Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (2008), Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (2008), Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

    Дойде момента да сменя мотора а и искам да сменя класа мотор.Дайте мнение за някой от изброените модели Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS .
    Досега съм карал кросов CRF 250 R , но ми се иска мотор , които да е повече за асфалт но и да става за черни пътища . Бях се спрял на БМВ F 800 GS , но бюджета ми се стопи на към 7000 лв. Сега остават другите два варианта Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom:
    Моля дайте мнение , кое е по удачно за смесено каране основно извън градско с леки преходи по 200-300 км .
    Двигател ,разход ,поведение на пътя , вибрации при по висока скорост . Особености и слаби места при двата модела .
    Моля , които има лични впечатления да даде мнение и препоръка .

    П.С. Може би повече клоня към XT 660 Z , но основно ме притеснява едноцилиндровия двигател .
    Последно редактирано от damon; 03-03-15, 22:30. Причина: линкове към мобиле

  • #2
    От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

    Първоначално публикуван от karloveca Преглед на мнение
    Дойде момента да сменя мотора а и искам да сменя класа мотор.Дайте мнение за някой от изброените модели Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS .
    Досега съм карал кросов CRF 250 R , но ми се иска мотор , които да е повече за асфалт но и да става за черни пътища . Бях се спрял на БМВ F 800 GS , но бюджета ми се стопи на към 7000 лв. Сега остават другите два варианта Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom:
    Моля дайте мнение , кое е по удачно за смесено каране основно извън градско с леки преходи по 200-300 км .
    Двигател ,разход ,поведение на пътя , вибрации при по висока скорост . Особености и слаби места при двата модела .
    Моля , които има лични впечатления да даде мнение и препоръка .

    П.С. Може би повече клоня към XT 660 Z , но основно ме притеснява едноцилиндровия двигател .
    Здрасти,
    ето тук съм дал подробно описание на модела XT 660 Z след 2008г:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=169605
    Това е само мое мнение, към момента имам навъртяни на въпросният мотор около 30,000км.
    Не претендирам да съм експерт, че ей сега ще ме нападнат защитниците на двуцилиндровите, на големите кубатури, на BMW, KTM и други.

    Коментар


    • #3
      От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

      Нито един от изброените не става за офроуд. Може би ХТ-то, но е прекалено тежък и при неизбежните падания ще има последици по спойлерите. След като си карал CRF няма да си кротък и внимателен на офроуд
      При така поставените изисквания всеки мотор е компромис - дали да е по-добър за офроуд или за пътя.
      Аз бих гледал мотори до 150кг и едноцилиндрови, с възможно най-добро окачване.
      При същите изисквания аз избрах Suzuki DR650SE. С бюджета, който си определил можеш да вземеш доста нов мотор и да налееш всичкия необходим тунинг, за да се доближи максимално до изискванията ти.
      Друг вариант е КТМ 640 или 690, но там сигурността и обслужването са почти като на CRF-а.

      Коментар


      • #4
        От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

        Първоначално публикуван от ramar Преглед на мнение
        ...Не претендирам да съм експерт, че ей сега ще ме нападнат защитниците на двуцилиндровите, на големите кубатури, на BMW, KTM и други.
        И с основание ще те нападнат, защото единствената причина да избереш маломощния едноцилиндров на XT660Z пред двуцилиндровия на F800GS, би бил по-ниското тегло, а в случая парадокса е, че BMW-то дори има лека преднина(зависи от източниците), която, според мен прави този избор безсмислен (осатва въпроса с бюджета де)!
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • #5
          От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

          Много благодаря на ramar за изчерпателното ревю. Имено за това питам, личния Ви опит с изброените модели и какво Ви харесва в тях и какво Ви дразни. И аз след дълго ровене по форумите и сравняване на различните модели в този клас се бях спрял на F 800 gs, но в последствие нещата малко се промениха и бюджета се сви до 7 000 .
          Никои ли не кара v-strom да си изкаже мнението?

          Благодаря на Ivan_J на предложенията. Аз другите ендураци съм ги гледал много, но се спрях на тези трите модела.

          Коментар


          • #6
            От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

            Сузукито има маоже би най- здравия двигател, определено не става за офроуд. За дълъг път е идеално.

            Коментар


            • #7
              От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

              Здравей Колега,
              800 кубиковите леки адвенчъри са добър компромис между асвалта и черното според мен. Имат мощност за асвалт, комфорт за средни и дълги преходи, височки са черни пътища, но за там гумите ще са много важни. Също така вече има избор между различните марки.
              Друг е въпроса, че май стават все повече шосейно ориентирани и идват тежички вече, а в комбинация с височината им си е предпоставка за изпускане, което обаче едва ли ще те спре...
              Успех с избора
              Поздрави
              Андро
              Последно редактирано от air-d; 04-03-15, 11:05. Причина: допълнение

              Коментар


              • #8
                От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                И с основание ще те нападнат, защото единствената причина да избереш маломощния едноцилиндров на XT660Z пред двуцилиндровия на F800GS, би бил по-ниското тегло, а в случая парадокса е, че BMW-то дори има лека преднина(зависи от източниците), която, според мен прави този избор безсмислен (осатва въпроса с бюджета де)!
                Буджета беше една от основните причини влияещи на избора ми. Два пъти по скъп. Другата беше надежност. Не искам да кажа нищо лошо за F800GS, страхотен мотор, но е скъп и не става сам да си го поправяш, поне не и от мен. Малък резеорвар, а и някак си им нямам доверие. Мошноста не ми е проблем, не бързам за никъде, a по-мощeн винаги ще има, не мислиш ли?

                Коментар


                • #9
                  От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                  И аз не бързам за никъде а и мощен мотор, които да ме изкушава с кубици не е за мен. Но се опасявам дали xt 660 z ще е комфортна за път с двама човека и багаж. Ще може ли да подържа 110-120 км. без да ми скъса гъза от въбрации?
                  Няма ли някои фен на v-strom да изкаже впечатления?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                    Колега, карам v-strom. За шосе и лек off road - определено, да. Ако търсио повече офф, виж Трансалп.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                      Колега, карам v-strom. За шосе и лек off road - определено, да. Ако търсиш повече Офф виж Трансалп.
                      Опсс. Май дублипах пост. Моля модератора да изтрие единия.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                        Първоначално публикуван от karloveca Преглед на мнение
                        И аз не бързам за никъде а и мощен мотор, които да ме изкушава с кубици не е за мен. Но се опасявам дали xt 660 z ще е комфортна за път с двама човека и багаж. Ще може ли да подържа 110-120 км. без да ми скъса гъза от въбрации?
                        Няма ли някои фен на v-strom да изкаже впечатления?
                        За двама с багаж определено не става. Вибрации няма кой знае колко страшни, но ще ви дойде слабичък. Особенно ако сте и по тежки.
                        За сам с малко багаж нямам забележки, но двама, че и натоварени.... определено не става, може но е мъка.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                          Здравей!Като бивш собственик на Yamaha XT 660 (X), вярно моят беше 2005г. и настоящ такъв на BMW F 800 GS мога да ти кажа при мене как изглеждат нещата.Ямаха ,като двигател е неразрушим бих казал,но още,като го купих и излязох на магистралата от Пловдив за Бургас разбрах,че това не е моя мотор.Вибрациите поне за мен идват доста в повече...говоря за скорост 120-140.Има хора,които си го харесват,но мене това си ме дразнеше много ,...не знам дали има промяна в двигателя при следващото поколение,но един цилиндър поне за мен не е за дълго пътуване извън града.Така,че задължително пробвай как ще ти понесе на теб едноцилиндров мотоциклет! При BMW е различно,почти няма вибрации над 130 км.ч.,има достатъчно мощност и спира...много добре спира даже,но разликата в цената не е малка!Може би v-strom е някакво приемливо решение и като цена и,като мотоциклет,но за него нищо не мога да кажа от личен опит! Успех с избора!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                            Привет, Като собственик на V-Strom.
                            Моторът е комфортен не само за къси и средни преходи. Правил съм и по 500 км на ден без да се чувствам уморен. Удобна и широка седалка, изправена стойка, послушна машина. При скорост над 150 ми става вече некомфортен и има леки вибрации. Двигателите V-Twin, са много здрави и изпитани във времето. Окачването е сравнително меко (може да се регулира доста лесно). С багаж, куфари, палата и втори човек не е толкова бърз и динамичен, но пък кой се състезава натоварен. Моя с куфарите става широк около 115 -120см. В ценовия клас е точно в бюджета ти. За оффроод определено не е най-подходящата машина. Има висок център на тежестта и поне според мен възможностите му в тази посока силно зависят от избора на гуми. Аз карам с Mishelin Anakee 2, които са по-скоро шосейни. Дано да съм бил полезен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Дайте мнение за -Yamaha XT 660 Z (200, Suzuki V-Strom , BMW F 800 GS

                              Има изгодни предложения за БМВ-та 800, но не са точно за GS. Но колегата, до колкото разбрах си има мотор за гората. Ето в мобилето http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...0&slink=90tli6 По черни пътища това ще върви без проблеми, а за туризъм, за двама с багаж е идеално. Разхода му е нисък между 4-5/100, а освен това е с ремък, а не с верига.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X