектори и т. н.
    Благодаря предварително на всички за старанието и изложените мнения

    Коментар


    • #17
      От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

      Това че е с ремък предимство ли е? Колко може да искара един ремък и на какви издевателства най вече? А и цената също ми е интересно каква е.

      Коментар


      • #18
        От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

        Единствената фирма която произвежда мотори /рали мотори/,които стават и за асфалт и за черни пътища е КТМ , това са КТМ 640 , 690 , 950 , 990 , всичко друго е компромис. Иначе за придвижване по черни пътища,всичко става , но застигне ли те дъждовна буря , си оставяш в гората или на полето докато не настъпи суша. Suzuki V-Strom е добър избор , но му трябва много сериозен тунинг на окачването за да става за редовно каране по черни пътища. Освен това има една Cagiva която е с двигател на Suzuki V1000 , но тя си е тежко ендуро. А след като си се спрял на V-Strom , спокойно може да погледнеш и TDM900.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #19
          От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          Има изгодни предложения за БМВ-та 800, но не са точно за GS. Но колегата, до колкото разбрах си има мотор за гората. Ето в мобилето http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...0&slink=90tli6 По черни пътища това ще върви без проблеми, а за туризъм, за двама с багаж е идеално. Разхода му е нисък между 4-5/100, а освен това е с ремък, а не с верига.
          Цената не е висока, но вида му е изцяло като за магистрала. Аз от мотоциклети много не разбирам, но с това нещо не бих излязнал от първостепенния път.
          След като прочетох и горното мнение да добавя: имам КТМ 990, който също го оценявам като повече асвалтово ориентирана машина. Става идеално за нашите дупки по пътищата и да се кефя на легналите полицаи. Но до там. един път го вкарах на трева и кал и то само за да сменя посоката без да давам назад. Но наистина е много по ендуро отколкото гореспоменатата БМВ.
          Последно редактирано от s_s1; 05-03-15, 13:25. Причина: за КТМ
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

            Ямаха TDM 900 става, а БМВ F 800 ST не става?!?! Колегата е по-горе е написал. За придвижване по черни пътища всичко става, но ако те хване буря в гората там си оставаш. Аз бих добавил, че и с кросов мотор да си, ако те хване буря в гората има голяма вероятност пак там да си останеш. Тоест при буря в гората, изобщо нямаш работа там.
            Колкото до основната предавка с ремък, кардан, или верига, за мен веригата твърдо е на последно място. Това е предавката с най-къс живот, но за сметка на това с най-тежка и постоянна поддръжка. Тя обаче е най-удобната за производителите, а не за собствениците на моторите за това 70-80% от мотоциклетите са с нея. Но това вече си е мое лично мнение и не искам да ангажирам никой с него, пък и темата тук е друга.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #21
              От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

              Владич , ремъка се ползва преди всичко на мотори с много хром , рисунки , злато , сребро .... , мотори които се карат бавно така , че да привличат внимание и всички погледи , мотори при които мазната верига , ойлера , и пръските масло , нямат място. А въпросното BMW 800ST е по-скоро дамски мотор , ориентиран е предимно за градско каране. С правилният мотор , правилните гуми , и правилното задкормилно устройство , никаква буря не може да те изплаши в гората. А от трите изброени: кардан , ремък , верига , единственно веригата може да се ремонтира на пътя или в гората , затова тя е най-надеждна от трите.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #22
                От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                С изисквания за компромис между всичко, обикновено стигаш до компромисен мотор. Ако имаше рецепта за такъв обаче, нямаше да е това разнообразие . По мое мнение и опит от изискванията в първия пост това се явява еднуроподобен турист и два цилиндъра. Пазарно погледнато е точно нишата 650-800 куб, пример за такова нещо да речем че е Хонда ТрансАлп или БМВ Ф800ГС. В резултат имаш универсален мотор , който нито на магистрала ще предложи много( в сравнение с други модели), нито на черно, но няма да изглежда неестествено и ще си върши работата и на двете места. Практиката ми показва, че двата вида каране се съчетават трудно дори в идеални условия, за да съм ясен ще спомена значението на гумите на черен път и масата на мотора - който се е завирал в тинята ще ме разбере.

                Коментар


                • #23
                  От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                  Първоначално публикуван от karloveca Преглед на мнение
                  ВладиЧ, благодаря за предложението, не се бях заглеждал по този модел, но някакси не ме грабва . Досега карах крос а ми се иска новия мотор поне малко да наподобява по външност на ендуро. То е ясно че няма как да става за гората но поне да може да се кара по хубав черен път и да не пазя всяка дупка. Може би след като дадохте мнение за XT и v-strom, това което е по близо до моето търсене е v-strom.
                  Моля колегите които карат този модел да споделят на какво да обърна внимание когато търся такъв. Слаби места, характерни дефекти и одобености на модела. Коя година да е, да има ли ABS, протектори и т. н.
                  Благодаря предварително на всички за старанието и изложените мнения
                  Гледай да са поне до някъде оборудвани, защото ролбари, централни стойки, багажници и куфари, както и ветробрани за ръцете не са в стандартното оборудване. И както знаеш, не се никак евтини. При V-strom ABS до 2012 год е опция. Двигателите рядко дават дефекти, имат характерния звук на V-twin мотори. Оборудвани са с маслен радиатор, и много добре се охлаждат, дори и при много високи външни температури. Окачването се регулира по твърдост много лесно. Задния амортисьор е с кран, а отпред на коловете е с винт. DL650 e с жило на съединителя, 1000-та е с помпа. Другото е на късмет и бюджет.


                  П.П. А, ако се спреш на V-Strom, заповядай тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=194965

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                    Супертенере 750 е много по-евтино и много по-мотор и от това бмв и от тдм-а . Оранжевите изобщо не ги споменавам .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                      Аз разбирам, че търсиш мотор за пътешествия, който спокойно да може да носи 2-ма души и техния багаж. Под пътешествия разбираме от магистрално каране до черен път, но не и офроуд в смисъла на трайъл. При така поставените условия отиваш на V2, над 600 куб. и над 60 к.с. Гледай мотоциклетът да има достатъчно клиренс. Аз лично бих събрал пари за BMW-то или бих си купил Honda Africa Twin и с останалите пари бих подменил де що може.

                      Ако избираш от 2-те XT660Z и V-Strom 650, твърдо съм за V-Strom-а. Просто Yamaha-та няма да може да изпълни добре горните условия.
                      Последно редактирано от Mean; 05-03-15, 16:37.
                      before: Kawasaki ZX10R 2009
                      after: KTM 690 SMC R 2015

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                        Тя африката е хубав мотор , но е далеч от тези над 70к.с.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                          Така е, ама с такъв малък бюджет трябва да се правят компромиси. Затова и едитнах 60 к.с. Истината е, че за тези изисквания си трябва нещо от рода на BMW F800GS/1150 GS, KTM 950 Super Enduro/Adventure...

                          ПП. Тя Африката и не става за двама, освен ако не са слабички
                          Последно редактирано от Mean; 05-03-15, 16:44.
                          before: Kawasaki ZX10R 2009
                          after: KTM 690 SMC R 2015

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                            Компромис се прави почти винаги за нещо, но важното е по възможност да пробваш нарочената марка и съответно модел. Само така ще разбереш дали ще задоволи намеренията ти.
                            Иначе мненията са ценни, ще те ориентират донякъде, но "око да види, ръка да пипне" си е вече завършена работа.
                            Има привърженици на всякакви марки и модели, пътуват по Света с какви ли не моторетки и се кефят.
                            Пожелавам ти скоро да яхнеш твоя кон и да го скъсаш от езда!!!
                            Поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                              Първоначално публикуван от air-d Преглед на мнение
                              Компромис се прави почти винаги за нещо, но важното е по възможност да пробваш нарочената марка и съответно модел. Само така ще разбереш дали ще задоволи намеренията ти.
                              Иначе мненията са ценни, ще те ориентират донякъде, но "око да види, ръка да пипне" си е вече завършена работа.
                              Има привърженици на всякакви марки и модели, пътуват по Света с какви ли не моторетки и се кефят.
                              Пожелавам ти скоро да яхнеш твоя кон и да го скъсаш от езда!!!
                              Поздрави
                              Освен ако нямаш познат/приятел с такъв мотор и да ти го даде да караш, как да пробваш? Дори някой да ти даде тест-драйв, то ще е няколко минути. Общо взето четеш, четеш, разпитваш и така вземаш решение. Досега винаги така съм правил и никога не съм бил изненадан. Спирам се на 1-2 модела. Разучавам де що има за тях и така...Например ако идеш в advrider хората са писали за какви ли не мотори и има десетки, стотици мнения. Трябва просто да припознаеш себе си, да знаеш какво търсиш и какво искаш. Не можеш да очакваш от KTM 690 Enduro да те носи по асфалтения път като KTM Adventure, например

                              Иначе си прав, хората обикалят света и на стари Vespa и им е фън.
                              before: Kawasaki ZX10R 2009
                              after: KTM 690 SMC R 2015

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                                Владич , ремъка се ползва преди всичко на мотори с много хром , рисунки , злато , сребро .... , мотори които се карат бавно така , че да привличат внимание и всички погледи , мотори при които мазната верига , ойлера , и пръските масло , нямат място. А въпросното BMW 800ST е по-скоро дамски мотор , ориентиран е предимно за градско каране. С правилният мотор , правилните гуми , и правилното задкормилно устройство , никаква буря не може да те изплаши в гората. А от трите изброени: кардан , ремък , верига , единственно веригата може да се ремонтира на пътя или в гората , затова тя е най-надеждна от трите.
                                Общо взето съм съгласен. Само на последното изречение, обаче искренно се забавлявах и смях. Така де. Веригата с всичко можеш да я поправиш. И с лико от черника, и с клонка от дрян, даже и с парче плат... А кардана, с какво ще го поправиш в гората? С буков клон ли ще го смениш? Не става! Мамка му и скапан кардан....

                                А сега сериозно. Колегата търси голямо туристическо ендуро. Всеки тук в този форум си има предпочитания, изисквания и определени финансови възможности. Темата е стара и много пъти обсъждана, но за съжаление не сме стигали никога до консенсус, че ТОЧНО ТОВА Е МОТОРЪТ.... Но пък почти всички сме единодушни в тези няколко изисквания:
                                1. Двуцилиндров е по-добре от едноцилиндров на дълъг път с багаж.
                                2. Наличието на по-голям резервоар е предимство, а не недостатък, на дълъг път.
                                3.Почти задължително е наличието на куфари, чанти, и изобщо на възможности на съответната машина за каране на повече багаж.
                                4.Наличието на различни гардове, краш барове, високо стъкло и други защити е изискване за такъв тип мотор, за да пазят мотора и собственика му при някакви произшествия и падания.
                                5. По голям цолаж предна гума за по-голяма проходимост на черно е препоръчителна, но не е задължителна при тези машини.
                                6. Аз като човек вече не в първа младост бих добавил към задължителните изискванията удобна седалка за дълъг път.
                                Разбира се, когато се следват тези изисквания на всеки му става ясно, че така машината става по-тежка и не много подходяща точно за кал и горски офроуд изпълнения. За там си има много по-леки и по-специализирани мотори, но те пък не са особено подходящи за дълъг път с багаж и за по-далечни пътешествия, освен ако не си прикрит мазохист.
                                Като се следват горе долу тези изисквания и всеки, като знае, какво е финансовото му състояние, и собствени предпочитания, то не остават чак толкова много различни марки и модели за избор. Аз бих те посъветвал колега, да вземеш, колкото си може по-нов и по-модерен мотор. Старите бангии по възможност ги избягвай, колкото и да ти ги хвалят. Народа умно е казал: Хвали старо, но карай ново!
                                От там нататък, късмет колега с избора и дано попаднеш на читава машина!
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X